Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo 147 Hatchback 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW 2000-2010 (38) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~marines
Alfa Romeo 147
Hatchback 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
miedzy opona a nadkolem spokojnie mozna wsadzic prawie cala piesc (w pionie!) i to ma byc sportowy zawias?? fabryczne amory to jakies badziewie, dobrze jest wstawic amory Bilstein B6 Sport (najlepiej do kupy z niezbyt extremalnymi sprezynami Eibach -30mm), przy kolach 215/45R17 wspomaganie kierownicy bardzo sie meczy, a przeciez jest to rozmiar przewidziany przez producenta, z powodu duzej masy auto na zakretach moze nieprzyjemnie zaskoczyc -...
3,0
~KUBA
Alfa Romeo 147
Hatchback 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Ja mam obniżone zawieszenie i felgi 17-tki. Cóż komfortu jazdy nie ma wcale. Może i trzyma się drogi dobrze na zakrętach, ale co z tego skoro po dziurwej drodze na zakręcie i tak nie pojadę szybciej niż 80km na godzinę, bo mi urwie zawieszenie. wpadając w dziurę masz wrażenie, że zaraz się wysztko oberwie. Jednym słowem na niemieskie równe drogi byłoby ok, na polskie się zupełnie nie nadaje. Jest zdecydowanie za twarde, przez co strach jechać...
5,0
~nieskazitelny
Alfa Romeo 147
Hatchback 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Zawieszenie w Alfie 147 moim zdaniem należy do najlepszych jakie możemy dostać w tej klasie auta z tych roczników. Wielowahaczowe zawieszenie zarówno z przodu jak i z tyłu zachowuje się wzorowo na nierównościach polskich dróg. Początkowo można się obawiać o wysokie koszty związane z eksploatacją, ale pojawią się one tylko w przypadku bardzo zaniedbanych egzemplarzy. Przy usuwanie usterek na bieżąco koszty eksploatacji zawieszenia będą się...
5,0
~karol@agencjamg.com
Alfa Romeo 147
Hatchback 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
I tu alfa pokazuje swoja prawdziwą nature. Włosi nie od dzis produkują auta i jak widac wszystko mają dopracowane. Mała usportowiona Alfa jest na tyle sztywna ,ze z lekkoscia pokonuje ostre skęty z duża predkościa ale też nie na tyle sztywna aby czuc kazda dziure na drodze. Jednym słowiem Włosi znalezli złoty środek między zawieszeniem sportowym a "komfortowym". Stanowczo bez zastrzezen
5,0
~Paweł z Zabrza
Alfa Romeo 147
Hatchback 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Za to kocham Alfy!!!!Świetne trzymanie drogi.Nawet największe zakręty to dla Alfy NIC!!Przy prędkościach 150-200 km/h bardzo pewnie trzyma się drogi.No i bardzo dobre wspomaganie, nie luźne jak w Fiatach gdzie nie czuć wogóle auta,tylko super zbilansowane pomiędzy pewnością prowadzenia auta a komfortem jazdy w mieście(parkowanie itp)
5,0
~Michał Romański
Alfa Romeo 147
Hatchback 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
O układzie jezdnym można powiedzieć tylko jedno - jest doskonały! Alfa Romeo 147 to najlepiej prowadzące się auto, jakim kiedykolwiek miałem okazję jeździć. Precyzja wchodzenia w zakręty, układ ASR, zawieszenie McPherson (niestety zbyt dobre na polskie, dziurawe drogi) sprawiają, że podróż Alfą jest bezpieczna i baaardzo przyjemna!
5,0
~Kuba
Alfa Romeo 147
Hatchback 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Jazda tym autem to czysta przyjemność. Kierownica stawia przyjemny opór, przy czym nie jest to uciążliwe w mieście i na parkingach. Dobrą zabawę na krętych drogach na norweskim fiordzie przypłaciłem kompletem skrzywionych tarcz, ale i tak uważam, że było warto.
5,0
~a147
Alfa Romeo 147
Hatchback 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
jednym słowem: rewelacja. jeżeli chodzi o zachowanie na drodze, to 147 tak jak i 156 nie mają sobie równych. samochód wprost klei się do drogi, niestraszne mu ostre zakręty, gwałtowne zmiany kierunku, po prostu jedzie zawsze tam, gdzie tego chcemy
5,0
~van der SiX
Alfa Romeo 147
Hatchback 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Sunie po zakretach jak po szynach,nie jest to cadillac,wiec czuc dziury,ale mozna ostro jezdzic.Zawieszenie wymaga dbalosci(wymienilem cale przy 64 tys km) ale to wynik naszych "rowniutkich" i "zadbanych" drog...no i tego ze lubie szybka jazde
5,0
~Alfisti
Alfa Romeo 147
Hatchback 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Jak to w Alfie - precyzja w każdym calu. Zwłaszcza na kołach 215/45/R17 bella prowadzi się wyśmienicie. Warunkiem jednak jest w pełni sprawne zawieszenie, które raczej nie toleruje dziurawych nawierzchni.
Alfa Romeo 147 Hatchback