Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo 156 I Kombi (60) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 30 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~andhot1@go2.pl
Alfa Romeo 156 I
Kombi 1.9 JTD 110KM 81kW
Niezłe zawieszenie. Naprawdę mnie zaskoczyła praca ukłądu jezdnego. Tak jak wspominali już wcześniejsi wypowiadajacy się.. auto jedzie jak po szynach i trzyma się drogi, nawet w ciasnych i szybkich zakrętach, jak przyklejone do drogi. W porównaniu z moimi poprzednimi: Fiatem Bravo, Renault Clio, Fiat Punto.. wypada znakomicie. Jest komfortowe (ale nie zbyt miękkie), a jednoczesnie lubi szybką i dynamiczną jazdę. Jakośc i kulturę pracy...
4,0
~Bartłomiej K.
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.5 i V6 24V 190KM 140kW
Nie można mieć zastrzeżeń do układu kierowniczego, który sprawia, że bardzo pewnie czujemy się za kierownicą, jest doskonale zestrojony nieco bardziej nastawiając kierowcę na sportową jazdę, dodatkowo silnik bardzo dobrze dociąża przód. Niestety ocenę psuje nieco układ jezdny - przekazanie podobnej mocy na przednią oś powoduje, że szybszy start wiąże się prawie zawsze z mocnym boksowaniem kół (nawet gdy nawierzchnia jest zaledwie delikatnie...
4,0
~Bartosz
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.0 T.S. 150KM 110kW
Tu trzeba podzielić opinię na 2 wersje. Jeśli chodzi o trasę, to doskonale. Auto się rewelacyjnie trzyma drogi, pięknie wchodzi w zakręty, zawieszenie dodrze trzyma. Natomiast jazda po mieście to (przynajmniej w Warszawie) tragedia. Zawieszenie głośno dobija na nierównościach poprzecznych, bardzo to psuje komfort jazdy po mieście. Przyznam, ze po mieście wolę jeździć autem żony. Alfa jest za delikatna na warszawskie dziurska i torowiska.
5,0
~zullo
Alfa Romeo 156 I
Kombi 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Zawieszenie doskonale trzyma się drogi, nie będąc przy tym twarde. Bardzo szybko reaguje na ruchy kierownicą. Do maksymalnego skrętu kół mamy 2 obroty, co pozwala prowadzić auto w zakrętach nie odrywając rąk od kierownicy. Wadą jest to, że dość szybko się wybija. Ale coś za coś: albo dużo wahaczy i dobre trzymanie na drodze, albo proste, bez wielu elementów do psucia (miałem wcześniej Astrę;)). Hamulce brzytwa!!!
5,0
~Paweł
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
Definitywnie kapitalne wrażenia . Bezpośredność i wielowahaczowe zawieszenie ( choć kosztowne ) dają taką porcję frajdy w zakrętach, że hoho . Szkoda tylko, że te polskie drogi takie połatane i podziurawione zarazem - alfa tego nie lubi ... nie mówię tego ze względu na delikatną, acz wyrafinowaną konstrukcję zawieszenia ... a raczej na delikatne podskakiwanie na nierównościach... Jednakże gdy auto jeździ poza naszymi granicami ..
5,0
~gagex123
Alfa Romeo 156 I
Kombi 1.9 JTD 115KM 85kW
Miałem zaznaczyć dobrze, ale dobrze mają pewnie Passaty i Golfy, a to co ma 156-ka jest inną klasą. Serpentyny w górach, są idealnym środowiskiem dla tego zawieszenia. Nawet seryjne jest idealnie wyważone. Jedyny problem jaki mam to opony o profilu 45, ale coś za coś... Do tego dochodzi średnica zawracania - wymaga przyzwyczajenia, za to bardziej bezpośredni układ kierowniczy daje dużo pewności na drodze.
3,0
~Wojciech Świątek
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
Jak na samochód ze sportowym zacięciem spodziewałem się bardziej precyzyjnego układu jezdnego. W moim poprzednim samochodzie (BMW E34), mimo, że miał 11 lat więcej zawieszenie było zarówno bardziej komfortowe jak i bardziej precyzyjne. Ogólnie opinia, że należy je wymieniać co 50-60kkm jest prawdziwe. Poprzedni właściciel wymienił je przy 170000 i przy 230000 wahacze i końcówki drążków stukają.
4,0
~Benzyniarz :)
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.5 i V6 24V 190KM 140kW
Prowadzi się bardzo precyzyjnie (dla mnie aż za bardzo), zawieszenie wielowahaczowe robi swoje, niestety ten element też pozostawia wiele do życzenia pod względem trwałości, szybko wybijają się tuleje metalowo-gumowe, praktycznie zawsze słychać jakieś piszczenie, skrzypienie. Jeżeli wymiana to tylko na oryginalne TRW, pozostałe to tragedia.
4,0
~Benzyniarz :)
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.5 i V6 24V 190KM 140kW
Prowadzi się bardzo precyzyjnie (dla mnie aż za bardzo), zawieszenie wielowahaczowe robi swoje, niestety ten element też pozostawia wiele do życzenia pod względem trwałości, szybko wybijają się tuleje metalowo-gumowe, praktycznie zawsze słychać jakieś piszczenie, skrzypienie. Jeżeli wymiana to tylko na oryginalne TRW, pozostałe to tragedia.
5,0
~Michał Wójcik
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
Zawieszenie pozwala na dobrych drogach jechać szybciej o nawet 20 km/h niż wskazują znaki w zakrętach. Kilka razy układ kierowniczy i hamulce uratowały mi skórę. Na autostradzie super 140- 160 a nawet więcej lekko... Zawieszenie twarde bardzo wolno trzeba jechać (30,40 kmh) po nierównych nawierzchniach i złych drogach.
Alfa Romeo 156 I Kombi