Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo 156 I (354) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 458 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Alfisti
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.5 i V6 24V 190KM 140kW
Nie wiem jak to ocenić w zasadzie . Z powaznych usterek to rozsadziłem dwa dyfry przez 8 lat jazdy ale to tylko z mojej winy więc nie będę pisał że samo się zepsuło ... i wymieniałem rozrusznik (skonczyly się szczotki) , i polecam każdemu od razu zregenerować kompleksowo czyli wymienić w nim wszystko co się da bo ja najpierw wymieniłem szczotki a za rok wyciagałem spowrotem bo zacinał się w nim automat ... darmowa robota x2 . Poza tym...
4,0
~Q
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.9 JTD 105KM 77kW
Również nie ma tragedii. Jedyna awaria w trasie jaka mnie napotkała to czujnik położenia wału. Jest to rzecz o tyle niefortunna, że nie da się zdiagnozować wcześniej czy już się kończy, tylko po prostu pada i już w tedy sobie nie pojeździsz :P Naprawa około 200zł z czujnikiem i wymianą. Auto ma 335tys. Kupiłem ją z przebiegiem 288tys.km. Nie wiem co wymieniał poprzedni właściciel, ale na daną chwilę coś tam się od spodu poci. Od wymiany do...
4,0
~Paweł
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
Najgorsze jest przednie zawieszenie, ale to po prostu trzeba dbać i tyle . Jak się zrobi dobrze, na dobrych zamiennikach - można spokojnie przejechać 80 tysięcy na naszych drogach a i więcej. Poprzedni właściciel mojego auta zmienil górne wahacze dopiero przy 120 tys km pierwszy raz... auto jest krajowe ! Ceny nie są duże, a robota w sumie do zrobienia samemu jak ktoś się nie boi - można wszystkie wahacze, drążki, końcówki, łączniki i...
3,0
~Archiex
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.4 JTD 150KM 110kW
elektryka jednak nie dokuczająca zawsze np system vdc żeby tylko się nie włączył bo usterka i trzeba silnik wyłanczać by błąd usunąć a przy błędzie można mieć wypadek system abs zadziała przy usterce w nieoczekiwanym momencie i jest po ptaszkach następnie to szyba lewa tył się nie otwiera kolejne alternator urwane koło masowe pasek do wymiany i koło koszty 600 zł za samochód który ma już 10 lat massssakra w hondzie o wiele taniej ale tutaj...
3,0
~kowal
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Dobiło mnie urwanie paska rozrządu....... Z holowaniem 7500 zł. Demolka silnika. Tak naprawdę nawalił napinacz paska. Drodzy fani Alfy. Nie przejeździłem limitu. Uszkodzenie nastąpiło po 53 tys. km przebiegu. A i tak chciałem wymienić pasek po 60 tys. , co mnie jeszce bardziej wnerwiło, że nie dojechałem. Norma fabryczna 120 tys. ...ha ..haaaaa..Radzę wymieniać pasek po 40 tys. Po 70 tyś wysiadły chyba wszystkie czujniki, na pewno:...
2,0
~Ex-alfista
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
Pasek rozrządu "poszedł" przy 90 000 - masakra w silniku; bywało, że po wyjechaniu z serwisu nie dojechałem do domu i musiałem holować samochód do serwisu. Nie mogłem wbić 1 i 2, jakiś plastkikowy element pękł i po zabawie. Pewnego pięknego dnia, kiedy pojechałem na rutynowy przegląd, jakiś praktykant (chyba), który wymieniał filtr powietrza pozrywał śruby i do silnika dostawało się "lewe" powietrze z całym syfem. Samochód nie chciał się...
3,0
~Paweł
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.4 JTD 140KM 103kW
Piszą mnóstwo o słabej trwałości zawieszenia. Mój egzemplarz tego nie potwierdza. Po zakupie wymieniłem wszystko co trzeba było wymienić.Przez dwa lata i 30.000km nic nie stuka. A w tylnym zawieszeniu nie robiłem nic odkąd mam to auto. Niestety, niektóre usterki ciężko zdiagnozować. Miałem problemy z odpalaniem przez 2 miesiące, zanim udało się namierzyć przyczynę. Auto potrafi też całkiem stracić moc przy mocnym przyspieszaniu i zmianie biegu...
4,0
~gozdziej@gmail.com
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.4 JTD 136KM 100kW
Nic nie zepsuło mi się niespodziewanie, po kupnie samochodu wymieniłem profilaktycznie wszystkie płyny i filtry około 600zł, rozrząd (około 600zł), kilka elementów zawieszenie górne wahacze chyba po (120zł/szt), osłony przegubów po 40zł, gumy drążków stabilizatorów nie pamiętam sumy ale jakieś grosze, po miesiącu z własnej woli wymieniłem pasek klinowy rolkę oraz koło pasowe około 500zł nie da się samemu zrobić ponieważ żeby dostać się do...
1,0
~marcela
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.6 16V T.S. 120KM 88kW
i tu jest najgorzej wahacze po przejechaniu 60000 walą jak nie wiem trzeba wymienic a to jest koszt okolo 1000 zl w podróbkach wczesniej wspomniany silnik czyli wał i panewki oraz pompa olejowa nie mowie juz o swiecach i o przewodach bo to sa ewentualnie elementy eksploatacyjne ktore trzeba wymienic jak sie kupuje samochod no i oczywiscie wspanialy wariator faz rozrządu kolejna porazka makaroniarzy waiator tez mam do wymiany ale poki co nie...
4,0
~wesolatempra@wp.pl
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Póki co zaliczyłem jedno trafienie lewym przednim kołem w większą diurwę, co skutkowało wymianą obu wahaczy z lewej strony, drążka kierowniczego i ustawienie geometrii. Razem prawie tysiąc złotych. Poza tym żadnych przygód. Z opinii znawców marki, poważne usterki są efektem niewłaściwej eksploatacji, lub (nawet częściej) zaniedbań serwisowych. Auto jest stworzone do szybkiej sportowej jazdy, ale nie do zarzynania. Poza tym o tą Włoszkę...
Alfa Romeo 156 I