Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo 156 I Sedan 2.5 i V6 24V 190KM 140kW 1997-2001 (33) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~michal
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.5 i V6 24V 190KM 140kW
no cóż genialny silnik, dobra skrzynia byłaby bez sensu gdyby nie zawiszenie - jest skomlikowane ale coś za coś - powiem tylko że jeździłem w życiu kilkoma samochodami równiez całkiem nowymi modelami i to co prezentuje tan model to conajmniej \"pierwyj sort\" - jest pewność jest wyczucie nawet z dużymi prędkościami samochód prowadzi się jak \"po torach\" nazbyt często na trasie gość który goni jakimś fordem fokusem redukuje z 160 do 90 przy...
5,0
~Alfisti
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.5 i V6 24V 190KM 140kW
Dla mnie same plusy . Kierownica tutaj to jakies 2 obroty nie 4 jak w innych autach . Ma to oczywiście minusy w postaci np zaparkowania gdziekolwiek . Manewrowanie na dwa razy to standard . Ale przy dynamicznej jezdzie ma to same plusy a do tego służy alfa w zestawieniu z busso . Dodam ,że maglownica podcieka mi gdzieś od x lat . Do tej pory nie robiłem jedyne co wymieniłem to pompe wspomagania bo ziemna po prostu wyła i mnie to drażniło ....
5,0
~drspeed drspeed@wp.pl
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.5 i V6 24V 190KM 140kW
Hamulce najwyższej klasy. Mocne, chociaż trzeba użyć siły, wyśmienicie dozowalne. Podczas awaryjnego hamowania system ABS z oddzielnym dozowaniem siły hamowania na poszczególne koła utrzymuje kierunek jazdy bardzo stabilnie i pozwala na ostre manewry w celu uniknięcia zderzenia. Nawet na letnich oponach i na lodzie Alfa podjedzie pod spore górki i da rade wyprzedzić SUV-y. LSD w standardzie, dość dyskretny, jednak adekwatny. Spory promień skrętu.
5,0
~Olek@tele.pl
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.5 i V6 24V 190KM 140kW
powiem tak: na pewno mieliście okazję ściagać się spod świateł z niejednym samochodem. Jednak najfajniejszy moment to ten, kiedy dojeżdżasz do zakrętu i gość w samochodzie obok zwalnia, a Ty przejeżdżasz ten zakręt bez zmiany prędkości. Seryjne nastawy trochę za miękkie (jak dla mnie trochę za ciężki przód), więc trochę poprawiłem charakterystykę tłumienia amortyzatorów i zbliżyłem Alfetkę do ziemi (o jakieś 3 cm) traz jest super.
5,0
~Alfisti 22
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.5 i V6 24V 190KM 140kW
Alfa jest jak przyklejona do drogi . Fajnie wybiera nierownosci , ale przedewszystkim jest nastawiona na zakręty ;) . Zawieszenie napewno nie tak kuloodporne i toporne jak w pasatach np ale napewno 100 razy bardziej precyzyjne podczas jazdy .
5,0
~Rau
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.5 i V6 24V 190KM 140kW
Jak po szynach, ale trzeba dbać,doglądać.Jak kupiłem to wymieniłem praktycznie cała zawieche.Wczesniej trzymała sie zajbiscie,po wymianie jest jeszcze lepiej.Mam sportpacka i jest na nasze drogi troszke za niskie - urwana pokrywa pod silnikiem .
3,0
~cubixx
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.5 i V6 24V 190KM 140kW
Układ jezdny idealny jednak zawieszenie wielowahaczowe to konfort i zarazem bezpieczństwo w prowadzeniu cholerstwo troszke za delikatne jak na nasze drogi ale nie jest tragedia pocieszam sie ze VW Passaty B5 maja jeszcze słabsze:)
5,0
~Mizar
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.5 i V6 24V 190KM 140kW
To kolejny atut 156 w 99r nie bylo zadnych rywali mimo napedu na przednia os Alfa nadzwyczaj dobrze zachowuje sie w zakretach. Czuje sie nieco dziury ale nie uwazam to za wade biorac pod uwage wlasciwosci jezdne auta
5,0
~jarend
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.5 i V6 24V 190KM 140kW
zawieszenie to po silniku druga najmocniejsza strona tego auta, oczywiscie na polskich drogach co 20 tys. km cos może zacząć stukać, żadne zakrety nie straszne . zawieszenie po prostu "trzyma" to auto na drodze

Usterki Alfa Romeo 156 I

Liczba wpisów: 63

Alfa Romeo 156 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Waldek156
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.5 i V6 24V 190KM 140kW
Zawiecha seryjna. Ale tylko tym autem i na tym zawieszeniu wyrobiłem w sobie nawyk przyspieszania w zakrętach. Ostatnio jechałem autem służbowym innej marki i o mało nie wyniosło mnie na łuku do rowu. Przez ten nawyk, oczywiście...
Alfa Romeo 156 I Sedan