Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo 156 II (85) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 61 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~jaras
Alfa Romeo 156 II
Crosswagon Q4 1.9 16V JTD M-Jet 150KM 110kW
Autko jest jak przyklejone i pozwala na duużo więcej. Wiadomo TorSen C też ma na to wpływ, ale układ jezdny w tej alfie słynie z wyjątkowej precyzji i wygody prowadzenia co mogę potwierdzić. Jednocześnie jest to najsłabszy też element alfy- zawieszenie jest nietrwałe, a części jak za passata b5.. Mi jak na razie zawieszenie "siedzi cicho" nic niepokojącego się nie odzywa, ale spodziewam się że prędzej czy później spotka mnie ta...
4,0
~CuoreSportivo
Alfa Romeo 156 II
Kombi 2.4 JTD 175KM 129kW
Sam układ jezdny jest nadzywczaj precyzyjny, prowadzi się super. Nie dam 5 gwiazdek, ze względu na zawieszenie, które mimo tego, że jest w pełni sprawne, odpowiednio twarde i dobrze zestrojone ma tendencję do wydawania \"dźwięku\" podczas przejeżdżania przez progi zwalniające. Niestety, ale te samochody już tak mają - i nie jest to kwestia wybijania zawieszenia, stablizatorów itd, ot po prostu tak w tym modelu jest. Niektórych może to...
4,0
~Adi
Alfa Romeo 156 II
Crosswagon Q4 1.9 16V JTD M-Jet 150KM 110kW
bardzo dobrze się jedzie po polskich drogach, ale duże koła i zawieszenie nie różniące się wiele od zwykłej wersji (oprócz amortyzatorów, sprężyn, kilku elementów tylnego zawieszenia i kół bo ze względu na tarcze minimum jakie może być założone to 17") wymaga aby stosować bardzo dobre zamienniki(amortyzatory tylko oryginał-nie ma zamienników i cena szt przód to ok 500-600zł!) a jeszcze układ kierowniczy...hmm do zawrócenia auta trzeba...
5,0
~jaras
Alfa Romeo 156 II
Crosswagon Q4 1.9 16V JTD M-Jet 150KM 110kW
Mało jest nawet współczesnych aut, które trakcją mogą dorównać crosswagonowi. Zakręty mogę brać z prędkością abstrakcyjną dla niemal wszystkich przednionapędówek i większości 4x4 opartych na dołańczanym napędzie.. By to zrozumieć trzeba się przejechać. Torsen "c" i odpowiednie wyważenie robią dobrą robotę. Do tego trzeba pamiętać że ta alfa jest wyposażona w asr( VDC)' który można całkowicie wyłączyć ;)
5,0
~Olo
Alfa Romeo 156 II
Crosswagon Q4 1.9 16V JTD M-Jet 150KM 110kW
Prawdziwy majstersztyk - dzięki napędowi na 4 koła samochód w zakrętach zachowuje się jak przyklejony do asfaltu. Zawieszenie ma charakter o wiele bardziej sportowy aniżeli komfortowy, dlatego docenimy bardzo jakość drogi, po której jedziemy. Dobre właściwości jezdne są zasługą wielowahaczowego zawieszenia, które niestety jest drogie w serwisowaniu. Napęd 4x4 świetnie spisuje się w zimie, dając pewność prowadzenia.
5,0
~Andrzej
Alfa Romeo 156 II
Sedan 1.9 16V JTD 140KM 103kW
Bez mrugniecia okiem daje 5. Nie jezdzilem lepiej trzymajacym sie drogi, przednionapedowym sedanem. Na sliskiej nawierzchni lub z duzej gorki ma nawet tendencje do lekkiej nadsterownosci. Auto wrecz prowokuje do szybkiego pokonywania zakretow i na kretej trasie nieraz zostawialem z tylu mocniejsze auta. Alfa ma tez calkiem dobre hamulce. Ogolnie daje duzo radosci z prowadzenia i namiastke naprawde sportowych doznan :)
5,0
~marcin
Alfa Romeo 156 II
Sedan 1.9 JTD 115KM 85kW
zawieszenie sportowe,miękkawe, kapryśne , na trasie przy dużych prędkościach sprawia wrażenie sztywnego , ale raz prawie zahaczyłem po wjechaniu na doły takiej polnej drogi przed marketem, zaczęło strasznie bujać i siadać! 2 lub 1 na godzinę się wygrzebywałem , podczas gdy inne starsze auta jakoś bezproblemowo bardziej.. pracuje jak ponton. to uroki tego doskonałego na dobre trasy zawieszenia, klei się auto do drogi
5,0
~Sadzik
Alfa Romeo 156 II
Kombi 1.9 JTD 115KM 85kW
Może i nie jest to moja opinia ale zgadzam się z nią w 100 %, żaden Niemiec nie prowadzi się jak to auto. Ma swoją duszę i czuć że go prowadzisz. Jest przewidywalny i w razie czego potrafi Cię uratować (czyt. ESP).W zawieszeniu wymieniłem tylko górne wahacze ale to było już gdy ją tylko kupiłem (wybite. Tak pracuje bez zarzutów a nie jeżdżę po autostradach a po drogach gminnych (dziurawych...).
5,0
~doolek
Alfa Romeo 156 II
Sedan 1.9 JTD 115KM 85kW
Sam układ jezdny jest doskonale dopracowany a prowadzenie to czysta przyjemność. Żaden z zakrętów nie sprawia problemu i auto klei się drogi zostawiając za sobą samochody innych marek (audi a nawet bmw:]). W trasie czujesz się cudownie i cieszysz się z każdego przejechanego kilometra. Bardzo dobre hamulce połączone z dobrymi gumami świetnie sprawdzają się w każdej sytuacji.
3,0
~batmat
Alfa Romeo 156 II
Kombi 1.9 JTD 115KM 85kW
Z racji na to, że nie jest trwały muszę odjąć kilka punktów z oceny. Poza tym prowadzi się wyśmienicie, nie straszne mu górskie serpentyny - na których radzi sobie świetnie. Jest bardzo precyzyjny i fajnie przenosi to co się dzieje na drodze na kierownicę. Drugi minus to słaby promień skrętu, czasem trzeba dużo się nakręcić, żeby zaparkować.
Alfa Romeo 156 II