Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo 166 I (99) - Silnik

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~jarekp_1986@wp.pl
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.4 JTD 136KM 100kW
Dobra klutura pracy dzięki pięciu cylindrom i wtryskowi typu common rail zostawia w tyle niemieckie klekoty,ale z drugiej strony do silników dci tez sporo brakuje. Osiagi znakomite biorąc pod uwage iz to tylko 136 koni. 0-100 9.6 , v max około 210 km/h ale i tak najlepsza jest elastyczność.To auto odlatuje szczególnie docenimy to przy wyprzedaniu 60-100 IV bieg 7.1 80-120 V bieg 9.9.Naprawdę robi wrażenie.Silnik ma piekne brzmienie,widać...
5,0
~TERO9
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.0 i V6 205KM 151kW
świetne przyśpieszenia, dżwięk i moc........ marzenie. autko świetnie radzi sobie na drodze objeżdżam bmw, ople i inne auta bez duszy. 6 lat temu kupiłem bmw 328 które szybko skończyło na szrocie myślałem że bmw to najlepsze auto jakie mogę mieć i wtedy zobaczyłem ją... moja pierwsza alfa... model 164 3.0 v6 to była miłość od pierwszej przejażdżki... łoiłem skórę innym użytkownikom dróg przez 3 miesiące aż w końcu korbowód pękł zrobił dziórę w...
4,0
~Jakub
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
Dobra dynamika jak na dwulitrowy silnik, akceptowalne spalanie jak na 4 cylindrowy silnik - średnio 11.5l/100km. Skomplikowana konstrukcja, która wymaga specjalnej troski - dbanie o stan oleju i jego wymianę. Pamiętajmy, żeby wraz z rozrządem wymieniać pompę wodną oraz wariator. ASO Alfy krzyknęło za kompletny rozrząd prawie 3200 zł. Jednak u dobrego mechanika można to zrobić za ok 2000 zł.
5,0
~scichy58@wp.pl
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
Piękne brzmienie twinsparka, to nie buraczane pierdziawki montowane w niemieckich zdezelowanych jeździdłach. Aby uniknąć kłopotów trzeba dbać o poziom oleju, filtr powietrza i dobre paliwo. Silnik odwdzięczy się bezproblemową pracą. 155 koników troszkę za mało do tej karoserii. Odradzam gaz do twinsparka, znam dwie zagazowane alfy 166 2.0 ts, pojawiają się problemy i dźwięk nie ten.
5,0
~tvv@o2.pl
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.5 i V6 24V 190KM 140kW
Po pierwsze ten dźwięk, który sprawia, że radio nie jest potrzebne. Po drugie osiągi. przy wciśniętym STR pierwszy ze świateł, a na trasie godny rywal dla wielu spotrowych aut. Po trzecie elastyczność, która sprawia, że w leniwym nastroju po mieście można jeździć na 2 (od startu do 100), a w trasie na 4 (wyprzedzanie trwa chwilę niezależnie od prędkości)
5,0
~zaqson
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.5 i V6 24V 190KM 140kW
Elastycznośc raczej przeciętna jak na silnik o takiej pojemności i mocy.Tłumaczy to stosunkowo wysoka moc "wyciągnięta" bez udziału turbiny (maksymalna moc 6300 obr/min, moment obrotowy 5000 obr/min).Po przekroczeniu 4000 obr. 166-tka zamienia się w rakietę.Dźwięk silnika chyba jeden z najlepszych w swojej klasie.Silnik wymaga specjalistycznego serwisu.Uwaga na "złote rączki"
5,0
~kovacz@wp.pl
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.4 JTD 136KM 100kW
Wilk w owczej skórze.REWELACYJNIE przyspiesza, wysoka kultura pracy, cichy, przebieg jest nieistotnym elementem opinii, ponieważ to sprawdzona , bardzo dobra jednostka napędowa.Spalanie to szok, początkowo zastanawiałem się, czy komputer nie jest uszkodzony, ale nie jest.To auto naprawdę pali 5,5 l na 100km w trasie przy jeździe do 110km/h.
5,0
~drakula
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.4 JTD 136KM 100kW
Na początku obawa czy te 136 koni se poradzi bo to ciężkie auto i tylko 10 koni więcej od passata. Przy pierwszym wyprzedzaniu wielki banan na twarzy i zdziwienie, że "to już". Teraz za bardzo nie muszę się zastanawiac czy mogę wyprzedzac. Dźwięk na ten moment powala każdego. Szkoda że trwa tak krótko :(
5,0
~sanig@wp.pl
Alfa Romeo 166 I
Sedan 3.0 i V6 24V 226KM 166kW
Silnik rewelacja, typowy sportowiec, lubi obroty, i... kulturę obsługi, zanim zacznie się go \"mordować\"(a on to lubi), poczekać parę minut aż będzie 90-95 st.C. Olej oczywiście Mobil 1 5W50 Mój ma 190000 tyś km ( oryginalnie, samochód z polskiego salonu), silnik czysty, bez olejów regularnie serwisowany.
Dziennik kosztów dla Alfa Romeo 166 I
Średni koszt przejechania 100 km
78,67 zł
6,7
l/100km
10,7
l/100km
13,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~raiss
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.0 i V6 205KM 151kW
Bulgotanie jakie wydaje ten silnik jest boskie. Moc tam gdzie ma być. Moment przez pełen zakres. Silnik dość wrażliwy i delikatny. Lubi olej więc jeśli go ubędzie to się nie dziwcie, tym bardziej ze to turbo które z zasady pije olej. W stosunku do tego co potrafi... zaskakująco ekonomiczny
Alfa Romeo 166 I