Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo 166 I (90) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 55 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~jarekp_1986@wp.pl
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.4 JTD 136KM 100kW
Nie nadaje sie na nasze drogi.I to jedyna jego wada.No może jeszcze to że niezbyt cicho pracuje.Poza tym ma same zalety. Auto doskonale sie prowadzi,zakręty przejeżdza jak przyklejony do drogi a przy tym jest przyjemnie komfortowy.Doskonale to połączenie inżynierom alfy wyszło.Minus to ogromny promień skrętu ale da się do tego przyzwyczaić.Super jest także bezpośredniość układu kierowniczego.Każdy,najmniejszy nawet ruch kierownicą jest...
5,0
~zaqson
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.5 i V6 24V 190KM 140kW
Sportowe zawieszenie doskonale trzyma się drogi.Twarde nastawy, niski komfort resorowania.Zdecydowanie dla kierowców preferujących tego typu samochody.Bezkompromisowa sportowa limuzyna.Słabe wahacze.Norma przy takim zawieszeniu.Fabryczne amortyzatory najlepiej wymienic na coś w stylu KONI SPORT.Przy pewnym zużyciu przejazd przez kilka poprzecznych nierówności a następnie wzdłużną skutkuje objawami podobnymi do uszkodzonych poduszek tylnego...
5,0
~tigr
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.5 i V6 24V 190KM 140kW
może trochę przesadziłem - gdyby nie fakt że jest delikatne jak mdlejąca niewiasta na pewno byłoby doskonałe... jeżdżąc normalnymi drogami a takich w kraju jest niewiele innej oceny nie wolno by postawić - dla jeżdżących po kraju informuje że nie znosi zbędnych nierówności nienawidzi dziur w drodze bardziej jak kierowcy.... ale jak jedzie prowadzi się nienagannie nie ma mowy o myszkowaniu albo zmianie kierunku jazdy bez twojej zgody wtedy...
4,0
~Marek87
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.4 JTD 136KM 100kW
Dośc przyjemnie się prowadzi ale tylko po dobrej równej drodze. Na krętych drogach zdecydownanie za miękkie zawieszenie. Czuc że to zawieszenie jest dosc rozbudowane, może jak byłoby w stanie fabrycznym... Niektórzy porównują ten model do bmw 5 e39 - hmm... jeździłem kilkoma "5" - bez wątpięnia 166 daleko do e39. Jeżeli juź to rozsądniej byłoby porównac do przednionapędowego s60, względnie a6 - ale też na niekorzysc alfy.
4,0
~Marek87
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.4 JTD 136KM 100kW
Dośc przyjemnie się prowadzi po trasie. Na krętych drogach zdecydownanie za miękkie zawieszenie. Czuc że to zawieszenie jest dosc rozbudowane, może jak byłoby w stanie fabrycznym... Niektórzy porównują ten model do bmw 5 e39 - hmm... jeździłem kilkoma \"5\" - bez wątpięnia 166 daleko do e39. Jeżeli juź to rozsądniej byłoby porównac do przednionapędowego s60, względnie a6 - ale też na niekorzysc alfy.
4,0
~drakula
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.4 JTD 136KM 100kW
Gdyby nie nasze drogi to idealnie. Żadne wcześniejsze auto nie dawało mi tyle frajdy i bezpieczeństwa na krętych drogach. Ma się wrażenie że prowadzi się auto sportowe, a nie limuzynę. Jedyną bolączką są końcówki, łączniki, tulejki i co tam jeszcze włożono w te wielowahaczowe zawieszenie. Tragedii nie ma ale co jakiś czas coś zapuka.
5,0
~alfarome156a@wp.pl
Alfa Romeo 166 I
Sedan 3.0 i V6 24V 226KM 166kW
Sportowy samochód to nie jest ale prowadzi się jak po szynach,ale z głową!Wszyscy znamy świetne polskie drogi i zawsze czychają na nas niemiłe niespodzianki i co za tym idzie szybkie zużycia gumowych elementów zawieszenia.Alfa ma wielowachaczowe zawieszenie, bardzo dobre ale delikatne!Tylko czołg jest w stanie pokonać polskie dziury!
4,0
~rafaellop
Alfa Romeo 166 I
Sedan 3.0 i V6 24V 226KM 166kW
Samochód standardowo jest za miękki. Jednak po zmianie na Bilstainy Sport auto zachowuje się wyśmienicie. Przełożenia kierownicy są krótkie, a odpowiedź szybka i pozwalająca czuć co się dzieje z kołami. Niezależne zawieszenie każdego koła z osobna daje duży komfort i jednocześnie wyśmienite własności jezdne. Ocena 4 za miękkość w standardzie.
5,0
~Jakub
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
Zawieszenie wielowahaczowe z przodu oraz multilink z tyłu robią doskonałą robotę. Pokonywanie zakrętów przy prędkościach rzędu 80-120 km/h to coś pięknego. Jak wiadomo ... drugą stroną medalu jest to, że kompletne zawieszenie przód-tył wg. forumowiczów to wydatek rzędu 2500-3500 zł. Alfiści odradzają poliuretan.
5,0
~dzida84
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.0 i V6 205KM 151kW
Doskonały:) może trochę zbyt twardy, ale za to prowadzi się jak po szynach nawet powyżej 200 km/h. na dziurach trzepie, ale po równym jest świetnie. Co do zakrętów to uwielbia je. Niestety z powodu skomplikowanej konstrukcji wielowachacz jest dość trudne i kosztowne w eksploatacji
Alfa Romeo 166 I