Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d Facelifting (16) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~RaV
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v 120KM 88kW
Rewelacyjny. Nie można złego słowa o nim napisać. W trybie N jest już bardzo stabilnie i komfortowo, a w trybie D to już typowo sportowe nastawienie. Ja dodatkowo mam sportowe, usztywnione zawieszenie więc wrażenia są jeszcze bardziej spotęgowane. Prowadząc ten samochód masz pewność odnośnie jego zachowania na drodze. Auto trzyma się bardzo dobrze drogi. Polecam. Komfort jest zachowany na przyzwoitym poziomie, aczkolwiek nie jest to samochód...
5,0
~User86
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Samochód lubi zakręty i daje poczucie pewności prowadzenia. Bardzo fajny jest system DNA, który pozwala zmienić charakterystykę pojazdu, od przeznaczonej na słabą przyczepność nawierzchni, przez normalną, po dynamiczną dającą namiastkę prowadzenia hot hatcha. Auto w wersji z twardszymi sprężynami i kołami R18 jest mocno twardawe, co jednemu podpasuje, a drugiemu nie.
5,0
~LR_Bruce
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v Mair 150KM 110kW
Absolutnie rewelacyjny układ jezdny, kto raz włączy tryb Dynamic ten potem nie chce wracać do pozostałych. Samochód cudownie prowadzi się w zakrętach. Lekko irytująca jest jedynie sztuczna sztywność kierownicy, którą nabywa ona w tym trybie.
5,0
~alfisti159
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 2.0 JTDM-2 150KM 110kW
Tutaj można by dać nawet 6 gwiazdek :) Alfa słynie ze znakomitych właściwości jezdnych i doskonale czuć to także i w tym modelu. Dodatkowo z systemem Q2 jeździ się jak po sznurku. Precyzja skalpela.
5,0
~Artur
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Bardzo dobry, twardy ale bez przesady, duzo zalezy od felg - na 16-tkach bardzo wygodnie, na 18-tkach twardo ale przyzwoicie. 17-tki to chyba najlepsze rozwiązanie, najbardziej optymalne.
5,0
~Big J
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v 120KM 88kW
Tak jak pisałem wyżej dla mnie to jest idealne zestawienie. Twardo ,ale jak trzeba to wybiera wszystko i co najważniejsze cicho! W zakrętach przyklejona. Układ kierowniczy precyzyjny z dobrym wyczuciem.
5,0
~Big J
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v 120KM 88kW
Tak jak pisałem wyżej dla mnie to jest idealne zestawienie. Twardo ,ale jak trzeba to wybiera wszystko i co najważniejsze cicho! W zakrętach przyklejona. Układ kierowniczy precyzyjny z dobrym wyczuciem.
5,0
~roninf138
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1750 TBi 240KM 177kW
Świetne sztywne zawieszenie, zwłaszcza na 18'' felgach (w zimie jeżdżę na 17"), bardzo dobre hamulce brembo, które wytrzymują duże obciążenia.
5,0
~TeBeK
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Auto bardzo dobrze trzyma się drogi, daje przyjemność z wchodzenia i wychodzenia z zakrętów. Na prawdę ciężko jest przeholować.

Alfa Romeo Giulietta Nuova II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Andrzej
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Jeżdzi dużo lepiej niż moja wcześniejsza honda Accord czy Mazda 3 a nawet Renault Clio GT które też mam .
Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d Facelifting