Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d (48) - Silnik

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Pewel_
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v 120KM 88kW
Silnik jest absolutnie rewelacyjny. Jego elastyczność nie ma sobie równych. Można jechać bez problemu na 6 biegu przy 1400 obr/min a po dodaniu gazu do dechy przyzwoicie przyśpieszyć. Nawet dieslom o znacznie większych pojemnościach zdecydowanie nie przychodzi to tak łatwo. Do tego na niskich obrotach jest niemal niesłyszalny co jest plusem przy długich trasach a gdy chce się poczuć dreszczyk emocji powyżej 3000 obr i pełnym gazie generuje...
4,0
~Mobilfun
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Bardzo zrywny, ma fajny dźwięk i na dynamicu potrafi wcisnąć w fotel, zaczyna mu "brakować tchu" dopiero przy wyższych prędkościach. Silnik po rozgrzaniu pracuje gładko, na postoju brak jakich kolwiek wibracji itp., za to nie lubi zimna, ogólnie jest jest zimny jest głośny i dosyć wibruje. Trzeba onie go zadbać (multiair) często zmieniać olej ja to robię 2 razy w roku czyli ok. co 6 tys km, ponadto pamiętać o wymianie co pewien czas filtrów w...
4,0
~oskaju1988@op.pl
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v 120KM 88kW
Silnik 1.4 TB o mocy 120KM. Absolutne minimum do tego modelu auta. Pierwsza setka ~9 s, do drugiej nie zdarzyło mi się dobić. Do prędkości 130-140 km/h jest cicho, później słychać średnio miłe wycie, średnie spalanie (głównie miasto) to ok. 8l/100 km, na trasie można zejść przy przepisowej jeździe do ~6l/100 km. Dla dwóch osób na pokładzie wystarczy, polecam raczej tym spokojniejszym kierowcom a nie mistrzom lewego (prostego) pasa.
5,0
~Wilek
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 2.0 JTD 16v 170KM 125kW
silniki Fiata/Alfy sa akurat polecane, dosc bezawaryjne i dosc tanie jak na diesle w utrzymaniu. Pali przecietnie w klasie, stosunkowo surowy głośny dzwiek, bardoz chetny do obrotow i szybkiej jazdy. Duzy plus za niedorgie koszty (oleje/fltry nie drogie, silnik ma opinie dobrego, tani rozrząd, spalanie przecietne w klasie). Bardzo dynamiczny, zrywny, zacheca to ostrej jazdy, dostaje kopa przy 3400 obr/min.
5,0
~Kurt
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Obok podwozia to najlepsza element Alfy. Dobrze brzmi kiedy trzeba tzn. przy wysokich obrotach, świetnie reaguje na gaz - szczególnie w trybie dynamic. W stosunku do mocy którą generuje spalanie jest na bardzo przyzwoitym poziomie. Co do elastyczności, to właściwie od 2-2,2 tys. obrotów zaczyna fajnie przyspieszać, ale jak się zredukuje bieg np. w trasie z szóstki na trójkę to się dopiero dzieje!!!
5,0
~Marcin
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1750 TBi 16v 235KM 173kW
Nigdy nie zawiódł, wystarczająca moc daje poczucie bezpieczeństwa przy manewrach na drodze. Wymiany dedykowanego oleju co 10 kkm. Po 70kkm wymieniony zgodnie z wymogami rozrząd. Na autokult znalazłem opinię: "żeby go zniszczyć trzeba się bardzo postarać" (przeczytajcie artukuł PabloGarage). Wymiana akumulatora po 7 latach eksploatacji. Rdzy pod maską jak na razie brak.
4,0
~Janek
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Świetny silnik z dość głośnym i miłym dla ucha wydechem, przy spokojnej jeździe oszczędny przy mocniejszej jeździe niestety dość paliwożerny. NA wolnej trasie 80/90 można zmieścić się w 6 litrach po mieście przy dość ekonomicznej jeździe 9 w trybie D i jeździe bardzo bardzo dynamicznej spokojnie można dobić do 15. Ja mam średnią 8,5 z ostatnich 10tys/km jazdy z przewagą miasta.
4,0
~Michał
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v 120KM 88kW
1.4 Tb (t-jet) to cud, miód orzeszki. Super brzmi, świetnie odpycha mimo nikczemnej mocy, nie brakuje mu pary nawet powyżej 120-140 kmh - pewnie zasługa krótkiej skrzyni. Na minus spalanie - takie małe auto i takie spalanie...? Taniutkie części, szybkie rozgrzewanie zimą. 4,5/5, dosłownie mały minus za spalanie
5,0
~Pawel
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v 120KM 88kW
Mega elastyczny, swietnie brzmi na wyzszych obrotach a przyspiesza jakby mial co najmniej o 40 KM wiecej niz podaje producent. Mozna jechac na 6 biegu z predkoscia 60 km/h i przyspieszac z tych obrotow bez wiekszego sprzeciwu ze strony silnika. W Golfie mimo duzo wiekszej pojemnosci i silnika Diesla nie bylo na to szans.
Dziennik kosztów dla Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
7,8
l/100km
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Tomek
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1750 TBi 16v 235KM 173kW
Bardzo, ale to bardzo zrywny i mocny silnik. Moc czuje się praktycznie od spodu — przyśpieszenie w granicach 6.6s do 100kmh jest jak najbardziej realne. Z silnikiem nie było większych problemów, pracuje równo i bardzo charakterystycznie z przyjemnym dźwiękiem.
Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d