Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo GT II (36) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 32 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Dudi42
Alfa Romeo GT II
Coupe 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Auto trzyma się drogi jak rzep psiego ogona, wchodząc w zakręt można jechać niemal z dowolną prędkością, układ kierowniczy jest bardzo precyzyjny, auto jedzie bardzo posłusznie. Zawieszenie jest twarde i wjazd na dziurę daje po 4 literach. I TAK MA BYĆ! jazda w zakrętach tym autem to czysta radocha :D gdyby zawieszenie było trwalsze... ale jeżdżąc normalnie, omijając dziury jest dobrze. AUTO TEŻ TRZEBA SZANOWAĆ A NIE WJEŻDŻAĆ W DZIURY I...
3,0
~Plnuker
Alfa Romeo GT II
Coupe 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Na plus napewno niezalezne wielowahaczowe zawieszenie niestety nie dosc trwale. O tyle o ile do tylnego nie mozna miec zarzutu to przednim po zastosowaniu slabych zamiennikow moga pojawic sie luzy na gornych wahaczach juz po 10-15 kkm. Cena wymiany nie jest specialnie wysoka. Precyzyjny uklad kierowniczy, pewnie sie prowadzi. Kolejny minus to dosc niski promien skretu.
4,0
~ToMek
Alfa Romeo GT II
Coupe 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
perfecto ! co prawda wielowahacz z przodu i z tyłu ale... jak nie zaryjesz w krawężnik lub głeboką dziurę to jest szansa że bardzo długo posłuży. Koszt przedniego zawieszenia z wyższej półki to 1400 pln za kmpl dolnych wahaczy + 1000 pln za komplet górnych wahaczy. + robocizna 400 pln. i masz spokój na dłuuuuugie lata. A przynajmniej na 2-3.
5,0
~Kuba
Alfa Romeo GT II
Coupe 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
kazda przejazdzka to super zabawa, nie wolno zalowac na opony, najlepiej trzymac sie z daleka od chinczykow. Co prawda po dojechaniu Good Year'ow zalozylem Debice Furio - nie zaluje. Zawieszenie sportowe ale nie za niskie - dzielnie przecieralem sie przez lesne drogi w Polsce, pola, laki.
4,0
~Anon
Alfa Romeo GT II
Coupe 2.0 JTS 16v 165KM 121kW
Nie jestem w stanie powiedzieć o nim wiele. Trzyma się w miarę przy wyższych prędkościach. Na małym rondzie prędkość ok 50 km/h i auto nie uciekło. Co prawda zadziałało asr, ale tak jak napisałem - rondo małe (na całym nie zmieści się nawet 5 aut. Trasa nie męczy i to jest własnie w tym najważniejsze.
5,0
~Zegarmistrz
Alfa Romeo GT II
Coupe 3.2 i V6 24V GTA 240KM 177kW
Jest sztywno i zawieszenie potrafi się dość szybko zużywać na dziurawych drogach jednak zdecydowanie jest to mocny punkt auta jeśli przedkładasz precyzyjne prowadzenie (także przy dużych prędkościach) nad komfort. W mocnym coupe takie zawieszenia ma sens.
5,0
~Discrimen
Alfa Romeo GT II
Coupe 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Nie wierzyłem, że przednionapędowe auto może się tak dobrze prowadzić. Auto przyklejone do drogi, kapitalnie się trzyma. Niestety na słabych drogach już tak fajnie nie jest, dość sztywne zawieszenie przenosi drgania na auto. Mimo wszystko w środku cicho.
5,0
~Adrian
Alfa Romeo GT II
Coupe 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Genialny układ jezdny. Auto reaguje na najmniejszy ruch kierownicą, prowadzi się genialnie. Śmiało może konkurować z autami słynącymi ze świetnych właściwości jezdnych typu BMW. Układ jezdny to jeden z największych plusów tego auta!
5,0
~zaza
Alfa Romeo GT II
Coupe 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Auto jest świetne. Ale na równych nawierzchniach. Mam 18-calowe felgi - wiec na każdym dołku trochę go czuć. W koleinach to jest ciągła walka o utrzymanie się na drodze. Na górskich równych drogach to bajka...:)
Dziennik kosztów dla Alfa Romeo GT II
Średni koszt przejechania 100 km
59,50 zł
7,3
l/100km
13,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~pafka
Alfa Romeo GT II
Coupe 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Jest świetnie - oprócz designu, to właśnie za układ jezdny kocham to auto. Jest oczywiście dosyć twardo, ale za to fajnie to auto jeździ w zakrętach - co nie oznacza, że nie mogło by być jeszcze lepiej.
Alfa Romeo GT II