Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo Stelvio (54) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kierowca
Alfa Romeo Stelvio
SUV Facelifting 2.0 Turbo 280KM 206kW
Pierwszy SUV, bałem się jak tym będzie się jeździć po krętych drogach - okazuje się, że całkiem dobrze, skłamałbym gdybym napisał że nie czuć różnicy wielkości bo czuć, ale jest tak niewielka, że praktycznie jest niewyczuwalna. Czuły układ kierowniczy - na początku może i faktycznie jest bardziej nerwowo ale szybko można przywyknąć, potem gdy przesiadasz się do innego auta to czujesz jakbyś żeglował statkiem. Natomiast bardzo nie lubi...
5,0
~MietasM
Alfa Romeo Stelvio
SUV 2.0 Turbo 280KM 206kW
Bardzo dobrze trzyma się drogi, rozkład masy 50:50 powoduje, że w zakrętach spisuje się doskonale. Praktycznie nie czuć, że to SUV. Cichy, nic nie stuka, a duże koła powodują, że dziury i progi zwalniające nie są uciążliwe. Na autostradzie auto jest dość wrażliwe na boczny wiatr i na zbyt wysokie ciśnienie w ogumieniu (nie wiedzieć czemu po odbiorze z salonu koła były napompowane do 3,1 bara i auto było niespokojne powyżej 150 km/h - po...
5,0
~M
Alfa Romeo Stelvio
SUV Facelifting 2.0 Turbo 200KM 147kW
Byłem sceptycznie nastawiony do SUVa, więc wybrałem się na jazdę próbną do salonu Alfy. Po kilku minutach wiedziałem, że chcę to auto. Ciężko opisać wrażenia, ale Q4, bezpośredni układ kierowniczy, rozkład masy 50:50 oraz nieduża waga auta powodują, że Stelvio klei się do drogi i kładzie na łopatki moje poprzednie samochody kombi produkcji niemiecko-czeskiej. Samo zawieszenie dość twarde, ale to jest pewnego rodzaju kompromis. Co ciekawe,...
5,0
~uzzytkownik
Alfa Romeo Stelvio
SUV 2.0 Turbo 280KM 206kW
Jazda Stelvio daje bardzo dużo przyjemności z jazdy. Zawieszenie jest raczej sportowe (ale wciąż komfortowe), nie przechyla się w zakrętach i daje mnóstwo informacji z tego, co dzieje się między kołami a asfaltem. Niektórzy mówią, że przełożenie kierownicy jest zbyt agresywne jak na dostojnego SUVa - może, ale po przyzwyczajeniu się jest też bardzo wygodne, nie trzeba się nakręcić kierownicą żeby wykonać dowolny manewr. Jedyna wada - płużenie...
4,0
~MATEUSZ
Alfa Romeo Stelvio
SUV Facelifting 2.0 Turbo 280KM 206kW
Niestety tylko 4 gwiazdki bo pomimo szalonej czułości i super skręcania już w ruch to niestety manewrowanie na parkingu, czy przy garażu wymaga wprawy. Napęd 4x4 zdecydowanie ogranicza manewrowość. Skoda superb z 2017 pomimo prawie 0,5 różnicy długości przy tym to król parkowania ale na drodze już z kolei porażka. Nie jest to volvo S80 ale szału nie ma niestety. Z tego tytułu 4 gwizdki to za mało na 5 za dużo wiec dałbym 4,5;-)
5,0
~Maciek II
Alfa Romeo Stelvio
SUV 2.0 Turbo 280KM 206kW
Oj trzyma się drogi jak normalny sedan. Nie ma za dużo przechyłów. Podoba mi się w zimę, że jednak 4x4 to nie jest stałe. Czuć, że samochód ma napęd na tył a przód jest dołączany. Frajda z jazdy to jest samochód a nie jakieś wóz drabiniasty. Szacunek tego "Makarony" nie rozwalili. Inni mogą się tylko uczyć... Aktywne zawieszenie jak niektórzy dziennikarze piszą - zwyczajni pismaki - totalne bzdury.
5,0
~uzzytkownik
Alfa Romeo Stelvio
SUV 2.0 Turbo 280KM 206kW
Takie pudło, a jeździ jak dobry sedan. Dla mnie jest bliżej BMW 3 niż 5, jeżeli chodzi o przyczepność i przyjemność z jazdy. Duże brawa dla Alfy za magiczne wyeliminowanie przechyłów w tak wysokim samochodzie. Układ kierowniczy ma jednak wadę - przy maksymalnym skręcie płuży wydając bardzo niepokojące dźwięki z opon.
5,0
~Marcin
Alfa Romeo Stelvio
SUV Facelifting 2.2 Turbo 210KM 154kW
Nie ma co komentować. W trybie n tłumi ładnie jak na te nastawy i nisko profil opon. W trybie d i po utwardzeniu amortyzatorów czuć większą twardość ale auto jest przyklejone. Do tego napęd z preferencja na tył i.... Przy dynamicznych zakrętach a zwłaszcza w deszczu... Tył wyjeżdża ;)
5,0
~Marcin
Alfa Romeo Stelvio
SUV Facelifting 2.2 Turbo 210KM 154kW
Nie ma co komentować. W trybie n tłumi ładnie jak na te nastawy i nisko profil opon. W trybie d i po utwardzeniu amortyzatorów czuć większą twardość ale auto jest przyklejone. Do tego napęd z preferencja na tył i.... Przy dynamicznych zakrętach a zwłaszcza w deszczu... Tył wyjeżdża ;)
5,0
~Marcin
Alfa Romeo Stelvio
SUV Facelifting 2.2 Turbo 210KM 154kW
Nie ma co komentować. W trybie n tłumi ładnie jak na te nastawy i nisko profil opon. W trybie d i po utwardzeniu amortyzatorów czuć większą twardość ale auto jest przyklejone. Do tego napęd z preferencja na tył i.... Przy dynamicznych zakrętach a zwłaszcza w deszczu... Tył wyjeżdża ;)
Alfa Romeo Stelvio