Szukaj

Lista ocen Audi 80 B3 Sedan 1.8 S 90KM 66kW 1986-1991 (88) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 120 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Paweł
Audi 80 B3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
W sumie przez rok użytkowania nie przypominam sobie poważnych usterek. Byłem zmuszony do wymiany pompki paliwowej, ale tego akurat się spodziewałem po jej głośnej pracy. Był to chiński tani zamiennik, więc to miało prawo się zdarzyć. Poza tym rzeczy typowo eksploatacyjne, a to przewód płynu chłodniczego pęknie, a to trochę się spod pokrywy zaworów zapoci... No w sumie nie wiem o czym tu dalej pisać, poza pompką nic się nie działo.
5,0
~Piotrek
Audi 80 B3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
Nie stwierdzono
3,0
~x1_mario
Audi 80 B3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
Tak jak pisałem wcześniej jeśi poprzedni właściciel dbał to ok, jeśli nie to już nie ok. U mnie do wymiany po kupnie: klocki i tarcze ( tarcze były jeszcze ok, ale urwała się jedna ze starości chyba z 8 lat miała), padł rozrusznik, przegub lewy do wymiany, do roboty mam ukł. chłodzenia bo się grzeje,wentylator się nie załącza, będe miał trochę z tym zabawy. Silnik też zaczął szarpać trochę.
1,0
~MRX
Audi 80 B3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
może podam tylko fakty opinia należy do Ciebie: - ostatnio wymienić musiałem reduktor LPG - kable wysokiego napięcia - problemy z gażnikiem - zużyty oring przy pompce paliwa - chlapało benzyną - regulacja gazu - regularnie co 2-3 miesiące - zużyte tulejki na 2 wahaczach - lewy reflektor przez jakiś czas świecił tylko w prawą stronę - okazało się że poprzedni właściciel podparł go kawałkiem tektury
4,0
~posiadacz Audi 80 w dobrym, stanie
Audi 80 B3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
Tak jak pisałem wyzej auto mam dopiero kilka miesięcy ale sadze ze Audi 80 sa trwałe. Widziłaem takie auto z przebiegiem 540 tys/ km. jezeli byłoby awaryne to Niemcy by tym nie robili 500 tys/km . Pozbywali by sie wczesniej ;-) Tak ze polecam zdecydowanie lepsze od Fiata itp aut. (miałem Tipo więc wiem co mówie) Tym bardziej że mozna takie auto nabyc w niemczech za 6-8 tys zł . To polecam.
4,0
~la-ger
Audi 80 B3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
Samochód nigdy nie zepsuł mi się w trasie, żaden jego podzespół nie "padł" nagle. Po 180000 wymieniłem pompę wspomagania; po 230000 pompę wodną, po 290000 tarcze sprzęgła, raz tarcze hamulcowe, o amorkach pisałem. Jeżdżę na fabrycznie założonym pasku klinowym, wożąc oczywiście zapasowy w bagażniku - z czystej ciekawości - jak długo... (zębaty rozrządu wymieniałem po 150 i 300)
4,0
~Piotrek
Audi 80 B3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
miałem dwie 80 z 91r. jedna była rewelacyjna, druga przecietna w kwestii niezawodności... zależy od egzemplarza, ale nigdy nie miałem sytacji żebym stanał pośrodku drogi czy jeżdził z linką holowniczą- Audi zawsze dojezdzało do wyznaczonego miejsca, a jezdzilo zarowno po Polsce jak i po zagranicy (niemcy, anglia)
5,0
~Krystian
Audi 80 B3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
najdrozsza rzecz jaka byla do wymiany to na pierwsza zime przyszlo zainwestowac w akumulator. Hmm...Regeneracja rozrusznika 100zl i kiedys tam maglownica ktora okazalo sie ze chyba nie byla konieczna wymiana 250:) Coz nic nie jest wieczne. Mysle ze powaznych rzeczy nie bylo jak siegnac pamiecia.
2,0
~MP
Audi 80 B3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
Progi wypełnione pianką, podłoga mocno zardzewiała (z powodu wypadku, lub kilku wypadków), sprzęgło do wymiany, lewa przednia półoś do bani - śruby można było w palcach odkręcać, ogólne kłopoty ze wspomaganiem kierownicy, brak hamulca ręcznego (chyba zardzewiałe linki)
Dziennik kosztów dla Audi 80 B3 Sedan 1.8 S 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
22,00 zł
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~TRUMAN
Audi 80 B3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
daję 4, ale jak kupiłem auto to musiałem wymienić sondę lambda i pompę wspomagania kierowicy oraz sporo elementów gumowych które sparciały - to dlatego, że auto kupione z urzędu celnego (stało na słońcu), po tych wymianach jeżdżę juz 30 tyś. km i nic...odpukać
Audi 80 B3 Sedan