Szukaj

Lista ocen Audi 80 B3 Sedan 1.8 S 90KM 66kW 1986-1991 (94) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 114 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~pszyszek westa@poczta.fm
Audi 80 B3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
Można mieć zastrzeżenia do stuków na nierównościach przy małej prędkości. Powyżej 20 km/h już jest ok. Bardzo dobrze się prowadzi to auto, zwłaszcza przy dużych prędkościach widać przewagę w stosunku do innych aut (powyżej 120km/h). Żadnego kołysania, nierówność pokonywana jedną osią lub jedną stroną samochodu nie powoduje uniesienia jednej strony samochodu lecz całego auta. Niewielkie wychylenia na zakrętach powoduja że można je dość szybko...
5,0
~deejay.ftb
Audi 80 B3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
zawieszenie jest dość twarde (kolega jeżdżący R19 stiwerdził: "to prawie wóz drabiniasty") ale bardzo bezpieczne co mnie osobiście bardzo odpowiada a nawet mogłoby być jeszcze nieco sztywniejsze (można to oczywiście osiągnąć np. zakładając koła 15" z oponami 195/50). Duży plus za wspomaganie układu kierowniczego (wersja S) i neutralne prowadzenie w zakrętach. Na śliskim bardzo łatwy do opanowania, efektowne pokonywanie zakrętów tudzież nawroty...
4,0
~Tomowski
Audi 80 B3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
No układ jezdny nie należy może do najmocniejszych stron B3, ale mimo to uważam, że autko trzyma się drogi jak dzidziuś cycucha. Mimo, że zawieszenie ma swoje kaprysy - 2 miesiące temu wymieniłem tuleje na wahaczach i na belce, a teraz czeka mnie wymiana amortyzatora, bo zaczyna powoli się pod nim mokro robić, no i przydało by się obejrzeć w jakim stanie są łączniki stabilizatora no i zbieżność do zrobienia - no ale wiadomo - takie uroki jazy...
5,0
~ving
Audi 80 B3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
ponad rok jezdze tym samochodem-pojechalem po ten wozik do gebelsow i spodziewalem sie tego ze zawieszenie nie bedzie "wyrabane" nie mylilem sie...o dziwo uzytkujac go tutaj na tym naszym polskim safarii nie zaszkodzilem tej furce wciaz sprawuje sie swietnie i jak twierdza mechanicy nie musze niczego wymieniac w ukladzie jezdnym(moze dlatego ze zrobilem 12tys od tego czasu) faktem jednak jest ze...jak mowi mlodziez...jest gites ;-)
5,0
~la-ger
Audi 80 B3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
Bardzo dobry i trwały (mam wersję "na złe drogi"): to że czasem trzeba wymienić a to końcówkę drążka, a to tuleję - trzeba traktować jako normalne zabiegi eksploatacyjne. Z prowadzeniem nigdy nie było żadnych problemów, dobrze trzyma się drogi, dobrze wychodzi z zakrętów etc. Amortyzatory wymieniłem po 198000 km na oryginalne z serwisu; mam je do dziś! (74-70% tłumienia - sprawdzam raz w roku)
4,0
~Paweł
Audi 80 B3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
Król zakrętów to to nie jest, ale dosyć dobrze trzyma się drogi. Należy pamiętać, że auto jak na obecne czasy jest dosyć lekkie i łatwo można zgubić przyczepność w niektórych sytuacjach. Nie należy przesadzać z dużymi prędkościami podczas większych manewrów. Mimo wszystko jest przyzwoicie, nie ma na co narzekać.
4,0
~Krystian
Audi 80 B3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
Zwieszenie troszke glosne na maluch predkosciach. Wygodne na dluzsze trasy. Dobry promien zawracania. Poprzednio jezdzilem clio 1 i w marketach niekiedy byl problem z manewrami. Tu nie ma tego problemu. Koncowki itp. to standard ze trzeba robic ale w kazdym sklepie tego na peczki za grosze:)
4,0
~Maciek
Audi 80 B3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
dobre prowadzenie,dobra przyczepnosc,fakt że zawieszenie trochę twardsze niz w inny autach,ale za to dobrze sie trzyma toru jazdy,mało awaryjne-warunek-raz na 3 lata robic remont na dobrych markowych częsciach,wtedy spisuje sie bezawaryjnie
3,0
~posiadacz Audi 80 w dobrym, stanie
Audi 80 B3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
No tu zgroza jeżeli chodzi o eksploatacje na polskich drogach ! , ale autko ma 14 lat orginalne amory, końcówki układu kierowniczego itd, jedynie co wymieniłem to tuleje gumowe w zawieszeniu przód (moze nie potrzebnie bo jedna tulejka była wybita)
Dziennik kosztów dla Audi 80 B3 Sedan 1.8 S 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
22,00 zł
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Mateusz
Audi 80 B3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
Precyzyjny, aczkolwiek na oryginalnych podzespołach nie jest to auto do jazdy po torze, w szybkich zakrętach ma tendencję to przechylania się na boki, podsterowności. Zawieszenie bardzo komfortowe, dobrze wybiera nierówności.
Audi 80 B3 Sedan