Szukaj

Lista ocen Audi 80 B4 Avant (153) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 211 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~marcin_belgia
Audi 80 B4
Avant 2.0 90KM 66kW
jezdzilem przed tym samochodem bardro skomnym forden fiestom, ale za ten ford klejil sie na zakrentach. B4 nie nadaje sie do szybkich zakrentow, ogromna podsterownosc! durzo zalezy tez od opon. na starych gumach nie pojezdzisc! dienki stabilizatorom samochud nie chyli sie na zakrentach. zato komfortowe, ale zamiekkie zawieszenie z przodu bardro mocno podnosi nos przy przyspieszaniu. no i oczywiscie za durza moc wspomagania kierownicy.
5,0
~Damian
Audi 80 B4
Avant 2.0 E 115KM 85kW
Jezeli chodzi o ukl jezdny to moge porownac go z volvem V40 gdzie byl poprostu jak dla mnie idealny, kierownice mozna krecic jednym palcem do tego reaguje czule na wszystkie porzadane ruchy. mialem tez Xantie 98 2.0 16v i tam byla tragedia, jedna pompa tzw LHM ktora odpowiadala praktycznie za cala hydraulike lacznie z hydrozawieszeniem, dalem za regeneracje ukl kier 2 tys zl i dalej bylo to samo (gorzej niz bez wspomagania)...
5,0
~Roger84
Audi 80 B4
Avant 2.0 E 115KM 85kW
W tej kwestii samochod spisuje sie swietnie. Nie mozna miec zadnych zastrzezen oprocz jednego. Jest dosc twardy i czuc kazdy dolek ale zalecana jest zmiana amortyzatorow i obnizenie zawieszenia przez co ta sytuacja ma sie diametralnie poprawic. Kierownica dziala bez zarzutow, wspomagania idealne, bardzo lekkie, zadnych problemow z manewrami, nie rzuca na zakretach ani wogole przy jakiej kolwiek szybkiej czy wolnej jezdzie.
4,0
~DamianEk
Audi 80 B4
Avant 1.9 TDI 90KM 66kW
Zawieszenie odporne na poleskie drogi, stara sprawdzona konstrukcja która nie psuje sie jak w przypadku wielowachaczowego zawiasu jak w A4. Koszty napraw bardzo niskie i raz porządnie zrobione wystarcza na długo. Fakt sztywne i twarde ale to w końcu cechy typowego \"niemca\". Dzięki temu prowadzi się pewnie i słucha się kierowcy, nawet tego mniej doświadczonego.
4,0
~Arche
Audi 80 B4
Avant 2.0 90KM 66kW
Ze sprężynami -40mm opony 16´´x55x205 w oryginalnych oponach 15" jest za wysoki profil zmiana na 16" daje spore usztywnienie na zakrętach, sprężyny w kombiku obniżone o 40mm z przodu sprawują sie ok z tyłu są za krótkie - maxymalne onizenie to 20mm dla tyłu inaczej przyciera nadkola przy pełnym aucie(dotyczy kół 16" szerokość opony 205).
4,0
~cris.cross@wp.pl
Audi 80 B4
Avant 2.0 E 115KM 85kW
naprawde dobry ... tyle że nie na nasze drogi, poprzeczne nierówności mordęka głóśno i nieprzyjemnie , na zakętach supre po gładkim też pięknie , bardzo dobrze jedze po śniegu , plus za dośc tanie zamienniki . należy też odnotować cięzko pracującu (moimo ze ze wspomaganiem ) układ kierowniczy
4,0
~Wojtek Szokal
Audi 80 B4
Avant 1.9 TDI 90KM 66kW
Mam opony 205/60 R15 i alu felgi. Myślałem że auto będzie super trzymało się drogi. Trzymać jakoś się trzyma. Zawieszenie jest jak nowe...ale w naturze ma, wychylanie sie na zakrętach. Nie jest za miękkie ani za twarde. Golf IIIo niebo lepiej wchodził w zakręty !!!
5,0
~Cichy
Audi 80 B4
Avant 1.9 TDI 90KM 66kW
Doskonale ale coś mi ostatnio zaczęło stukać w zawieszeniu,ogólnie super się prowadzi lepiej niż Vectre B którą miałem okazję dość często śmigać (szczególnie układ kierowniczy), wspomaganie kierownicy super porównywalna z nowymi furkami(jechałem Laguną 2001r)
5,0
~Dexter
Audi 80 B4
Avant 1.9 TDI 90KM 66kW
Prowadzi się dobrze i pewnie - szeroki rozstaw osi, duże i szerokie koła robią swoje (zaraz po kupnie myślałem nawet, że posiada jakiś system antypoślizgowy bo nie chciał zapiszczeć przy wchodzeniu w duże łuki z dość przesadną prędkością)
1,0
~lukasz270485
Audi 80 B4
Avant 2.0 90KM 66kW
Auto kompletnie nie nadaje sie na polskie drogi, simerblocki wymieniam praktycznie co pol roku, pol roku wymienilem wachacze, amortyzatory, drazki, poduszki pod amortyzatorami itd i znowu jest to samo, pika stuka itd, jednym słowem zawieszenie do bani
Audi 80 B4 Avant