Szukaj

Lista ocen Audi 80 B4 Sedan 2.0 E 115KM 85kW 1991-1995 (62) - Silnik

Na liście zabraknie 64 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~koko2koko
Audi 80 B4
Sedan 2.0 E 115KM 85kW
Sam silnik niezniszczalny, po wymianie uszczelniaczy zaworowych zaraz po zakupie auto nie brało nawet kropli oleju. Jak na parametry wystarczająco elastyczny by wyprzedać na 5tce. Spalanie także w porządku jak na pojemność. W moim egzemplarzu troszkę za głośny, ale to raczej wina wiekowego układu wydechowego. Ogólnie jedna z najlepszych jednostek Audi - prosta, dynamiczna i wytrzymująca olbrzymie przebiegi.
4,0
~vvvvvvv
Audi 80 B4
Sedan 2.0 E 115KM 85kW
cichy, na wolnych obrotach ledwo słyszalny, dodanie gazu wywołuje miły warkocik, przyśpieszenie średnie ale za to elastyczność rewelacyjna, ciągnie do 5000, kręcenie wyżej nie ma sensu, fajnie mruczy powyżej 130 km/h (5 bieg powyżej 3000 obrotów) wadą jest duże zużycie paliwa, przy szybszej jeździe w trasie potrafi spalić 9.5 litra benzyny na setke
5,0
~Gall Anonim
Audi 80 B4
Sedan 2.0 E 115KM 85kW
Pancerna jednostka, o jakimkolwiek braniu oleju można zapomnieć, ten silnik jest po prostu idealny do tej karoserii, jeśli nie przejechał więcej niż 400 tyś kilometrów to prędzej przerdzewieje niż się zepsuje, w obecnym systemie kapitalistycznym (2019 rok) można zapomnieć o kupnie czegoś takiego w salonie.
4,0
~michal.musialowski@gmail.com
Audi 80 B4
Sedan 2.0 E 115KM 85kW
Silnik montowany w audi to naprawdę trwała konstrukcja, dzięki prostej konstrukcji i dobrym materiałom zastosowanym do budowy, nawet po dużym przebiegu nie ma z nim problemów. Jeżeli miałbym się do czegoś doczepić, to w porównaniu z Mercedesem czy BMW trochę niska kultura pracy (dość głośny)
5,0
~tenjedyny13
Audi 80 B4
Sedan 2.0 E 115KM 85kW
tanie części mocny ekonomiczny nawet wydechy mam jeszcze orginalne he przez 17 lat jak nowe dużo osob ma orginalne mówie bo wiem he nawet milion km można zrobic oczywiscie jak sie szanuje i wymienia wszystko na czas wiadomo tak do 10 tys i trzeba olej wymienic i filtr od czasu do czasu filtr powietrza
5,0
~mechanik 82
Audi 80 B4
Sedan 2.0 E 115KM 85kW
nie było by Audi tyle na drogach gdyby to był awaryjny samochód i drogi w utzymaniu! więc denerwują mnie takie dziwne teksty że to przereklamowany wóz!Nie przereklamowany właśnie!!!!jest spoko a że dla kogoś trafił się "zły" egzemplarz bo szkoda było dołozyć do jakiegoś w lepszym stanie to jego problem!
4,0
~Bastek
Audi 80 B4
Sedan 2.0 E 115KM 85kW
cicho pracuje na niskich obrotach, 85 kW wydaje sie byc wystrczajaca mocą na ten silnik, przy szybkim przyśpieszaniu nosek ładnie podnosi sie do góry, nawet wieksze obciązenie samochodu nie powoduje większych problemów przy wyprzedzaniu - samochod nie pyta sie czego kiedy naciska sie na pedał gazu :)
4,0
~karol
Audi 80 B4
Sedan 2.0 E 115KM 85kW
Kultura pracy w porzadku, w srodku cicho. tylko przy wyzszych predkosciach obrotowych robi sie glosno (powyzej 4000 tys). natomiast jak dla mnie troche zbyt maly moment obrotowy, co przeklada sie na mala elastycznosc silnika. czesto trzeba siegac po lewarek.
3,0
~Przereklamowane B4
Audi 80 B4
Sedan 2.0 E 115KM 85kW
Silnik po takim przebiegu powinien jeszcze dobrze pracować, ale chyba nie ten 2.0 bo zaczyna brać a jestem jego 2 właścicielem (pierwszy był ojciec który dba o samochody i nie jest niedzielnym kierowcą), ja też się staram a on ma mnie gdzieś.
4,0
~robertkujawinski@wp.pl
Audi 80 B4
Sedan 2.0 E 115KM 85kW
Zwykla 2.0 z pełnym wtryskiem jest bardzo zywotne. 250 tyś km i zero oleju. ma też wade bardzo paliwożerny w miescie, na trasie ok. silnik jest prosty w naprawach i dobrze poddaje się pod lpg.
Audi 80 B4 Sedan