Szukaj

Lista ocen Audi A3 8V (28) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 32 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~gamic1
Audi A3 8V
Limousine Facelifting 2.0 TDI 150KM 110kW
Ogólnie auta z VAG są twarde - i tu nie jest inaczej. Magnetic Ride nie pomaga - tzn jest wyraźna różnica pomiędzy "comfort" a "dynamic" z twardego w bardzo twarde - ale nadal komfortowo - plomby całe. - na komforcie coś wg mnie zawias z tyłu tak głucho tłucze się... w golfie GTI miałem podobnie. Ale i tak najczęściej na "dynamicu" jeżdżę - lubię twardo. W zakrętach - jak po szynach, ale to też związane z...
5,0
~Rafał
Audi A3 8V
S3 Limousine Facelifting 2.0 TFSI 300KM 221kW
Mój egzemplarz wyposażony został w zawieszenie audi magnetic ride. Póki co działa to wybornie. Samochód sam dostosowuje sztywność zawieszenia do warunków panujących w danej chwili. Wszystko odbywa się automatycznie. Napęd quattro choć na haldexie działa naprawdę dobrze. Samochód pozwala pewnie jechać na szybkich zakrętach. Pomimo 19 calowych felg komfort jest jak dla mnie zadowalający.
5,0
~Grzegorz
Audi A3 8V
Sportback 5d 1.4 TFSI 125KM 92kW
pomimo tego że zawieszenia jest dosyć twarde to rozwiązanie konstrukcyjne wydaje się całkiem do przyjęcia. Na nasze jeszcze słabe drogi pozwala na bezpieczną jazdę także w trakcie pokonywania zakrętów. Nie oczekujmy komfortowej jazdy przy nierównej drodze ale w końcu to usportowiona wersja. Jeśli oczekujemy od auta większego komfortu i większego poczucia bezpieczeństwa to raczej wybierzmy audi A4.
4,0
~Darek
Audi A3 8V
Limousine Facelifting 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
poprawny, nie miałem modelu z regulowanym zawieszeniem a podobno to robi robotę. Auto dobrze radziło sobie w miesicie i na trasie, na drogach szutrowych trzeba zachować ostrożność ze względu na mały prześwit ale jazda tez była komfortowa
3,0
~użytkownik
Audi A3 8V
Limousine 1.4 TFSI CoD 140KM 103kW
Poprawny układ jezdny dzięki zawieszeniu z tyłu i sprawnemu ESP. Całość jednak psuje elektryczny układ wspomagania . Powoduje niespokojny tor jazdy i generuje dodatkowy hałas w czasie pracy. Układ hydrauliczny bije takie rozwiązanie na głowę .
5,0
~P_w
Audi A3 8V
Limousine 1.4 TFSI 125KM 92kW
Moim zdaniem a3 limuzyna na 18 calowych felgach prowadzi się lepiej niż a4. Jak gokart. W miarę prędkości układ kierowniczy odpowiednio się utwardza i cały czas czuć że ma się kontrolę nad autem. Jednocześnie nie absorbuje nadmiernie. Jazda relaksuje.
5,0
~jan2000
Audi A3 8V
Sportback 5d 1.4 TFSI 122KM 90kW
Moim zdaniem jeden z najlepszych w klasie kompakt. Lepiej jeżdzi tylko BMW 1. Chociaż porównując sam układ kierowniczy Focusa i Audi przepaści nie ma. Generalnie nastawy zawieszenia bardziej sportowe niż komfortowe ale mi to akurat odpowiada.
3,0
~Jędrzej
Audi A3 8V
Limousine Facelifting 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Zawieszenie jest typowo miastowe bym powiedział, miękkie i komfortowe. Przy czym bardzo wysokie, straszliwie wychyla pojazd w zakrętach. Jakakolwiek szybsza jazda odpada, na autostradzie tez rożnie bywa z wyższymi prędkościami.
4,0
~Mariano
Audi A3 8V
Limousine Facelifting 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Bez uwag, prowadzi się pewnie w każdych warunkach. Trochę słaby promień skrętu, co ważne w garażach podziemnych. Może to subiektywne, ale sporo większe mondeo skręcało mi w miejscu, stąd odczuwam różnicę na minus.
Dziennik kosztów dla Audi A3 8V
Średni koszt przejechania 100 km
30,33 zł
6,2
l/100km
8,6
l/100km
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~SLK87
Audi A3 8V
Sportback 5d Facelifting 1.5 TFSI 150KM 110kW
Tryb jazdy do wyboru - jeżdżę głównie na komfort (miękkie zawieszenie i wygodniejsze wspomaganie kierownicy), w trybie dynamic - przykleja się do drogi (fajnie ale nie na długie trasy).
Audi A3 8V