Szukaj

Lista ocen Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI 110KM 81kW 1996-2001 (64) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 92 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~moteq
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Szczerze jestem pozytywnie zaskoczony. Mialem tez Passata B5 i niby to samo zawieszenie, ale audi o wiele lepiej prowadzi sie w zakretach. Dobrze trzyma sie drogi, nie przenosi wibracji na kierownice i daja dobre wyczucie. Uklad kierowniczy tez jest dobrze zestrojony. Owszem moze i jest kosztowne, ale jak sie wsadza dobre wahacze a nie tani szit to nie trzeba czesto zagladac. Przez 80tys km po PL zmienilem tylko laczniki i 2 wahacze....
4,0
~ace
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Układ jezdny i sławne aluminiowe wielowachacze. Hmm fakt daleko im do Mcpersona pod względem wytrzymałości ale pod względem trzymania się jezdni, tłumienia i wychwytywania nierówności i reakcji na kierownice nie ma porównania. Wytrzymałośc zawieszenia też nie jest tragiczna pod warunkiem że zastosujemy wahacze znanej marki z pewnego źródła (bardzo dużo podróbek). Ja do tej pory mam jeden wahacz dolny tzw banan orginał z 2000 roku czyli roku...
4,0
~Yahoo
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Mam wersję z pakietem sport (tak był nazywany przed wprowadzeniem nazwy s-line) więc zawieszenie jest teoretycznie bardziej sportowe (obniżone). Prowadzi się świetnie, pomimo wielu osób co narzekają na trwałość, ja mogę stwierdzić, że jest wytrzymałe. Kilka lat już jeżdżę na Lemforderze i nie ma żadnego problemu. Jak ludzie kupują jakiś bubel z allegro to nic dziwnego, że po 5 miesiącach się rozlatuje. Jedyna bardzo denerwująca wada, to bardzo...
4,0
~Wojciech
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Staram się nie wjeżdżać w zakręty z większą prędkością z wielu powodów, jeden z nich to duży przechył samochodu, nie specjalnie mi się to podoba w zakrętach ale jest to dużym plusem na prostej gdzie wzrasta komfort jazdy. Można powiedzieć, że ten samochód \"płynie\" ale tylko momentami ponieważ poprzeczne nierówności są w dużym stopniu przenoszone przez zawieszenie wyżej. Druga rzecz to spory promień skrętu, jak ja zazdroszczę posiadaczom...
5,0
~Jack
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Historie o problemach z zawieszeniem nie należy traktować poważnie. Ja po zakupie wymieniłem całe zawieszenie i nie miałem problemów przez 65 000km. Ogromną zaletą jest precyzja prowadzenia, autem łatwo wyjechać z koleiny, trzyma się idealnie drogi i można nim szybko i bezpiecznie pokonywać zakręty. Nawet ostre, spontaniczne manewry kierownicą nie są w stanie wyprowadzić auta z równowagi.
5,0
~tomekkkk
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Moim zdaniem to idealny kompromis miedzy komfortem jazdy a dynamika w zakretach. Zawieszenie jest sprezyste, dzieki czemu auto super trzyma sie w zakretach, ale i na dziurach zapewnia dobry komfort. Odnosnie awaryjnosci zawieszenia nie moge nic powiedziec, moje auto ma 267 tys. km, ja nim zrobilem 8 tys., ale glownie za granica (UK), gdzie drogi sa duzo lepsze, wiec jak narazie nic nie robilem.
3,0
~JEZIERINHO
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
uklsad jezdny to dla mnie jest minus przy ostrzejszych zakretach nie czuje sie zbyt pewnie troszke buja na boki.ale przy normalnej jezdzie jest spoko.irytuje mnie tez zawieszenie do ktorego trzeba co chwile zagladac od roku cos mi z przodu puka i nikt nie wie cio a mialem wymieniane chyba wszystkie drobiazgi przez tydzien jest o.k a potem znow charakterystyczny dzwiek gluchego pukania . 4-
5,0
~kamilcza14
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Zawieszenie jest idealne, pomimo że aluminiowe teraz nie jest tak drogie jak 5 lat temu. Znajomy straszył mnie, że zawieszenie kosztuje 3 tysiące. Po sprawdzeniu cen na allegro i w sklepie z częściami okazało się nie drogie ok.700 zł za nawet dobre nie chińskie. Autem jeździ się bardzo komfortowo, trzyma się na zakrętach drogi.
4,0
~Pioter
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Układ jezdny ze wspomaganiem i bardzo precyzyjny. Jedynym mankamentem jest tu zawieszenie osi przedniej. Cztery wahacze na stronę gwarantują pełny komfort tłumienia nierówności drogi ale też przez to ulegają szybszej eksploatacji. Zalecane jest co sezonowe oględziny i kontrola stanu elementów gumowo-metalowych.
4,0
~M@riusz
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Niestety tutaj wychodzi największa bolączka Audi A4 oraz Passata B5 - przednie zawieszenie wielowachaczowe. Elementów jest dużo i nie wytrzymują presji naszych jakże gładkich dróg. Plusem w tym momencie jest dostępność tańszych zamienników ( a wcale nie gorszych niż oryginały ) w miarę rozsądnych pieniądzach.
Audi A4 B5 Avant