Szukaj

Lista ocen Audi A4 B5 Sedan 1.8 20V 125KM 92kW 1995-2000 (60) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 99 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~janek
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
Audi A4 B5
Niestety zawieszenie kiepsko sprawuje sie na naszych drogach, w ciągu 1 roku wymieniałem końcówki drążków już dwa razy. Aluminiowe wahacze...mam nadzieje ze nie będę musiał ich prędko wymieniać ale to też czeka moją kieszeń. Mój drugi samochód to Astra G i mogę 100% powiedzieć że to auto ma zawieszenie idealne na nasze polskie dróżki, Wymiana wahaczy jest tania, szybka bez problemów. Audi niestety duży minus za koszty eksploatacji tego...
4,0
~QBEEEEEE
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
Audi A4 B5
Zawieszenie. Komfort doskonały, ale aluminowe zawieszenie jest bardzo delikatne. Często na forum czytam, że po wymianie całego zawieszenia coś jeszcze puka - radzę wtedy sprawdzić końcówki drązków kieroniczych i poduszki pod silnikiem ( u mnie była to poduszka).
4,0
[email protected]
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
Audi A4 B5
można by powiedzieć doskonaly ,szkoda ze nikt na zachodzie nie pomyślał że polska bedzie miała tak dziurawe drogi.wahacze , zawieszenie to słaby punkt A 4 .trzeba co dwa lata sporo z zawieszenia wymienić.nie ma tu większego znaczenia z jaką predkościa jeżdzimy.
Dziennik kosztów dla Audi A4 B5 Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
9,0
l/100km
11,6
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~Jacek S.
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
Audi A4 B5
Według mnie nie jest dobrze, wielowahaczowe zawieszenie nie jest dobrym rozwiązaniem na nasze drogi. Po pół roku, od chwili sprowadzenia do Polski (auto przyjechało z Luxemburga) miałem już wymieniony praktycznie cały przód, a operacja taka do tanich nie należy.
3,0
~JaUwielbiamJa
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
Audi A4 B5
Niby dobre zawieszenie nie sprawia problemów, często padają przeguby. Dość ładnie wybiera nierówności ale słychać jego pracę chociaż jest nie uszkodzone. Przez czas jaki miałem audi to nie wymieniałem oprócz przegubów nic w zawieszeniu.
4,0
~Mako
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
Audi A4 B5
Swietna stabilność połączona z doskonalym tlumieniem polskich drog (zawieszenie usztywnione fabrycznie). Mialem problem z koncowka drążka (stukala) wymiana byla trudna poniewaz audi zastosowalo bardzo dluga srube co daje duze prawdopodobienstwo zapieczenia.
4,0
~Tomi
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
Audi A4 B5
Jak narazie nie mam zastrzeżeń . Bardzo cichutko i płynnie. Ale słyszałem że ten rodzaj zawieszenia nie trzyma za długo na polskich drogach. I jest do tego bardzo drogi. Troszkę mnie to martwi :-((
5,0
~slu
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
Audi A4 B5
Niema to jak aluminiowe zawieszenie. Samochod plynie po drodze a w zakrety wchodzi jak przyklejony ale trzeba uwazac na to zawieszenie. A zwlaszcza nasze polskie dziury.
3,0
~kojot123
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
Audi A4 B5
Świete prowadzenie dzięki wielowachaczowemu zawieszeniu. I również dzięki niemu podwyższone koszty utrzymania. Ale historie o naprawach zawieszenia co miesiąc to mity.
5,0
~bastek23
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
Audi A4 B5
Jedzie jak po szynach, a najdrobniejszy ruch kierownicą ma przełożenie na kierunek jazdy więc nadanie mu odpowiedniego toru można wykonywać jednym palcem - dosłownie.
Audi A4 B5 Sedan