Szukaj

Lista ocen Audi A4 B5 Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW 1995-2000 (12) - Silnik

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Michał
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
Silnik ma trzy oddechy: pierwszy od jałowych obrotów do 2500 czyli turbodziura, drugi od 2500gdzie turbina się załącza i trzeci od 4000 gdzie już pruje jak oszalały. Niestety w mojej byłej astrze (1.6 8V wielopunkt) przed ruszeniem trzeba dodać gazu i chwile poczekać aż załapie, jest po prostu mulasty i przez to sprawdza się znacznie lepiej w trasie niż w mieście. Różnica na PB i na LPG pomijalnie mała (na gazie 210 na benzynie 220). Prostotą...
5,0
~bobo
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
silnik jak najbardziej ok. minusy rozrzad pasek do którego wymiany trzeba zdjąć cały przód samochodu i łańcuch napędzający 2 wałek rozrządu łańcuch ma tendencje do odzywania się co powoduje niemiły dźwięk po odpaleniu silnika. do tego drobne aczkolwiek upierdliwe wycieki oleju da się to opanować ale trzeba mieć pojecie o mechanice i zwinne ręce silnik lubi olej moja bierze ok 1 l na 10000 km ale znam egzemplarze co na tym dystansie pala po 2.5...
5,0
~blix
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
150 KM pod maską i turbo daje naprawdę dużo frajdy z jazdy, co prawda trzeba ciągnąć do wysokich obrotów ale spod świateł mało kto będzie mógł dorównać. Można bezpiecznie i szybko wyprzedzać co jest bardzo ważne; nie trzeba ciągle mieszać drążkiem biegów bo silnik jest bardzo elastyczny.
5,0
~Bartez
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
Po wymianie oleju którego przede mną nikt pewnie nie wymieniał pracuje bardzo cicho. Dopiero ostre wdepnięcie generuje jakże przyjemny odgłos :) Powyżej 3000obr załącza się turbina i przy prędkości 150km/h na piątym biegu silnik reaguje dynamicznie chociaż to tylko albo aż 150KM
5,0
~Szykus,Częstochowa
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
1.8T APU.Turbodoładowana jednostka bardzo dobrze radzi sobie z 1440Kg a4.20 zaworowa jednostka (5 zaworów na cylinder , 3 ssące , 2 wydechowe)zapewnie przyspieszenie do 100 w granicach 8,5 sekundy, co zapewnia wciskanie w fotel przy każdym wciśnięciu gazu.
5,0
~kamey@poczta.fm
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
1.8 turbo 180KM quatrro elastyczny i mocny, super sie kreci. mysle ze potencjal jest w granicach 240km/h. narazie 220 ale nie chcialem go cisnac. Dla mnie najwazniejsze jest bezpieczne wyprzedzanie i ten silnik mi to umozliwia
3,0
~kamey@poczta.fm
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
1.8 turbo 180KM quatrro elastyczny i mocny, super sie kreci. mysle ze potencjal jest w granicach 240km/h. narazie 220 ale nie chcialem go cisnac. Dla mnie najwazniejsze jest bezpieczne wyprzedzanie i ten silnik mi to umozliwia
5,0
~cxx
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
Turbobenzyna to jest to, 150 KM wysoki moment obrotowy w szerokim zakresie obrotów, daje radę na drodze. Zadbany praktycznie bezawaryjy.
5,0
~strugar
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
silnik 1.8 20v turbo bardzo dobra konstrukcja w miarę prosta i łatwa w naprawach koszt nowego rozrządu wraz z pompą wodna śmieszny w porównaniu choćby z tdi.
5,0
~seefahrer
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
Turbo przecie to musi dobrze chodzić i tak też jest moment już od 1750 i ciągnie do końca, eleastyczność boska od 40 na 4 biegu ciągnie aż miło.
Audi A4 B5 Sedan