Szukaj

Lista ocen Audi A4 B6 Sedan (107) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 217 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~radek
Audi A4 B6
Sedan 2.0 20V 131KM 96kW
Pamiętajcie że gdy wam to autko zgaśnie i nie chce się odpalić to najprawdopodobniej czujnik obrotu wału korbowego (120 zł) + praca. Czytam na forach że ludzie mają ten sam problem i wymieniają przekaźniki , iskrę sprawdzają , pompy paliwa wymieniają i wiele innych i nic nie zmienia tego że auto znowu gaśnie i po jakimś czasie jakby nigdy nic znowu można go odpalić a problem jest w tym czujniku. Ja miałem szczęście w nieszczęściu ze zgłosiłem...
3,0
~pet
Audi A4 B6
Sedan 2.0 20V 131KM 96kW
Elektornika jak do promu kosmicznego. Po zatankowaniu wysoko oktanowego paliwa mosiale w miere delikatnie z przyspieszaniem przez okolo 100km by u klad elektoniczny przestawil sie na dozowanie bogatszego paliwa, w przeciwnym razie kotrolka \"sprawdz silnik\" zapala sie na desce. Bardzo stresujacy problem szczegolnie w dalekiej trasie, poniwaz by zdjagnozawac problem trzeba znalez stacje obslugi z komp.Pytalem na forum dyskujnym i znalazlem...
1,0
~wojciech
Audi A4 B6
Sedan 1.9 TDI PD 131KM 96kW
uszkodzona pompa wody przy 135tys km nastepnie odksztalcila sie pokrywa zaworow niby nic ale uszczelka nie starczyla trzeba bylo kupic pokrywe oczywiscie dostepna tylko w aso audo vw lub skoda nastepnie termostat uszkodzony sredno to wygladalo koszt naprawy okolo 1000zl niby nic a jednak badziewie polecam konkurecje czyli auta do jazdy a nie do ogladania czyli bmw e46/e90 lub merc c clase 2.0d i 2.2cdi
5,0
~Simon
Audi A4 B6
Sedan 1.9 TDI PD 131KM 96kW
luz. Z tego co mnie spotkało to: ukręcony prawy przegub (to pewnie efekt turbodziury i mojego natręctwa w jej wykorzystywaniu - 100% poprawiacz humoru), jakieś tam paski z ładowania akumulatora, ostatnio zawiesza się turbo, jadę i nagle brak mocy :). Do zrobienia przez serwis ale jak na razie zdarza się to sporadycznie (należy pamiętać że auto ma przebieg powyżej 200tys).
5,0
~TAK
Audi A4 B6
Sedan 1.9 TDI PD 131KM 96kW
czeste uszkodzenia magla (przekladni kierowniczej), wycierajace sie zaweiszenie na naszych polskich drogach, to sie nie ma do czego przyczepic autko jest niezawodne blache ma mocna i silnik elastyczny przy tym 1.9tdi znany jako wyznacznik niezawodnosci silnikow co tu duzo pisac jest chyba najmniej awaryjnym samochodem jaki znam polecam
3,0
~Erni
Audi A4 B6
Sedan 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Poważne usterki i koszty to wymiana koła dwumasowego, wahaczy, turbiny, Ale zużycie owych w/w elementów jest w dużym stopniu zależne od stylu jazdy kierowcy i dróg po jakich sie porusza.. Dlatego ważnym jest by przestrzegać zasad eksploatacji Diesla, wtedy nie wpędzimy się sami w koszta
3,0
~artur_mi
Audi A4 B6
Sedan 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Wiem ,że poprzedni właściciel naprawiał sprzęgło. Przy mocnym przyspieszaniu na 4 i 5 biegu od 1800-2200obrotów mocno lewarek drgał(wyczuwalne też na kierownicy). Na trasie do Polski zaczęło szarpać całą budą i pow 100km/h nie dało się jechać. Okazało się, że to przegub wewnętrzny
3,0
~Pawel
Audi A4 B6
Sedan 1.8 T 150KM 110kW
Przez rok jazdy wymieniłem termostat i alternator oraz rozrząd (pompa wody padła). Kłopotliwe jest synchronizowanie skrzyni - co kilka mcy zaczyna szarpać - albo serwic albo powolne taczanie przód tył aż łańcuch ustawi sięzgodnie z synchronizatorem.
4,0
~Jameson
Audi A4 B6
Sedan 2.0 20V 131KM 96kW
Naprawa sterownika w skrzyni 800 zł. I tylko tyle. Jak włączy się tryb awaryjny skrzyni (migające PRND na czerwono) to jeździe do specjalisty ,który wam ten sterownik naprawi. Ja byłem u takiego jednego we Wrześni k/Poznania.
3,0
~Sławek j-ow
Audi A4 B6
Sedan 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Niestety turbo było robione 2 razy w ciągu 4 lat. Może też i moja wina gdyż chciałem zaoszczędzić i zregenerowałem za 600 zł. po 2 latach padło i zrobiłem za 1200 zł. w renomowanej firmie... jeździ do tej pory po tej naprawie :)
Audi A4 B6 Sedan