Szukaj

Lista ocen Audi A4 B7 (151) - Silnik

Na liście zabraknie 151 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~snajper1998@interia.pl
Audi A4 B7
Avant 3.0 V6 TDI CR 233KM 171kW
Wystawiam ocene 4 jako srednia , chociaz dla serii powinno byc 3, ale ze auto jest po modzie (na 265km i 510 Nm)to teraz jest doskonale:). Ocena ma dotyczyc serii, wiec to co producent podaje w danych tj. 450 Nm przy 1400-3250 obr/min jest jakas parodia.Moje auto ten zakres momentu ma od 2600-3300 (badanie na hamowni 4x4), co wiaze sie z tym ze trzeba bylo auto naprawde zdrowo krecic (teraz mam ten zakres przesuniety bardziej w dol a roznica w...
5,0
~Bartek
Audi A4 B7
Sedan 1.8 T 163KM 120kW
To jest największy atut tego auta. Długo szukałem auta z odpowiednim silnikiem - dynamicznym i oszczędnym. Silnik z turbo świetnie radzi sobie z masą - niby 163 KM ale wysoki moment obrotowy w szerokim zakresie zapewnia poczucie bezpieczeństwa na trasie. Turbo ciągnie już od 1800 rpm, wyprzedzanie na trasie bardzo sprawne i bezpieczne bez potrzeby redukcji biegu. Świetne przyspieszenie, wysoka kultura pracy. Ważne aby dbać o turbo - przed...
5,0
~Arek
Audi A4 B7
Sedan 2.0 TFSI quattro 200KM 147kW
Silnik bardzo podatny na modyfikację, na wtryskach od S3 +turbo K04 spokojnie osiąga bez późniejszych problemów ok 350KM. Silniki nie są bez wad, lubią zbierać nagar, te auta przeważnie jeżdżą na dedykowanym przez ASO oleju który lubi się odkładać, robić złogi i w późniejszych etapach doprowadzać do zatarcia silnika. Zalecane jest zaraz po zakupie przeczyszczenie wszystkiego do się da (koszt nie jest duży) i zalanie dobrym olejem. W ten...
5,0
~Michał
Audi A4 B7
Sedan 2.0 TFSI quattro 200KM 147kW
Jednostka z bezpośrednim wtryskiem która powstała na bloku 1.8t wykonanym z żeliwa, z aluminiową głowicą i zmiennymi fazami rozrządu to piękny pokaz inżynieryjnego kunsztu VW. Jest on często mylony z drugą generacją EA.888 lecz na szczęście w porównaniu do tego drugiego ea113 to silnik idealny. Pobór oleju wynosi dokładnie zero, pasek rozrządu sprawia, że eksploatacja jest tania, a wymiana łańcucha spinającego wałki jest również nie najdroższa...
5,0
~Przemek
Audi A4 B7
Avant 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Silnik ładnie chodzi skrzynia również. Kupiłem z wtryskami boscha i najprostszy silnik BKP, ładnie chodzi, elektronika nie sprawia problemów! Bardzo dynamiczne i ciche, lubię jak auto przyspiesza na każdym biegu w każdych obrotach! Wymiana systematyczna oleju i szanowanie silnika raczej się opłaca, sądzę że warto kupić zadbany egzemplarz. Jeśli ktoś wymieniał oleje jak należy i wszystkie filtry to powinno się to odwdzięczyć!
5,0
~Tyc_jan
Audi A4 B7
Avant 3.0 V6 TDI CR 204KM 150kW
Silnik rewelacja, ale należy dbać o niego, co 15 tyś km wymiana oleju 5W30 i filtrów obowiązkowo! Zanim zgasisz autko poczekaj 2-5 minut na postoju, niech się ostudzi, a turbo będzie się odwdzięczać! Nie lej do baku byle czego, zalecam Shell, oraz Shell V-Power Diesel Nitro+, będziesz zadowolony z osiągów i żywotności wtryskiwaczy! Silnik bardzo dobrze sprawdza się w przypadku chipów, jest wytrzymały.
5,0
~DAMIAN BŁONIE
Audi A4 B7
Avant 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Super mocny silnik do normalnej jazdy mam dokładnie 100kW (136KM) 2,0TDI. Jest identyczny w osiągach jak 1,9TDI 130KM z passata lub a4 b6. Bardzo elastyczny 6 biegów nie trzeba szarpać lewarkiem co chwile. Kupiłem egzemplarz od 1go właściciela w Polsce salon, miał już wymienianą głowicę na gwarancji ponoć te wymienione nie pękają już i gwarancja jest na dodatkowe 3 lata. ;)
4,0
~jezioranin
Audi A4 B7
Avant 2.0 TDI PD 140KM 103kW
przejechałem tym autkiem 20 tys km i naprawde super sie sprawuje po przeczytaniu komentarzy na forach czekałem kiedy sie rozsypie:) a narazie miło zaskakuje imbusik pompy oleju wymieniłem ale stary był ledwo co wytarty dwumasa od nowosci nie wymieniana i dalej smiga oleju do wymiany moze litr dolałem jak dla mnie kultura pracy silnika jest dobra i cicha .
4,0
~Danypress
Audi A4 B7
Sedan 1.9 TDI PD 116KM 85kW
Silnik to sprawdzona przez lata, kultowa jednostka 1,9 Tdi, jeśli chodzi o kulturę pracy nie można oczekiwać cudów biorąc pod uwagę że jest to rozwinięcie konstrukcji z początku lat 90, ale za to odwdzięczy się bez awaryjnym działaniem. Ponadto po zmianie mapy w sterowniku, można zrobić spokojnie 140ps, a to w zupełności wystarczy do codziennej jazdy.
2,0
~Andrzej
Audi A4 B7
Avant 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Silnik może i w miarę żwawy ale tragicznie zestrojony ze skrzynią i przy ruszaniu turbo dzira , LUDZZIE UWAGA DPF CZYLI FILTR CZĄSTEK STAŁYCH to zmora wiecznie zapchany w serwisie raz w miesiącu zostawiam 1000pln za wymianę 4000 netto po prostu tragedia żona jeździ tylko po mieście i niby dlatego się zapycha ale to ekologia za pieniądze użytkownika
Audi A4 B7