Szukaj

Lista ocen Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI 143KM 105kW 2008-2011 (17) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Vaginiarz
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Multitronic- w dieslu i przy wygluszeniu auta super, gazem zazwyczaj operuje do max 3/4 więc nie wyje, a szybko przyspiesza. Zdecydowanie lepsza niż te wynalazki DSG, które nie dość, że się psują to pomiędzy 1 a 2 jest strasznie- w zasadzie rusza tam z 2 biegu i ciężko ja wyczuc pod górkę. Nie wiem zyn zachwycają się dziennikarze dla mnie dsg i tym podobne to syf (mam w passacie b8). Tutaj nie obyło się bez problemów, a w zasadzie...
1,0
~Łukasz
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
na początek trzeba napisać, iż wrzucenie jedynki jest nie lada sztuką, wchodzi b. ciężko i w serwisie powiedzieli mi, że ten tym tak ma, no cóż... Dalej - po 2 miesiącach od zakupu nowego auta w salonie po wciśnięciu sprzęgła usłyszałem stuki, ponadto auto zaczęło szarpać przy jednostajnej jeździe, diagnoza serwisu - uszkodzony wałek w skrzyni biegów, sprzęgło i koło 2masowe, naprawa 2 tygodnie i niesmak pozostał. Moim zdaniem jest to wada...
5,0
~Lukasz
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Wielu narzeka na multitroniki ale dla mnie ta skrzynia jest świetna. Mocny punkt tego auta. Na pewno następne auto też kupię z przekładnią bezstopniową - cicha, elastyczna, po prostu bajka. Mały zgrzyt to źle spasowane łożysko czy coś tam na połączeniu z półosią - wymienili mi to bezpłatnie w ASO w ramach akcji (sami wezwali bo nic się nie działo jeszcze złego) i ponoć można jeździć spokojnie.
1,0
~Łukasz
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Skrzynia biegów w tym modelu to dramat o którym nic nie mówią. Nawet audi wie( są filmiki instruktażowe) że gniazda łożysk półosi w skrzyni się wyrabiają i po 100-160tys. km trzeba montować "zestaw naprawczy" a brak takiego zabiegu doprowadza do wymiany skrzyni biegów lub jej obudowy co jest kolosalnym wydatkiem.
5,0
~marcin_pecak@o2.pl
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Multitronic... pierwsze wrażażenie - skuter. Po miesącu nei zamienił bym na nic innego. Mega komfortowe, nie słychać i nie czuć przełożeń. Cichutko, nic nie szarpie... klasa premium. Ma też opcję sport i tedy działa jak tiptronic, ciągnie do czerwonego i zmienia bieg w ułamku sekundy :)
4,0
~Benek
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Skrzynia multitronic 8 stopniowa naprawdę świetnie się sprawdza. pomimo wielu róznych opini na temat tych skrzyń uważam że sporo z nich jest bezpodstawnych. Bardzo przyjemna jazda a zarazem bardzo ekonomiczna.
1,0
~zelon
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Po prostu tragedia, naprawde. Nieprecyzyjna, toporna, czesto ciezko wchodzi 1-ka i 3-ka, dlugi skok drazka, jest po prostu bardzo slabo, duzo slabiej niz w autach polke albo i dwie nizej.
4,0
~Olek
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Jest okej. Moim zdaniem trochę za krótki pierwszy bieg. W mieście często powstaje dylemat czy jechać na 2 biegu i mieć 2500 obrotów, czy na trzecim i mieć 1500 obrotów. Typowy diesel.
3,0
~Marcin
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Krótka jedynka, auto przyspiesza dynamicznie dopiero od dwójki.Biegi wchodzą z lekkim oporem, tak jakby były niewyrobione, nowe.Szósty bieg robi robotę.
4,0
~Artek 1970
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
jest ok i trudno cos dopisac , nic nie chaczy co sugeruja niektorzy, biegi wchodza te ktore wybieramy, drogi prowadzenia krotkie
Audi A4 B8 Avant