Szukaj

Lista ocen Audi A4 B8 Limousine (45) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 38 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jonagold
Audi A4 B8
Limousine 3.0 TDI 240KM 177kW
Jest to tiptronic, spisuje sie bardzo dobrze. Moze troche za dlugo zmienia biegi (jesli chcemy sie scigac), ale nie szarpie przynajmniej (S-tronic troche szarpal przy redukcji). Ta sama skrzynia montowana jest w BMW 330D. Jesli chcesz potem chipowac to zdecydowanie lepiej tiptronic niz s-tronic, bo wiecej zniesie. W spokojnej jezdzie utrzymuje obroty 1400-1800. W trybie Sport zawsze powyzej 2000 obr.
5,0
~Pablito_0
Audi A4 B8
Limousine 1.8 TFSI 120KM 88kW
Bardzo, bardzo precyzyjna przekładnia sześciobiegowa. Ruch, potrzebny do wykonania zmiany przełożenia, jest bardzo krótki, przez co zmiana odbywa się bardzo szybko. Czuć podczas wbijania biegu taką metaliczność i precyzję, a że jest to tak satysfakcjonujące, to aż chce się tymi biegami bawić. Długości przełożeń są bardzo, bardzo dobre.
5,0
~Alertkam
Audi A4 B8
Limousine 1.8 TFSI 160KM 118kW
Idealna cvt, Równio i gładko pracuje. Jest Tryb sport jak się chce poczuć te 160 koni pod maska. Skrzynia doskonała do spokojnej Indianek jazdy. Nie nadaje się pod agresywna jazdę w trybie D, a sport powoduje załączanie kontroli trakcji. A i trzeba wymieniać olej co 60 tyś inaczej może być lipa.
3,0
~beef
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDi 140KM 103kW
jedynka wchodzi z dziwnym oporem. Jakby drążek musiał pokonać jakis plastikowy zatrzask. Zresztą jest trochę za długi albo drogi prowadzenia długie..? W każdym razie sam chwyt sprawia mniej solidne wrażenie, jest delikatny i wymaga dłuższych ruchów ramieniem. Nie pozwala się przekładać samym nadgartkiem.
5,0
~Sebastian
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TFSi 211KM 155kW
6-biegowy Tiptronic jest rewelacyjny. Po wymianie oleju po 175 000 km olej w skrzyni był w bardzo dobrym stanie (nie wiem czy poprzedni właściciel go wymieniał). Zmienia biegi bez zająknięcia. Tryb sport jest naprawdę atrakcyjny -)
3,0
~Vinci
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDI 143KM 105kW
Skrzynią jestem trochę zawiedziony i nie chodzi tu o haczącą czasem dwójkę, ale o jej sterowanie. Ma się wrażenie że dźwignia jest jakby nie z tego auta - po prostu za długa przez co jest jakaś taka nieporęczna
5,0
~speed
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDi 140KM 103kW
Jest super- naprawde nic jej niemozna zarzucic , a 6 bieg wchodzi bardzo wygodznie ( a bardzo sie tego obawiałem przed kupnem - bo w niektórych autach jest do dosc nie przyjemna czynność)
4,0
~Audi fan
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDi 140KM 103kW
Na początku lekkie zaskoczenie, trochę haczyła, ale można się przyzwyczaić. Nie mam doświadczenia z dieslami ale na początku trochę szarpał przy ruszaniu z I biegu. Przy dodaniu gazu było lepiej.
5,0
~sxsx
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDI 143KM 105kW
Ogólniejest bardzo dobrze ( chociarz czasamijedynka chaczy , szcególnie gdy jest zimno i olej jeszce się nie rozgrzał). Myslę że w anstępnym samochodzie bedzie już automat :)
Dziennik kosztów dla Audi A4 B8 Limousine
Średni koszt przejechania 100 km
76,00 zł
6,6
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~ZAK
Audi A4 B8
Limousine 1.8 TFSI 160KM 118kW
Wiem, że multitronic jest ponoć najbardziej awaryjną skrzynią. Ale dla radości jazdy, którą daje warto było zaryzykować. Tu się nie czuje zmiany biegów. Absolutny komfort.
Audi A4 B8 Limousine