Szukaj

Lista ocen Audi A4 B8 Limousine (48) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 35 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Pablito_0
Audi A4 B8
Limousine 1.8 TFSI 120KM 88kW
W kwestii zawieszenia, Audi bardzo się postarało. Wszystkie nierówności są bardzo dobrze tłumione przez wielowahaczowe zawieszenie. Jeżeli chodzi o hamulce, to nie mam zastrzeżeń. Są czułe i bardzo efektywnie wyhamowują masę samochodu. Elektromechaniczne wspomaganie, to kolejny z plusów. Przynajmniej, jak dla mnie. W ruchu miejskim, praktycznie bez oporowo można wykonywać wszystkie manewry, a przy szybszej jeździe utwardza się i staje się...
5,0
~Vinci
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDI 143KM 105kW
Zawieszenie wielowahaczowe dobrze tłumi nierówności. Poprawili coś w stosunku do poprzednich wersji. Jeśli chodzi o komfort przejeżdżania przez dziury i wystające szyny to nie ma porównania do Passata i innych aut o konwencjonalnej konstrukcji. Mam tylko nadzieję, że trwałość też poprawili bo wymiana tych elementów jest bardzo kosztowna, a jeśli to nastąpi poniżej przebiegu 100-120 tys.km to znowu tu coś napiszę o trwałości
5,0
~Pelek
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDI 143KM 105kW
Genialny ! Auto trzyma się drogi jak przyklejone. Jeździłem wieloma autami tego segmentu przed zakupem A4, żadne nawet blisko nie jest A4. Oczywiście przekłada się to na dość twarde zawieszenie, autko lubi równe drogi. Wole go od Q7. Po dziurach plomby niestety mogą powypadać :) Po dziurach - no cóż :D wysokie osoby mogą zrobić dziurę w suficie :)
5,0
~Jonagold
Audi A4 B8
Limousine 3.0 TDI 240KM 177kW
Bardzo dobrze sie trzyma i prowadzi. Nie jest tak twarde jak BMW, ale przez to ma minimalnie gorsze wlasciwosci, jednak na polskie drogi jest bardzo dobrze (BMW za twarde, szczegolnie z oponami ROF). W trybie Comfort warto jezdzic po dziurawych drogach, natomiast tryb Dynamic lepiej uzywac tylko na dobrych drogach, bo zawieszenie mocno sie utwardza.
4,0
~Alertkam
Audi A4 B8
Limousine 1.8 TFSI 160KM 118kW
Dam tak bo mam opony 255 są bardzo szerokie, A to oznacza ze auto pływa na naszych zjebanych drogach gdzie są koleiny. Nie wiem bo nie jeździłem na Dedykowanych Oponach 205 , może tu dało by się trzymać kierownice jedna ręka. Na trasie i ładnych drogach elegancko trzyma się równo i stabilnie.
5,0
~Darex
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDI 143KM 105kW
Doskonałe właściwości trakcyjne. Prowadzi się wyśmienicie, również przy dużych prędkościach. Również jazda na mokrej nawierzchni nie sprawia problemów. Natomiast zawieszenie jest mało trwałe - po 110 tysiącach wahacze do wymiany (w passacie wymieniałem po 70 tysiącach, i oba samochody kupowałem jako nowe).
5,0
~Wojti
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDI 170KM 125kW
Quattro jest naprawdę super przyczepność zerwać można tylko na śniegu polecam ten napęd. Jeśli chodzi o zawieszenie to mam wersję sportową i uważam że na polskie drogi jest za twarde, no ale coś za coś. Jeździłem Q5 i nie czułem jakiejś wielkiej różnicy w pracy zawieszenia.
5,0
~ZAK
Audi A4 B8
Limousine 1.8 TFSI 160KM 118kW
Mam system drive select. Ale prze jeździe na "auto" i tak jest dobrze. Samochód posłuszny a na zakrętach idzie jak przyklejony. Bardzo duże poczucie bezpieczeństwa. "Czucie samochodu" przychodzi prawie natychmiast.
3,0
~Fliesentechnik
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDI 143KM 105kW
Układ jezdny dostateczny ale przesiadajac się z nowego t6 odczułem znaczną różnicę. Nie wiem czy to przez sportowe zawieszenie czy po prostu ten typ tak ma ale chodzi dość ciężko jednak jest znośne.
Dziennik kosztów dla Audi A4 B8 Limousine
Średni koszt przejechania 100 km
76,00 zł
6,6
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Olo
Audi A4 B8
Limousine 1.8 TFSI 160KM 118kW
Trzymanie śię drogi świetne, zawieszenie ciche, sprężyste o dobrze dobranej sile tłumienia. Niby przedni napęd ale przyczepność bez zarzutu, minimalna skłonność do nadsterowności - bardzo łatwa do opanowania.
Audi A4 B8 Limousine