Szukaj

Lista ocen Audi A4 B8 (134) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 104 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Krystian
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Mam wersje nieco obniżoną (S-line'ową). Prowadzenie to bajka, po przesiadce z A3 (które też nie prowadziło się źle) tym jeżdżę po zakrętach o 20km szybciej :). Przy pokonywaniu zakrętów za każdym razem masz wrażenie panowania nad sytuacją, prędkości się nie czuje. Układ jest ciężki / oporny i cholernie precyzyjny. Jeździłem C5 z 2012r, i jazda A4 to jakiś przeskok technologiczny o 100 lat do przodu :). Tłumi świetnie wszelkie nierówności...
5,0
~Adam
Audi A4 B8
Allroad quattro 2.0 TDI 143KM 105kW
No tutaj to nie może być innej oceny :) Legendarny napęd Quattro (Torsen), lekko podwyższone zawieszenie, czynią z tego auta wszędołaza. Dojedziesz praktycznie wszędzie, nie straszne jest błoto, śnieg, lód. Oczywiście auto przechyla się w zakrętach bardziej niz regularny odpowiednik, ale i tak pozostaje bardziej stabilne niż 95% innych samochodów, nawet podczas ostrych manewrów. Zawieszenie jest twarde, układ kierowniczy bardzo precyzyjny...
5,0
~Pablito_0
Audi A4 B8
Limousine 1.8 TFSI 120KM 88kW
W kwestii zawieszenia, Audi bardzo się postarało. Wszystkie nierówności są bardzo dobrze tłumione przez wielowahaczowe zawieszenie. Jeżeli chodzi o hamulce, to nie mam zastrzeżeń. Są czułe i bardzo efektywnie wyhamowują masę samochodu. Elektromechaniczne wspomaganie, to kolejny z plusów. Przynajmniej, jak dla mnie. W ruchu miejskim, praktycznie bez oporowo można wykonywać wszystkie manewry, a przy szybszej jeździe utwardza się i staje się...
5,0
~Andrew
Audi A4 B8
Avant 2.0 TFSI 211KM 155kW
Posiadam auto w pełnym pakiecie s-line.felgi 18\" z oponami 245/40 wraz z obniżonym ,utwardzonym zawieszeniem i stałym napędem na cztery koła robią dobrą robotę. perfekcyjne prowadzenie w łukach.Auto odziwo jest komfortowe na nierównościach,jednak trzeba bardzo uważać na dziury żeby nie zgiąć felg,jest mega niskie. Na wiejskich drogach zjazd na pobocze może się skończyć przytarciem wahacza. Nie uznaję jednak tego za wadę gdyż auto było...
5,0
~spinaker99
Audi A4 B8
Avant Facelifting 2.0 TDI 150KM 110kW
Mam sportowe seryjne zawieszenie obniżone o 20 mm i nareszcie nic nie buja na boki jak w BMW F31 czy Mondeo.Z przodu weilowachacz i prowadzenie jak bajka.Nie chcę już pontonów.Na autostradzie prawie wszystkie auto jadą dobrze,miałem Lagunę mk2 i na autostradzie jechało się lepiej niż Mondo,po wjeżdzie do miasta,kręte drogi,nierówności itd.po prostu ponton-łódka,z auta wychodziłem z chorobą morską.W Audi czuć sztywność karoserii,solidność...
5,0
~enzo
Audi A4 B8
Allroad quattro 2.0 TFSI 211KM 155kW
Jeden z najmocniejszych punktów auta. Qattro jest idealne i nie chodzi tylko o zimię ale również codzienne uzytkowanie na każdej nawierzchni. Żadnego problemu z przenniesiem wysokiego momentu w każdych warunkach. Doskonałe połaczenie komfortu oraz stabilnosci nawet w czasie bardzo dynamicznej jazdy. Idealne zawieszenie na polskie drogi. Nawet przy przebiego 170 tys nic nie stuka nie puka a nie było nic robione.
5,0
~Vinci
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDI 143KM 105kW
Zawieszenie wielowahaczowe dobrze tłumi nierówności. Poprawili coś w stosunku do poprzednich wersji. Jeśli chodzi o komfort przejeżdżania przez dziury i wystające szyny to nie ma porównania do Passata i innych aut o konwencjonalnej konstrukcji. Mam tylko nadzieję, że trwałość też poprawili bo wymiana tych elementów jest bardzo kosztowna, a jeśli to nastąpi poniżej przebiegu 100-120 tys.km to znowu tu coś napiszę o trwałości
4,0
~Olek
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Cztery gwiazdki ze względu na słabe wspomaganie (czysto hydrauliczne w mojej wersji). Zawieszenie bardzo dobre, chociaż nie czuje dużej różnicy względem samochodów z MacPhersonami z przodu ( w Audi cztery wahacze na koło), a w naprawie dużo droższe. Zawias fabrycznie obniżony o 2cm, samochód jak na swoją klasę i rozmiar jest dosyć twardy, ale bardzo dobrze trzyma się drogi.
5,0
~IndiaPapa
Audi A4 B8
Avant 2.0 TFSI 211KM 155kW
Niezawodny. Zwrotność jest ponadprzeciętna. Wersja którą posiadam ma rozdział momentu 40:60 i stały tylny dyferencjał (nowsze wersje Audi mają dyferencjał ze sprzęgiełkami sterowanymi hydyraulicznie, oferując jeszcze lepszą sterowność w zakrętach). W przypadku uślizgu kół, koła które się ślizgają są blokowane elektronicznie (tzw elektroniczna blokada dyferencjału EDL).

Usterki Audi A4 B8

Liczba wpisów: 25

Audi A4 B8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Jarosław69
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Prowadzenie precyzyjne dzięki dobremu układowi kierowniczemu , ale siła wspomagania trochę za słaba, mam standardowe zawieszenie na standardowyuch oponach 16 i to był dobry wybór jak na nasze warunki- Pełny komfort. Jeżdziłem już quattro (s2) to jest słabsze ale daje radę. Zmiana balansu ciśnienia w oponach przód - tył dużo zmienia. I gdyby nie te sprzęgło... .
Audi A4 B8