Szukaj

Lista ocen Audi A4 B8 (20)

Pokaż filtry
4,5
~Sebastian
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TFSi 211KM 155kW
Po pierwsze uwaga - auto jest z USA, więc skrzynia biegów to 6 biegowy Tiptronic. Poza tym mimo upływu lat cały czas pozytywnie zaskakuje wyglądem zewnętrznym oraz brakiem zużycia wnętrza. Lakier trzyma się bardzo dobrze a skóra wewnątrz wygląda jak nowa - poza fotelem kierowcy, który jest najbardziej narażony na zużycie. Silnik TFSI po akcji serwisowej więc zużycie oleju bez uwag (około 300-500 ml na 10 000 km). Wrażenia z jazdy bardzo...
4,1
~enzo
Audi A4 B8
Allroad quattro 2.0 TFSI 211KM 155kW
Jak dla mnie samochód idealny na polskie drogi. Genialne zawieszenia i jakość wykończenia. Silnik również tak bym ocenił gdyby nie wysokie zużycie oleju. Auto prowadzi sie jak samochód osobowy a trakcja i uzytecznośc dzieki quattro pozwala wjechac gdzie większość innych aut nie daje rady. Fak że te rzeczy to raczej dobre samopoczucie właściciela niż codzianna potrzeba ale kilka razy naprawdę się przdało:)
4,3
~Andrew
Audi A4 B8
Avant 2.0 TFSI 211KM 155kW
Polecam! uważam,że produkt audi jest lepszy od konkurencji co przyznał mi nie jeden użytkownik bmw 3 i merca klasy c.Auto jest piękne,w mojej konfiguracji bardzo przytulne w środku (wszystko czarne + pakiet oświetlenia.)Daje dużo frajdy i poczucie bezpieczeństwa,urzekający napęd quattro ,mam nadzieje że będzie nie zawodne,
3,7
~Lukas
Audi A4 B8
Allroad quattro Facelifting 2.0 TFSI 211KM 155kW
Auto sprawuje się dobrze, pomimo intensywnej eksploatacji nie najgorzej wytrzymuje stan naszych dróg. W ciągu roku eksploatacji pomiędzy 70 a 90 tys zdarzyło się kilka drobnych awarii: konieczność wymiany łożyska, przewodu gumowego w silniku itp. Nie zawiodło również w całkiem trudnym terenie - kilka cm zapasu w zawieszeniu oraz napęd 4x4 potwierdziły swoją przydatność.
4,6
~IndiaPapa
Audi A4 B8
Avant 2.0 TFSI 211KM 155kW
Auto świetnie się prowadzi, silnik jest mocno responsywny, dużo możliwości tuningu/polepszania osiągów - katalizator i ECU - do ok 250KM, intercooler FMIC i turbina K04 to dodatkowe 50KM.
4,5
~LK
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TFSi 211KM 155kW
Auto z napędem na cztery koła i automatem sprawuje się wyśmienicie. Proszę się nie bać wysokiego spalania. Z mojego doświadczenia wynika, iż jest wyższe od manuala z napędem na przód o mniej niż 1l. Na pochwałę zasługuje także świetny system audio \"Symphony\".
3,0
~Mati
Audi A4 B8
Allroad quattro 2.0 TFSI 211KM 155kW
samochod oceniam w skali 0-10 na 9- szczegolnie podoba mi sie silnik i jego osiagi nie wierzylem jak sie sam nie przekonalem jak mozna wydusic z benzyny 2.0 takie osiagi - ladna sylwetka troszeczke brakuje miejsca w drugim rzedzie
4,7
~kijakbartek@wp.pl
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TFSi 211KM 155kW
silnik rewelacja, ciągnie już od 1500obr/min i gdy disel kończy się na 4000obr/min to turbo benzyna ciągnie do 6500obr/min.przyśpieszenie poniżej 7sek do 100km/h z silinka 2.0T- mistrzostwo!!! (Silnik)
4,5
~BART z Gdańska
Audi A4 B8
Allroad quattro 2.0 TFSI 211KM 155kW
Dobre osiągi jeśli ktoś lubi na światłach być 1 to to jest ten silnik! (Silnik)
Dziennik kosztów dla Audi A4 B8
Średni koszt przejechania 100 km
64,00 zł
7,3
l/100km
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,6
~mj0979
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TFSi 211KM 155kW
Swietne auto do prowadzenia, mocny i dynamiczny silnik 2.0. Dobrze zaprojektowane wnetrze. Sporo przestrzeni. Wszystko pieknie ale fatalny defekt konstrukcyjny aut z kodem silnika CDNC. Spalanie oleju bardzo wysokie, dwukrotnie wiecej niz podaje producent do 1l na 800-1000km. W wyniku tego pojawia sie osad na swiecach i ponadnormantywne wymiany sa konieczne. Kilku mechanikow, ktorzy specjalizuja sie w Audi rozklada rece i mowi ze roczniki TFSI...
Audi A4 B8