Szukaj

Lista ocen Audi A4 B9 (54) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 35 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~ŁukaszB
Audi A4 B9
Allroad Quattro Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Skrzynia generalnie sprawia dobre wrażenie, denerwuje "przeciąganie sprzęgła" przy ruszaniu automatu na 1. Program spełnienia norm emisji spalin odbija się, po gwarancji użytkownicy wgrywają bardziej cywylizowany program. Jest to szczególne irytujące w ekologicznych trybach jazdy. W trybie dynamic bardzo szybka zmiana biegów. Używam trybu auto do codziennej jazdy. Do szybkiego ruszenia z drogi podporządkowanej, lub wcięcia na rondo zmieniam...
5,0
~Maciek
Audi A4 B9
Limousine 2.0 TDI 150KM 110kW
Bezbłędna. Nie szarpie, nie dusi się, nie gubi. S-tronik uważany jest za najlepszy z dwu sprzęgłowych , ma inne oprogramowanie niż w VW, co robi różnicę. Zmiana biegów natychmiastowa. Posiada funkcję auto-hold, czyli nie trzeba trzymać hamulca w korku :-) Posiada funkcję automatycznego "żeglowania". Polega to na tym, że na wyższych biegach po podniesieniu nogi z gazu samochód wrzuca samodzielnie luz i oszczędza paliwo (zmniejsza się opór...
3,0
~Marcin
Audi A4 B9
Allroad Quattro 2.0 TFSI 252KM 185kW
Skrzynia działa dobrze, poprawnie ale wymaga wyczucia na każdym trybie jazdy, bo albo jak chcesz ruszyć spokojnie ta wyrywa, że w aucie wszystko fruwa, albo jak chcesz ruszyć "z kopyta" to skrzynia się zastanawia, czy na pewno o to Ci chodziło. Jest to szczególnie dokuczliwe, kiedy wcześniej jeździło się ręczną skrzynią biegów, gdzie kierowca miał pełną kontrolę jak auto ma się zachowywać.
5,0
~M.Kesiak
Audi A4 B9
Limousine 2.0 TFSI 252KM 185kW
Dwusprzęgłówka S-tronic biegi zmienia błyskawicznie, równie szybko w "górę" jak i w "dół". Jeżeli ktoś narzeka na redukcję (ja nie), wystarczy włączyć sportowy tryb skrzyni. Nie obserwuję szarpania, nawet przy ruszaniu w korkach z włączonym systemem start-stop. Duży plus za system auto-hold (auto po zatrzymaniu nie wymaga trzymania nogi na hamulcu), który aktywuje się tylko1x
4,0
~tomizna
Audi A4 B9
Avant Facelifting 2.0 45 TFSI 265KM 195kW
Jak już wspomniałem skrzynia idealna nie jest. Ma opóźnienie, do którego niby można się przyzwyczaić, ale mnie ten lag denerwuje i w związku z tym często śmigam w trybie sport. Ogólnie zmiana biegów płynna, cicha, jedynie czasem przy mocniejszym hamowaniu zbijanie biegów jest wyczuwalne mocniej niż bym się spodziewał.
4,0
~Jan
Audi A4 B9
Limousine 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
Skrzynia biegów działa bez zarzutu - tylko mogła by "trzymać" silnik na nieco wyższych obrotach. Tryb żeglowania w trasie znacznie zmniejsza spalanie. Czasami przy mocniejszym wciśnięciu na gaz skrzynia reaguje z ok 0,5 sekundowym opóźnieniem ale to jest mankament tej skrzyni. Po za tym skrzynia jest w porządku.
4,0
~Jan
Audi A4 B9
Limousine 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
Skrzynia biegów działa bez zarzutu - tylko mogła by "trzymać" silnik na nieco wyższych obrotach. Tryb żeglowania w trasie znacznie zmniejsza spalanie. Czasami przy mocniejszym wciśnięciu na gaz skrzynia reaguje z ok 0,5 sekundowym opóźnieniem ale to jest mankament tej skrzyni. Po za tym skrzynia jest w porządku.
4,0
~Jan
Audi A4 B9
Limousine 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
Skrzynia biegów działa bez zarzutu - tylko mogła by "trzymać" silnik na nieco wyższych obrotach. Tryb żeglowania w trasie znacznie zmniejsza spalanie. Czasami przy mocniejszym wciśnięciu na gaz skrzynia reaguje z ok 0,5 sekundowym opóźnieniem ale to jest mankament tej skrzyni. Po za tym skrzynia jest w porządku.
4,0
~Jan
Audi A4 B9
Limousine 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
Skrzynia biegów działa bez zarzutu - tylko mogła by "trzymać" silnik na nieco wyższych obrotach. Tryb żeglowania w trasie znacznie zmniejsza spalanie. Czasami przy mocniejszym wciśnięciu na gaz skrzynia reaguje z ok 0,5 sekundowym opóźnieniem ale to jest mankament tej skrzyni. Po za tym skrzynia jest w porządku.
5,0
~Adam
Audi A4 B9
Avant 2.0 TDI 190KM 140kW
Manual 6 biegowy. Co tu dużo opowiadać, chodzi bezawaryjnie biegi wchodzą precyzyjnie... Wadą jest nieco wibrujący lewarek skrzyni biegów widoczne jest to głównie na postoju na biegu jałowym . Do wymiany "łożysko na cięgnie skrzyni biegów". Ale można jeżdzić również bez jego wymiany.
Audi A4 B9