Szukaj

Lista ocen Audi A5 II (16) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Mike
Audi A5 II
Sportback Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Układ napędowy - super. Jeśli ktoś szuka napędu 4x4 - quattro od Audi jest po prostu doskonałe (oczywiście klasyczny Torsen i nowe ultra, nie mówię o haldexsie). Dobrze wytestowałem XDrive w najnowszej BMW 5 na zaśnieżonych drogach i moim zdaniem - quattro wygrywa. Zawieszenie zapewnia bardzo dobry kompromis pomiędzy komfortowem a zachowaniem przy ostrzejszej jeździe, chyba że mamy konfigurację S-Line (który ma z automatu zawieszenie...
5,0
~MOBY
Audi A5 II
S5 Sportback 3.0 TFSI 354KM 260kW
Napęd QUATTRO zwiększa wrażenie klejenia się tego samochodu do każdej drogi. W trybie DYNAMIC zawieszenie twardsze niż standardowo, ale odpłaca się niesamowitą stabilnością przy dynamicznej jeździe. Przy ustawieniu COMFORT wybieranie nierówności jest lepsze, ale samochód nadal super stabilny. Dynamiczny układ kierowniczy sprawdza się super: czuć różne reagowanie na skręt kierownicą w zależności od tego czy jedziemy dynamicznie (w trybie...
5,0
~skalu
Audi A5 II
Sportback 2.0 TDI 190KM 140kW
układ jezdny precyzyjny, aczkolwiek nudny. Za kółkiem niewiele się dzieje. Auto przewiezie nas sprawnie z punktu A do punktu B. Zawieszenie dosyć twarde, natomiast wielowahacz dobrze wybiera nierówności. Quattro, sprawia ze auto jest trochę cięższe ale warto dopłacić bo prowadzi się dużo pewniej zwłaszcza w zimie.
5,0
~Kacper
Audi A5 II
Sportback 3.0 TDI 286KM 210kW
Zwiedzenie S-line twarde. Nie było adaptacyjne więc czasem przeszkadzało (felga ’18) ale salo się żyć. Za to "jak to się trzyma drogi". Auto może więcej aniżeli na drodze publicznej standardowy kierowca ma odwagi ;-) A Quattro to mistrzostwo świata. To auto trudno wyprowadzić z równowagi.
5,0
~Góralik
Audi A5 II
Sportback 2.0 TDI 190KM 140kW
Auto ma trochę zbyt ciężki przód może ze względu na to że diesel a nie benzyna, co daje się odczuć w zakrętach. Pokonywanie zakrętów bez wciśniętego pedału gazu nie do końca jest pewne z pedałem wciśniętym idzie jak po sznurku. Swój kontakt z przyczepnością auto traci na prostej po przekroczeniu 220
5,0
~Patrizio017
Audi A5 II
Sportback 2.0 TDI 190KM 140kW
Moim zdaniem bardzo dobry kompromis między dynamiką, a komfortem: nawet na letnich naleśnikach 255/35 r19 plomby nie wypadają, komfort lepszy niż w bmw 3 g20 m-sport na kołach 18 RF . Na zimowych 245/50 r18 komfort bardzo dobry. Świetna stabilność przy jeździe na wprost.
5,0
~Mr T
Audi A5 II
Sportback 2.0 TFSI 252KM 185kW
Jeżdziłem wczesniej mniej komfirtowymi autami, jak dla mnie zawieszenie jest w porządku, co prawda nie czuje żadnej zmiany w charakterystyce zawieszenia przy zmianie programów ale ponoc takowa występuje - chwyt marketingowy
5,0
~Waldemar
Audi A5 II
Sportback 2.0 TDI 190KM 140kW
Daję 5, mimo że nastawy są raczej sportowe. W porównaniu do A6 czy nowego BMW 5 odczucie jest oczywiście mniej komfortowe, ale w swojej klasie aut pseudo sportowych jest genialnie wygodne.
5,0
~Cortes
Audi A5 II
Sportback Facelifting 2.0 35 TDI 163KM 120kW
To mi się akurat podoba … jedzie skręca przyklejony do jezdni … o niebo lepiej niż Mazda
5,0
~MARUNIO
Audi A5 II
Sportback 1.4 TFSI 150KM 110kW
nie mam zastrzeżeń - pasuje - taki jak powienien być - cichy i sztywny ale nie do przesady
Audi A5 II