Szukaj

Lista ocen Audi A6 C4 (162) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 127 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Adams
Audi A6 C4
Sedan 2.5 TDI quattro 140KM 103kW
Po prostu quattro nie ma sobie równych, każdy pyta się po co ci napęd na 4, mówię że się przydaję a oni że tak ale tylko zimą, i tu się wszyscy mylą, zimą oczywiście najbardziej widać jego efekty ale plusy odczuwa się przez cały rok, przede wszystkim naprawdę ciężko jest \"zapiszczeć\" kołami, dzięki temu moc silnika jest maksymalnie wykorzystywana do przeniesienia siły, opony zużywają się w mniejszym stopniu i równomiernie, w momencie gdy...
3,0
~Bartek
Audi A6 C4
S6 Avant 2.2 Turbo 230KM 169kW
to duże auto z prostym zawieszeniem, stabilizator poprawia sporo więc auto nie przechyla się na boki. Jest bardzo podsterowne dla kierowcy który boi się wcisnąć gaz przed szczytem zakrętu a nadsterowne dla kogoś bez wyobraźni. Jest czołgiem który na prostej śliskiej drodze przysiada i znika innym kierowcom jest dużym kombi który nie raz przewiózł spore gabaryty ale osoba ze sportowym zacięciem po prostu się zawiedzie. Nie z każdego samochodu...
5,0
~Adrian
Audi A6 C4
Sedan 2.0 101KM 74kW
Układ jezdny Audi C4 to duża zaleta tego samochodu. Jeżeli wszystko jest sprawne i wymieniane na czas samochód jest bardzo komfortowy i precyzyjnie się prowadzi. Przestrzegam przed zakładaniem do tego modelu opon 225/45 R17. Nie wiedomo z jakiej przyczyny ten model pływa w koleinach na tym rozmiarze. Na R16 jest normalnie. Nie ma wielowahaczowego zawieszenia więc samochód nie wypierze nas z pieniędzy.
4,0
~domi_i_jupi
Audi A6 C4
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
dobrze czuc co dzije sie z pojazdem ale w moim przypadku poniewaz mam założone opony na niskim profilu 215/45 17 i dodatkowo zawieszenie weiteca....takze srodek ciezkości troche sieobnizył co za tym idzioe auto bardziej przewidywalne na zakretach....jezeli chodzi o zawias to tani w naprawie a czy wytrzymał to sie dopiero okaze...na niskicm proflu opnony głośna praca zawieszenia....no ale coś za coś
4,0
~kamillo-gubin
Audi A6 C4
S6 Avant 2.2 Turbo 230KM 169kW
Tu już gorzej... Z trwałoscią podzespołów układu jezdengo nie ma problemu jeżeli kupujemy markowe części - najlepiej Lemforder lub dla mniej zasobnych portfeli Febi. Prowadzenie jest bdb w zasadzie tylko na wprost. Na zakretach zdecydowanie auto odstaje i widać przepaść technologiczną wiekowej konstrukcji nad układem wielowahaczowym. Jedyny ratunek to utwardzenie gabloty.
4,0
~robertry@interia.pl
Audi A6 C4
Avant 2.5 TDI 140KM 103kW
trochę twarde i tłucze na dziurach ale to kombi więc może dla tego jest twardsze niż w B4 ale ogólnie to bardzo przyjemnie sie to auto prowadzi w szczególności po polskich drogach gdzie nawet czogł mozna rozwalic. Wiadomo na tych drogach zadne zawieszenie wiele nie wytrzyma ale jesli chodzi o komfort jazdy to całkiem pryzjemnie ponieważ dobrze trzyma się drogi
3,0
~ORACULUM
Audi A6 C4
Sedan 2.6 V6 150KM 110kW
Układ jezdny moim zdaniem jest słaby. Porównując do tego jaki miałem w bmw to niestety jest dużo gorzej. Auto jeździ najlepiej na wprost. W zakrętach ostrych się buja i na nierównościach zachowuje się jak drabino wóz. Pomimo, że zrobiłem tym autem dość dużo kilometrów nie mam do układu jezdnego takiego zaufania jak do tego w moim poprzednim bmw e30.
5,0
~alpacino@amorki.pl
Audi A6 C4
Avant 2.5 TDI 140KM 103kW
nie ma co się czepiać, oczywiście gdy jadę BMW 7 (E 38) z kolegą to komfort i reakcja na nierówności zdecydowanie na korzyść BMW ale to jednak inna klasa aut. Natomiast obiektywnie trzymanie się drogi naprawdę ok i proste w serwisowaniu dolny wachacz np. to jak kość udowa dużej krowy a nie jakies aluminiowe wynalazki jak w nowszej generacji.
5,0
~goncik
Audi A6 C4
Avant 2.5 TDI quattro 140KM 103kW
Po zakupie auto miało luzy na zawieszeniu, jednak po naprawie nie mam zastrzeżeń, auto miało już jazdę po drodze ekspresowej, polnej drodze i po lesie. Auto ma podniesione zawieszenie i jest twardsze niż standardowe, ale póki co bardzo mi to odpowiada ponieważ nie wszystkie nasze drogi są gładkie :) a ja nie zawsze jeźdzę po utwardzonych drogach.
5,0
~AudiManiak
Audi A6 C4
Sedan 2.8 V6 30V 193KM 142kW
W moim egzemplarzu było zamontowane zawieszenie BILSTEIN (fabryka). Niestety po naszych drogach beznadzieja. Za to mogłem docenić walory tego zawieszenia za granicami naszego kraju. Po prostu LIMUZYNA-BOLID! Dlatego uważam, że należy się maksymalna ocena. Przez całe 80000km wymieniłem raz elementy typu: końcówki drążków, swożnie itp.
Audi A6 C4