Szukaj

Lista ocen Audi A6 C5 (324) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 514 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Michał elbląg
Audi A6 C5
Sedan 2.4 V6 165KM 121kW
Wszyscy chwalą silniki 2,4 i 2,8 jako trwałe, bezawaryjne i odpowiednie dla LPG. Trwałe to może są główne elementy takie jak głowica, tłoki. Ale te silniki posiadają pełno czujników, napinaczy wałków rozrządu, które z czasem się psują i utrudniają życie. Wystarczy poczytać forum internetowe aby zobaczyć ile różnych problemów jest. Ogólnie ja jestem zadowolony z tego auta, ale zaznaczam, że jak chcemy mieć stan idealny i żeby silnik chodził...
1,0
~D. Laszczka
Audi A6 C5
Avant 2.8 V6 193KM 142kW
ukłąd przedniego zawieszenia przekombinowany, cztery alimuniowe wahacze na stronę, bez możliwości wymiany sworzni ani tulej wahaczy. Co 15 tys. wymieniam jakąś parę wahaczy, koszt minimalny części i robocizny 1000 zł. Przy 130 tys. musiałem regenerować maglownicę i wymienić zatartą pompę wspomagania układu kierowniczego. Koszt 2500 zł. W tym samym czasie musiałem wymienić kompletne sprzęgło (z dwumasowym kołem zamachowym) - koszt części 3000...
3,0
~Jerry
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 130KM 96kW
Jedna, która zadecydowała o pozbyciu się auta. Korozja jej na imię. Po 8 latach eksploatacji auta pojawiły się ogniska na rantach błotników. "Wspaniale" przemyślane i zaprojektowane mocowania nadkoli, pod które dostają się niewielkie kamyczki i robią "swoje" od środka. Potem zima, sól i ruda na wierzchu. Obala to mit o wytrzymałości karoserii. Oczywiście, że są auta znacznie starsze bez śladów korozji. A jaki był z tego...
3,0
~pacox
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Amortyzatory szmelc i zawieszenie ciagle skrzypi cos pomimo wymiany na nowe. Zeby wymienic napinacz trzeba rozebrac caly przod samochodu. Ogolnie przereklamowany VW i nie wiem kto to tak zachwala - chyba ci ktorzy przesiadli sie z malucha albo golfa do Audi. Ten samochot za ta wygorowana cene nie moze sie nawet rownac z Mercedesem pod kazdym wzgledem, dodaje kazdym. Mialem nawet opla omege 2.5 td i byl 100x lepszy i wygodniejszy i mniej...
1,0
~ea_pajak@poczta.onet.pl
Audi A6 C5
Avant 2.5 TDI 180KM 132kW
Przy przebiegu 121 tys. km pękło koło zębate pod paskiem napędu rozrządu. To zrobiło z silnika "sieczkę". Naprawa bagatela 12,5 tys. PLN. w wyspecjalizowanym warsztacie VW/Audi. W autoryzowanym serwisie Audi ocenili koszt naprawy nawet na ok. 25 tys.PLN - ale nie skorzystałem z tej propozycji. Z tego natomiast, co się dowiedziałem w serwisie Audi, często bywają duże problemy z 2,5 TDI - "sypią się na potęgę". O wiele trwalsze są 1,9 TDI, z...
1,0
~Twister
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
Tragedia....Samochod mial przejechane 143 tys km jak go kupilem. NIE BYL BITY a przebieg zostal potwierdzony przez ASO Audi. No i sie zaczelo... przy 160 tys poszla turbina...ale to taki standarcik. Przy 170 tys wtryski... przy 173 sprezarka klimatyzacji... przy 176 tys skrzynia biegow itd itp.... Wsumie przez rok wydalem okolo 20 tys zl na naprawy a samochod byl wart 30... Sprzadalem naprawiony i mam nadzieje ze nastepny wlasciciel bedzie...
5,0
~voen776
Audi A6 C5
Avant 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Jedyne usterki tego auta to pocenie się. Uszczelnić dobrze silnik i można latać latami. miałem dziesiątki aut i ten silnik mogę śmiało porównać do legendarnego 1.9tdi tylko w tym przypadku mamy pięknie brzmiące V6 a automatyczna skrzynia biegów i z napędem na cztery koła . Komfort jazdy bije na głowie auta które miałem a miałem ich wiele. Na razie audi bije je wszystkie na kolana. Lać dobry olej + dobre paliwo i cieszyć się jazdą
4,0
~Dyg
Audi A6 C5
Sedan 2.4 V6 165KM 121kW
Nie wiem czy to poważne usterki, zawieszenie tłukło bo się zużyło, wymieniłem 2 wahacze, 2 przeguby w których guma sparciała ze starości i wyciekł smar, drążki kierownicze, wydaje się że sprzęgło hydrokinetyczne jest już lekko zużyte - jadąc stałą prędkością 70 pod górę na ostatnim biegu ,lub bardzo delikatnie przyspieszając skaczą obroty o 200. Od 2 lat nic się nie zmienia nie slizga się więc nie ruszam, problem rzadko występuje.
2,0
~dominiq72@tlen.pl
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
Po 8 miesiącach użytkowania bezawaryjnego podczas wizyty u mechanika okazało się że: Turbina pada, wałki rozrządu do wymiany, rozrząd do wymiany, elementy przedniego zawieszenia do wymiany, naprawa 15.000zł. W 2 miesiące później auto raz jeździ szybko, raz jest strasznie wołowate 35s do 100km. Spece rozkładają ręce....a miało być tak pięknie ( szukają i dalej wymieniają różne części) Niedługo wyjdzie mi z tego nowe auto.
4,0
~cacper
Audi A6 C5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
jak narazie raz mnie auto zawiodło ale musze przyznać że z mojej winy bo nie zareagowałem na pewne odgłosy dochodzące z rolki od napędu osprzętu ( wspomagania, alternator itp)AAAAAA zapomniałbym jeszcze to zawieszenie nieszczęsne, mysle że komentować nie musze. Generalnie mi się jeżdzi tak wygodnie że to zawieszenie sobie chwale ale niepotrzebnie trezeba tyle pieniędźy w to pakować
Audi A6 C5