Szukaj

Lista ocen Audi A6 C5 Sedan (178) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 248 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Garrett
Audi A6 C5
Sedan 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
Jakby trochę zbyt miękkie, bardzo komfortowe jednak na zakrętach przydałoby się troszkę niżej i sztywniej. Zawieszenie z przodu, konstrukcja oparta na systemie 4 wahaczy sprawdza się pod względem ograniczenia właściwie zupełnego wpływu napędu na sterowność pojazdu. Jednak nie wytrzymuje jakości, a właściwie jej braku na polskich drogach. Po 50 - 60 tysiącach mamy jak w banku wymianę któregoś z wahaczy. Co jak napisałem na początku kosztuje...
5,0
~Piotr.
Audi A6 C5
Sedan 2.0 130KM 96kW
Też wypowiem się pozytywnie, należę do ludzi tzw. pedancików i naprawdę pilnuję aby nic nie stukało-nic nie pukało. Tylko raz przy 150 tyś. zmieniałem wahacze (koszt wahaczy 1350 zł. za oryginalne). Nie należy na tym oszczędzać-żadnych zamienników za 600 zł. !!! Czasem ludzie piszą ,że aluminiowe wahacze , że to lipa. Śmiało powiem,że kierowcy jak tak piszą to nie umieją jeździć, nie raz widzę śmiałków , którzy jadą po dziurach tak jak na...
3,0
~Domino
Audi A6 C5
Sedan 2.8 V6 193KM 142kW
Niestety na naszych drogach wymiana końcówek drążka kierowniczego nie starcza na dłużej niż 6 m-cy przy lepszej jakości (160zł sztuka) a zamienniki (25zł sztuka) na 2 m-ce plus koszt wymiany i zbieżności (ok 100zł).Wymieniłem cztery razy przez 2 lata potem nie chciało mi się,ale po wymianie wszystko idealnie.Wymieniłem też łączniki stabilizatora,kupiłem najtańszy (20zł)i wystarczył na 2 lata. Zawieszenie tylne było ok do momentu załadowania...
4,0
~niewdziecznik
Audi A6 C5
Sedan 1.9 TDI 115KM 85kW
Wiadomo drogi trzyma sie doskonale, no cóż zawieszenie . przed zakupem sprzedającuy poinformował mnie ze wymieniał całe zawieszenie za około 1600 zł. pewnie lemforder. przejechałem 75 tys i wymieniłem tylko końcówke drążka, jeden wahaacz górny poraz dopiero przy 390 tys. łacznik stabilizatora (oryginał). cóż zawieszenie kosztuje, w poprzednim aucie sprzed wypadku wymianiałem prawie cały przód.. (passat B5) ale czesci juz w dostepnej cenie...
5,0
~Wojtek
Audi A6 C5
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Na ten temat nie ma sie co rozpisywac... Nigdy wiecej nie kupie samochodu bez quattro. Samochod prowadzi sie jak po torach, w zakretach zachowuje sie jak przyklejony. W polaczeniu z niskoprofilowymi oponami Bridgestone Potenza naprawde daje rade. Jazda zima w koncu sprawia przyjemnosc, nie meczy tak jak jazda samochodem z napedem na jedna os. Qauttro daje naprawde duza pewnosc w prowadzeniu. Tego trzeba sprobowac - wtedy kazdy zrozumie o co...
4,0
~dawid_dawid@op.pl
Audi A6 C5
Sedan 2.8 V6 193KM 142kW
posiadam wersje quattro. autko prowadzi sie wysmienicie. praktycznie nie idzie autka w poslizg wprowadzic, czy to jest sucho, czy mokro. gdyby nie malo precyzyjny uklad kierowniczy dzialajacy z opoznieniem i dajacy praktycznie zerowy kontakt kierowcy z podlozem dal bym 5. slabe hamulce bardzo podatne na przegrzanie. polecam montaz hamulcow "usportowionych". ich cena jest wyzsza o ok. 20%, ale warto dolozyc.
5,0
~Andrzej
Audi A6 C5
Sedan 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
Wielowachacz komplet jak ktoś nie szuka oryginału typu LEMFO.... to z mastersporta na przód w okolicach 500zł za całosć. Jezdze osobiscie na takim zestawem, przebieg 40 tyś km , nic nie stuka. Trzyma się drogi nawet przy mocnych zakrętach jak przylepiony., napęd na 4 koła robi robote, w szczególności w zimie, spokojnie można sobie pozwolić na Więcej niż auta z napędem na jedną oś. Autko bardzo wygodne.
3,0
~kristofsgardens@yahoo.co.uk
Audi A6 C5
Sedan 1.8 T 150KM 110kW
W jezdzie na wprost ok, niestety to samo co w A4 slabo wyczuwalny ster, zbyt mocno pracujace wspomaganie, poprawnie do normalnego uzytkowania, ale absolutnie nie nadajace sie do bardziej sportowej jazdy. Poprostu na kierownicy nie wyczuwa sie gdzie w danej chwili momencie sa kola. Oraz typowy u Audi zbyt ciezki przod przez to duzo gorsze wywazenie niz u konkurencji BM lub MB.
4,0
~Seba
Audi A6 C5
Sedan 2.4 V6 165KM 121kW
samochód bardzo dobrze się prowadzi. Z uwagi, że kupiłem auto na felgach 17 calowych i z bardzo szerokimi oponami jak na taki samochód 235, muszę uważać na koleiny, bo potrafi ruszyć kierownicą dosyć mocno. Rozważam przejście na felgi 16" i szerokość opon max 205. Sytuacja się poprawi i spalanie będzie zapewne mniejsze.
5,0
~pantego
Audi A6 C5
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Auto trzyma się drogi jak przyklejone, wcześniej nie miałem samochodu z napędem na 4 koła - przy takim napędzie auto nie dość, że potrafi pokazać kły na drodze to nie wiem co by trzeba było wyprawiać, żeby wpaść w poślizg, poza uśmiechem na twarzy trzeba przyznać, ze bezpieczeństwo i trakcja jest na najwyższym poziomie.
Audi A6 C5 Sedan