Szukaj

Lista ocen Audi A6 C6 Limousine (110) - Silnik

Na liście zabraknie 76 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~ZinoDavidoff
Audi A6 C6
Limousine 2.0 TDI 136KM 100kW
2.0 TDI to jedyny słaby punkt tej wspaniałej limuzyny. Niestety przekonałem się o tym na własnej skórze. Ta jednostka \"lubi\" się psuć a każdą naprawę trzeba liczyć w tyś. zł. Potwierdzają to opinie mechaników. Przez ostatnie 6 mc użytkowania wymieniłem koło dwu-masowe -> objawy, dziwny chrupot przy odpalaniu samochodu (koszt ok 2 tyś zł, z robocizną i za urzywkę) I druga naprawa: nagły spadek ciśnienia oleju i brak mocy. Awarii uległ wałek...
5,0
~Yyyyy
Audi A6 C6
Limousine 3.2 V6 FSI 255KM 188kW
Tak jak wyżej wielowachacz mocniejszy niż w a4 b6. Silnik na początku problemy z cewkami od zaplonu ale co to było ? W porównaniu do diesli to jest nic. Przyznam ze na początku szukałem diesla ale miałem ich pare wcześniej i nie wiem czy koszty naprawy nie przewyższały teraz koszty benzyny 3.2. Myśle ze lepiej kupić w tych czasach wtryskiwaczy, pomp, turbin, rozrzadow, przebiegu, auto z silnikiem benzynowym niż pakować sie w paroletniego...
4,0
~tomekborowik@poczta.onet.pl
Audi A6 C6
Limousine 2.0 TDI 136KM 100kW
na początku 2,0 w zupełności wystarczało, po 1,5 roku użytkowania zrobiłem chip\'a, moc wzrosła do 178KM, a moment do 380nM - samochód shamowany przed chipem i po przeróbce. Róznica taka, że zamiast wyprzedzić dwa tiry pod rząd łykałem trzy, spalanie spadło o ok. 0,5 l. Na 15 000 km dolewam ok. 0,75 litra oleju, poza tym żadnych problemów z silnikiem - przebieg mam oryginalny - auto odkupiłem od wujka, który kupił je nowe w salonie. Dzisiaj...
4,0
~Marek
Audi A6 C6
Limousine 2.7 V6 TDI 190KM 140kW
Dobry, elastyczny z wystarczającą mocą, maksymalna prędkość 235 km/h. Silnik jest V6 więc pięknie brzmi, nie to co rzędowe 4 "cylindrowce". Nie ma problemów z potrzebną mocą podczas wyprzedzania. Niestety jest strasznie skomplikowany i podatny na denerwujące usterki, które są drogie lub bardzo drogie w naprawie. UWAGA - tego silnika nie wolno przegrzać. Jeśli temperatura przekroczy 90 stopni trzeba natychmiast wyłączyć silnik ! Znane...
3,0
~kraków 38
Audi A6 C6
Limousine 3.0 V6 TDI 233KM 171kW
Mocny wysoka kultura Pracy jak wszytko jest w nim jak trzeba podkładki pod wtryskami wypala średnio co 40 tyś w dolocie ciągły problem z nagarem nie wspomnę o sterowniku turbiny który w zimę lubi płatać figle lecisz 180 i gaz do podłogi a tu zero reakcji nic dosłownie można się przejechać wymiana oleju co 10 tyś z czego komplet filtry olej i diagnostyka to 1000 zł nie wasze taniej u Janusza zrobicie ale wysrają się zaraz wtryski lub podkładki...
4,0
~lukkki
Audi A6 C6
Limousine 2.7 V6 TDI 190KM 140kW
co do silnika 2.7 kosztuje sporo wiecej niz 2.0tdi, koszty serwisowania sa znacznie wyzsze i czuc ze brakuje mu zeba w porownaniu z 3.0tdi a tamten pali niecaly litr wiecej na 100. Napinacz kosztowal mnie fortune mial starczyc na cale zycie auta, no comments.. Ogolnie OK, kultura pracy wzorowa ALE chipowane 2.0tdi maja lepsze osiagi za znaacznie nizsze pieniadze. Czy warto? Tak jesli to auto z 2giej reki i juz zamortyzowalo sie z znacznej...
2,0
~axial
Audi A6 C6
Limousine 2.0 TFSI 170KM 125kW
Ogólnie z osiągów silnika jestem zadowolony jednak: Od nowości silnik lekko \"klekotał\" na biegu jałowym i przy ruszaniu. Po roku klekot zaczynał się nasilać, ale ASO twierdziło, że \"ten typ tak ma\". Dopiero teraz, gdy klekotanie zaczęło trząść autem, ASO wymieniło napinacz...Dalej klekocze, ale dużo mniej i jakoś inaczej.... Spalanie oleju rośnie cały czas, a już za miesiąc kończy się gwarancja... Obecnie jest na lekko ponad 0,5l/1000km...
4,0
~Mateusz
Audi A6 C6
Limousine 3.2 V6 FSI 255KM 188kW
Co do samego silnika poza drogą wymiana rozrządu który lubi się psuć i awaryjnością jeżeli chodzi o jakieś drobiazgi to nie mam zastrzeżeń. Ma potężna moc, piękne mruczy powyżej 3tyś obrotów i jest to piękny silnik na cwaniaczków którzy siedzą na „zderzaku” i mrugają długimi. Ps. Jeżeli nie chcesz żeby Twój rozrząd skończył swojego żywota za szybko to nie piłuj autka spod świateł na zimnym silniku.
4,0
~Mariusz
Audi A6 C6
Limousine 2.4 V6 24V 177KM 130kW
4 gwiazdki tylko dlatego że brakuje dla pojazdu momentu, że by było choć o 40 N więcej by było to już znacznie czuć. Są opinie o łańcuchach ... nie będę powielał, bo u mnie tego nie ma, a i ważna kwestia to olej, nie kombinować z żadnym LL i zmieniać co 10 tyś jak się jeździ po mieście. Silniczek fajnie V mruczy, jest to przyjemny dźwięk, żona uwielbia jak wkręcam w obroty.
5,0
~Krzysztof2137
Audi A6 C6
Limousine 3.0 V6 TDI 240KM 177kW
3.0TDI CDYA to świetny silnik wolny od wad poprzedników (BMK i ASB). Motor dynamiczny, podatny na zwiększenie mocy i całkiem oszczędny. Do tego V6 przyjemnie brzmi, czasem można nawet zapomnieć, że to nadal diesel. Po lekkiej modyfikacji (lub usunięciu) tylnych tłumików otrzymujemy V6 brzmiące jak... benzyna. Nie żartuję. Przy tym wszystkim silnik ten jest naprawdę cichy.
Audi A6 C6 Limousine