Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C6 Limousine

Yyyyy, 10 lat temu
Silnik 3.2 V6 FSI 255KM 188kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 135 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi A6 C6 Limousine 3.2 V6 FSI 255KM 188kW 2004-2008 - Oceń swoje auto
4,46
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Fajna konstrukcja bezpieczny napęd na wszystkie koła za pośrednictwem torsena a nie jak w innych markach sprzęgła hydro. Same plusy napędu od mechanicznej zasady działania, prędkości, po wytrzymałość elementów. Zawieszenie komfortowe wielowachacz w tych silnikach dość mocny, na pewno mocniejszy od wersji w a4. Elementy kokpitu dobrze spasowane. Cicho. PrEstronnie. Czasami deska skrzypi na nierównościach. Nagłośnienie audio dobre w podstawie u mnie akurat bose. Najwiecej radości daje wyposażenie auta a w tym silniku spotkamy sie na pewno z bogatsza opcja tj grzana kanapa z tylu sciemniajace lusterka zewnętrzne, podświetlenie listew ozdobnych itd.
Wrażenia
5,0
Silnik
Tak jak wyżej wielowachacz mocniejszy niż w a4 b6. Silnik na początku problemy z cewkami od zaplonu ale co to było ? W porównaniu do diesli to jest nic. Przyznam ze na początku szukałem diesla ale miałem ich pare wcześniej i nie wiem czy koszty naprawy nie przewyższały teraz koszty benzyny 3.2. Myśle ze lepiej kupić w tych czasach wtryskiwaczy, pomp, turbin, rozrzadow, przebiegu, auto z silnikiem benzynowym niż pakować sie w paroletniego diesla. Diesle owszem ale tylko 2 letni lub z pewnych rak, bo teraz to i nawet w Polsce potrafimy zrobić nie mały przebieg dieslem z salonu pl nie musi to być kaszalot z Niemiec.
4,0
Skrzynia biegów
Automat wygoda i komfort. Kiedyś brakowało mi sprzęgła i tego szarpnięcia teraz już wyrosłem z manuali i wole jadąc podrapać sie prawa ręka po jajach. Jeśli chodzi o większe silniki i moc to do a6 polecam automat. Dobrym przykładem są silniki diesla z manual i chipem podnoszącym moc, często kończy sie to mocą blisko 200 koni i wtedy biegi są za krótkie. Po wciśnięty gazu nie możemy nadążyć ze zmianami biegu gdy automat płynnie przeciąga obroty i skutecznie winduje przełożenia.
4,0
Układ jezdny
Ocena dobrze bo zostawiam jeszcze pole dla Bentley'a :). Zakręty pokonuje super koła 18 i szerokość gumy 255 z napędem quattro sprawia ze przedmioty podróżujących trzeba mądrze lokować w bezpiecznych miejscach. Optymalne koła na nierówności to 17 z szerokością opony 225 większe przeskakuja na koleinach i sprawiają wrażenie pijanego kierowcy. Wspomaganie kręci bardzo leciutko szczególnie przy parkowaniu potem celowo sie zmniejsza.
Komfort
3,0
Widoczność
Idocznosc srednia. Można ocenić wyżej ale po co :) jak to ocena wszystkich marek to tarpan sie znajdzie na wysokiej. Słupki z przodu duże nisko schodzą jak ktoś ma duży nos może zawadzac a na poważnie to wszystko zależy od ustawienia fotela, najgorsze są lusterka przybliżające cieżko jest ocenić odległość auta jadącego za nami !
5,0
Ergonomia
Co zaliczyć do ergonomi bo zbytnio nie wiem różnice są odniesieniu sie skrzyni manualnej a automatem to na pewno. Reszta to przyciski na miejscu, a właśnie przyciski ! Jak my ich nie lubimy ! Audi należy dotykać w rękawiczkach inaczej wytra sie na nich oznaczenia i będzie wyglądało jak kokpit przedwojennego śmigłowca.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dealnie, lepsza wentylacja może być tylko po otwarciu drzwi. Idealnie chlodzi i równie dobrze nagrzewać zima. Najlepiej zima jeździć na klimie on czyli nie włączać trybu eco on, ponieważ przy tym trybie sprężarka jest wyłączona i zima potrafi zastygnac nie używana a także grzyby wtedy mniej atakują nawiewy i powietrze bardziej suche nie paruje szyb jedyny minus to troszkę większe spalanie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ocena najwyższa bo konkurencja w tej gamie nisko piszczy. Bum 5 ( żeby nie robić konkurencji) jest wewnątrz mniejsza mer e tez, wiec pozostaje tylko cieszyć sie swoboda !
4,0
Wyciszenie
mam wrażenie ze jeździłem cichszymi w podobnej klasie i mam wrażenie ze diesle są cichsze bo może maja bardziej wyciszona grodzie miedzy pasażerem a motorem
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na ten motor jest ok. Dużo zależy od temperatury na zewnatrz
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie znam sie na tym. Nie kupuje nowych aut a stare to wiadomo. Można kupić teraz za 80 tys i to samo za 30 nawet już widziałem i nawet bardzo ładnie zrobione na przebieg ludzki i sklejone z dwóch. Jeżdzę po świecie i to co bym opowiedział to mało kto by mi uwierzył jak fachowcy potrafią w tych czasach składać auta.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To nie deskorolka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Doskonale czyli ze brak odpukać.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.2 V6 FSI 255KM 188kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A6 C6 Limousine