Szukaj

Lista ocen Audi A6 C6 (113) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 221 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~marcin850117
Audi A6 C6
Limousine 2.7 V6 TDI 180KM 132kW
O tym rozrządzie: 90% prywatnych osób, które sprzedają te auta to dla tego, że rozrząd zaczyna się odzywać. Często wymieniają tylko górne napinacze (spokój na 40-60 tyś. km). Ale są też inne myki, np. Doktorek do silnika i cisza albo zastosowanie u znajomego w warsztacie podkładki i jest gotowe do sprzedania :) Rozrząd zależnie od tego kto jak wcześniej eksploatował to auto ale zazwyczaj wytrzymuje 250-300 tyś. km i zalecam wymienić całość , a...
4,0
~pepe
Audi A6 C6
Avant 2.7 V6 TDI 180KM 132kW
Pękła (przerdzewiała) obejma poduszki od zawieszenia pneumatycznego, efekt- samochód "siadł" na jedno koło. Używana poduszka 400zł, wymiana 100zł, można by było jakoś zregenerować tą obejmę, ale nie jestem fanem takich rozwiązań- koszt 500zł Coś zaczęło mi się tłuc w rolkach/napinaczach z przodu silnika, wspomaganie, okolice pompy CR (jakaś łapa się urwała), wymieniłem wszystko dla świętego spokoju. Koszt gratów, robocizny, lawety...
4,0
~Konrad Wawa
Audi A6 C6
Avant 2.0 TDI 140KM 103kW
Każde auto ma słabe strony, tutaj słabą stroną jest słynny napęd pompy olejowej (silniki 2.0 tdi) Warto o to zadbać i wymienić go na napęd bez łańcuszka lub założyć zaraz po zakupie nowy kompletny zestaw napędowy łańcuszka. Uwaga, audi wycofało się ze sprzedaży zestawu napędowego łańcuszka nawet w ASO, pozostaje aledrogo tam mozna jeszcze kupić taki zestaw. Audi wprowadziło poprawiony napę pompy olejowej rodem z 1.9 tdi w połowie 2005...
2,0
~axial
Audi A6 C6
Limousine 2.0 TFSI 170KM 125kW
Tu też ich parę było, ale żadna z nich nie unieruchomiła auta. 1) napinacz ASO jeszcze z nim walczy... 2) Klimatyzacja/Wentylacja. Dwa razy nie działała beż żadnych objawów (brak pracy wentylatora). Jednak sama się \"naprwaiała\" po kilku godzinach stania auta na postoju. 3) Słabo rozwiązany system elektryczny auta. Mam je lekko \"wypasione\" a co za tym idzie prądożerne. Alternator jest za słaby do takiego wyposażenia i nie doładowuje...
3,0
~Mateusz
Audi A6 C6
Limousine 3.2 V6 FSI 255KM 188kW
Tutaj już trochę lepiej aczkolwiek zbierający się nagar w tym silniku to przekleństwo więc praktycznie co wyminę oleju proponuje to wyczyścić chociażby chemia.. Następnie dochodzi do „pocenia” się bądź tez całkowitej awarii pompy próżniowej oraz wysokiego ciśnienia oraz cofającego się paliwa(wymiana czujnika ciśnienia paliwa może pomoc). U mnie znowu jakaś awaria i autko na zimnym kręci 2/3 sekundy a na ciepłym odpaliła od strzała a czasami...
3,0
~raffi
Audi A6 C6
Limousine 2.0 TDI 136KM 100kW
Z tego co tu czytałem i słyszałem od innych użytkowników to 2.0tdi jest obciążony wieloma usterkami.Z przykrością potwiedzam większośc z nich.Chociaz u mnie wystąpiła jedna z nich,otóż miałem problemy z pompą olejowa.Najśmiesze jest to że w serwisie nie ma juz częsci zamiennych do mojego modelu (kod silnika BLB) i zalecają inny zestaw za 5500zl plus robocizna.Wszystkie potrzebne części do naprawy tej usterki kupiłem używane i to dosyć tanio.
3,0
~gizmo1983
Audi A6 C6
Avant 2.0 TDI 140KM 103kW
Poważne usterki tylko na początku, ponieważ mało kto sprzedaje dobry samochód a kpiłem w salonie AUDI w Niemczech był oddany w rozliczeniu. Z napraw jakie mnie czekały w pierwszym miesiącu użytkowania to wymiana przepustnicy 1500zł regeneracja turbiny 1400zł regeneracja pompy oleju(wyciera sie wałek) 300zł (oczywiście przez ta pompe musiałem zrobić turbine, ponieważ pompa nie podała oleju.)I ten nieszczęsny filtr cząstek stałych 2500 zł.
2,0
~shogun
Audi A6 C6
Avant 2.4 V6 24V 177KM 130kW
podczas pracy silnika słyszalne były stuki, kilka warsztatów (w tym lubelskie ASO)głowiło się nad problemem, początkowa diagnoza - uszkodzenie rozrządu po jego wymianie (łańcuchy, napinacze, wariatory faz rozrządu - koszt ok 8 tys PLN), okazało się, że winnym jest uszkodzony mechanizm sterowania długoscią kanalów dolotowych w kolektorze ssącym, koszt w ASO jedyne 3 tys PLN. Po naprawie jakichkolwiek problemów brak.
2,0
~Arek
Audi A6 C6
Avant 2.0 TDI 140KM 103kW
I tutaj się zaczyna... wszystko super ale ten model może być studnią bez dna. Pompowtryskiwacze, wadliwy imbus pompy oleju, drogie zawieszenie (ale długo wytrzymuje), turbosprężarka, czujniki abs lub sterownik, głowica itp itd.... tak stare auto ma prawo się psuć niestety.
Dziennik kosztów dla Audi A6 C6
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
9,7
l/100km
12,3
l/100km
14,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Luk
Audi A6 C6
Limousine 2.4 V6 24V 177KM 130kW
Ostatnio pojawił się błąd położenia wału rozrządu. Auto jeździ bez zarzutu nawet kilku mechaników nic poza błędem nie zauważyło. Jeśli usterka się pogłębi (silnik zacznie tracić moc, klekotać itp.) to koło 4k a nawet więcej pójdzie na naprawę bo cały sinik trzeba wyjmować:(
Audi A6 C6