Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C8 Limousine

M, 2 lata temu
Silnik 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi A6 C8 Limousine 2.0 40 TDI 204KM 150kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,36
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Naprawdę wyjątkowo oszczędny. Napęd quattro, choć w 2 litrowym "dizlu" jest nieco okrojony, też spisywał się zimą bardzo dobrze.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Trzeszczące plastiki wnętrza. Na serio coś powinni z tym zrobić bo to po prostu żenada by auto za takie pieniądze miało tak niską jakość montażu wnętrza.
4,0
Całokształt
Auto bardzo ładne z wyglądu, wygodne. Nie męczy w podróży. Najdłuższa trasa jaką nim zrobiłem jednego dnia to 900 km. Mimo to nie czułem zmęczenia. Bardzo niskie spalanie. Minusy: 1. Słaby lakier (czarny briliant). Pomimo nałożenia ceramiki auto widać na nim tysiące rys. 2. Kierownica "przekręcona" odrobinę w lewo w czasie jazdy na wprost, niemniej zauważyłem, że w VW i Skodzie kolegów jest podobnie. Mi to osobiście przeszkadza i przy okazji przeglądu planuję to zgłosić. 3. Wygnieciona (w jednym punkcie), tapicerka siedziska. Niestety zgłosiłem to po odbiorze auta i ... reklamacji nie uwzględniono. 4. Słaba jakość montażu plastików wnętrza. Auto po prostu trzeszczy. Planowałem to zgłosić przy najbliższym przeglądzie, niemniej nie wiem czy wytrzymam tyle czasu. Do przeglądu jeszcze 10 tyś. km a czasami chciałoby się przejechać bez włączonego radia. Pod naciskiem trzeszczą wszystkie też wszystkie boczki drzwi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie mam zastrzeżeń. Silnik naprawdę bardzo fajny. Mało pali. Dość dobrze wyciszony. Zauważyłem jedynie, że czasami po uruchomieniu obroty potrafią chwilę falować. Mam wrażenie, że od kilku dni słyszę "obcy" dźwięk słyszalny w miarę wzrostu obrotów silnika. Czyżby jakaś rolka?
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam zastrzeżeń.
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Daję 4 gwiazdki ponieważ auto podoba mi się z wyglądu. Odejmuję jedną z uwagi na słabiutki lakier. Przy czym w moim jest czarny briliant, który podobno wyjątkowo ciężko utrzymać.
Komfort
4,0
Widoczność
Cicho, wygodnie w trasie, jednak w mojej ocenie auto zbyt nerwowo reaguje np. na studzienkach. Jako drugie auto mam auto zdecydowanie niższej klasy (i innej marki - Subaru xv), niemniej w nim "problem" studzienek nie istnieje. Naprawdę dziwna sprawa.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest tak jak powinno być.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre. Do pełni szczęścia brakuje dobrze złożonego wnętrza, które nie będzie wydawało takiej ilości irytujących dźwięków.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rewelacja.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jedynie 3 gwiazdki z uwagi na słaby montaż wnętrza. Ta "przekręcona" kierownica też nieco zaburza radość z jazdy.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami pojawiają się komunikaty o wyłączonej funkcji rozpoznawania znaków (itp.). Raz pojawił się komunikat o awarii skrzyni biegów. Na szczęście znikł. Ostatnio pojawił się komunikat o awarii centralnego zamka. Auto stało wówczas na podwórku (przez chwilę) z otwartymi drzwiami i klapą bagażnika, jednak sądzę, że to zwykły zbieg okoliczności. Trzeszczące plastiki wnętrza.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dotychczas nie pojawiła się usterka, która unieruchomiłaby auto.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 40 TDI 204KM 150kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A6 C8 Limousine