Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C8 Limousine

M, 2 lata temu
Silnik 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 41 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Audi A6 C8 Limousine 2.0 40 TDI 204KM 150kW od 2018 - Oceń swoje auto
3,57
18% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Jest naprawdę oszczędny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Nie chcę się powtarzać. Wszystkie wymienione przeze mnie usterki, może za wyjątkiem tych "niespodzianek" elektronicznych, uważam za uciążliwe, a jakość montażu wnętrza i problemy z ustawieniem geometrii, za nieakceptowalne. To naprawdę nie powinien być wyczyn by w dysponując tak nowoczesnymi urządzeniami nie móc ustawić geometrii. Nie lubię tzw. lepienia, które w moim odczuciu ma miejsce wówczas gdy ktoś widząc, że obiektywnie rzecz ujmując, jest problem - zamiast ustalić jego przyczynę i ją usunąć, usiłuje "lepić" i majstruje przy skutkach. Rozumiem, że w każdym urządzeniu może się coś popsuć i, że w związku z tym konieczna będzie wizyta w serwisie. Nie ma w tym niczego nadzwyczajnego. Jednak jeśli jest to kolejna - trwająca praktycznie cały dzień - wizyta, staje się to - eufemistycznie rzecz ujmując - uciążliwe i wyjątkowo zniechęcające.
3,0
Całokształt
To moja druga opinia na temat auta. Pierwszą opublikowałem przy przebiegu 20.000 km. Auto w dalszym ciągu bardzo mi się podoba z wyglądu. Najdłuższa trasa jaką nim zrobiłem jednego dnia to blisko 1500 km. Wszystko byłoby w jak najlepszym porządku gdyby nie trzeszczące non stop wnętrze. Istny szał. Jak można tak beznadziejnie składać w XXI wieku samochód? Zwykły skandal. Pozostałe minusy: 1. Słaby lakier (czarny briliant). Pomimo nałożenia ceramiki auto widać na nim tysiące rys. 2. Kierownica w dalszym ciągu ma tendencję do "uciekania" w lewą stronę. Po akcji przywoławczej dotyczącej nakrętek tylnych wahaczy miałem 3x ustawianą geometrię i ... jest dramat. Lekko przerażające jest to, że wydawany jest samochód po ustawieniu geometrii w sytuacji gdy z wydruku wynikają duże różnice w wartościach dla jednej i drugiej strony (mam na myśli pochylenie sworznia zwrotnicy). Jestem tym rozczarowany. Zamiast cieszyć się autem, denerwuję się gdy do niego wsiadam.
Wrażenia
4,0
Silnik
Zdecydowanie najmocniejszy punkt auta.
4,0
Skrzynia biegów
W moim odczuciu jest ok, choć faktycznie jest zauważalna - w pewnych sytuacjach - opóźniona reakcja na naciśnięcie pedału gazu.
3,0
Układ jezdny
Swoje odczucia w tym zakresie opisałem wyżej.
4,0
Karoseria
Auto wygląda super.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność jest jak najbardziej ok. W parkowaniu pomagają kamery 360 st.
4,0
Ergonomia
Ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje, chłodzi (Sprężarka (?) hałasuje, choć trzeba przyznać, że zimą praktycznie tego nie zauważam. Próba naprawy nie powiodła się.)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pod tym względem nie mam zastrzeżeń.
4,0
Wyciszenie
Jest naprawdę w porządku.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Beznadziejny montaż wnętrza, problemy z ustawieniem geometrii, hałasująca klima. Trzy gwiazdki (z minusem)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie jestem w stanie policzyć ile razy: pojawiały się usterki elektroniki, które po pewnym czasie same znikały, ale spróbuję je wymienić: wyłączona tylna kamera, wyłączona przednia kamera, wyłączona prawa kamera, komunikat o awarii centralnego zamka, komunikat o awarii skrzyni biegów, raz nie mogłem uruchomić auta (jakby nie widziało kluczyka), trzeszczące wnętrze, hałasująca klima, problemy z geometrią, raz po powrocie do auta (stało na parkingu w centrum sporego miasta), zastałem uniesioną klapę bagażnika (do dziś nie wiem jak to się stało, ale wymieniam to jako usterkę ponieważ spotkanie, które wówczas miałem odbywało się kilkaset metrów od parkingu, zatem wykluczam możliwość przypadkowego otwarcia klapy kluczykiem), całe szczęście, że nie miałem wówczas w bagażniku dokumentów, albo komputera.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było usterki która unieruchomiłaby (na stałe), samochód.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 40 TDI 204KM 150kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Audi A6 C8 Limousine 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
6,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Audi A6 C8 Limousine