Szukaj

Lista ocen Audi A8 D2 (95) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 93 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~karwafak
Audi A8 D2
Sedan 4.2 40V quattro 310KM 228kW
Za wiele ich nie było. Jako pierwsze zginęły mi tylne światła. Na początku stawiałem na bezpieczniki ale okazało się że coś z przełącznikiem przy kierownicy, ale wprawny elektromechanik wszystko zrobi, koszt to 120 PLN. Następną awarią były uszkodzone parowniki LPG które powodowały wyrzucanie płynu chłodzącego z układu. Wymiana była w ramach gwarancji, aczkolwiek już po terminie 12 m-cy, koszt tylko samej robocizny 50 PLN. Na końcu przestała...
4,0
~info@studiomastering.net
Audi A8 D2
Sedan 4.2 quattro 300KM 221kW
Parę rzeczy jest jednak trochę niedopracowanych. Łamią się podłokietniki, schowek nie zawsze się chce płynnie otwierać, trzeba dbać żeby nie ponalatywało pod maskę igieł czy liści bo auto lubi się zatkać i potem woda podczas ulewy przecieka do wewnątrz!!! Kluczyk nie ma zasięgu takiego jak w dzisiejszych autach, tylko do jakichś 4 metrów, jest na podczerwień a nie radiowy. Czasem się zacina i trzeba próbować kilka razy zanim otworzy czy...
4,0
~Mariusz Gdańsk
Audi A8 D2
S8 Sedan 4.2 V8 340KM 250kW
autko sie nie psuje. jedynie czestrzym usterka podlegaja elementy zawieszenia. jest to zrozumiale biorac pod uwage nasze drogi i to, ze autko jest utwardzone seryjnie. poza tym raz musialem wymienic uszczelke pod glowica. ponoc jest to czesta usterka silnika 4.2 i zdarza sie wielu osoba. poza tym przez okres 4 lat jak posiadam te autko nie wykonywalem zadnych ponadplanowych napraw nie zwiazanych z codzienna eksploatacja.
4,0
~JaroKat76
Audi A8 D2
Sedan 4.2 40V quattro 310KM 228kW
Nie miałem większych usterek. Masa auta robi swoje, więc przy ostrej jeździe buntują się tarcze hamulcowe, co jakiś czas, któryś z wahaczy do wymiany (po cztery na koło) a potem zbieżność. Silniczki sterujące nawiewami w kabinie potrafią zastrajkować ale dostęp jest dobry, cena również ok. Auto raczej uchodzi za pancerne, aluminiowe nadwozie nie koroduje ale uwaga na stłuczki. Naprawa może boleć!
5,0
~MorgothV8 (GG: 4728811)
Audi A8 D2
Sedan 4.2 quattro 300KM 221kW
Nic na razie nie wymagało natychmiastowej naprawy. Łożysko koła (bo szumiało), wymiana oleju w skrzyni (bo poprzedni właściciel przeginał pałę i zamiast po 60-100 tys km wymienić nie wymieniał wcale aż do 323 tys km, ale bez wymiany chyba tez by jeździł jeszcze...). Reszta to wymiany standardowe: filtry, olej, niedługo (przed zimą) rozrząd + pompa wody
4,0
~psnioch@interia.pl
Audi A8 D2
Sedan 2.5 TDI 150KM 110kW
Tak jak napisałem wyżej... Ogólnie jak ktoś dba to bedzie sie długo długo cieszył. To auto jest z aluminium, nigdy nie zardzewieje. A, i nie ma kogos kto sie nie obejrzy na ulicy. Mam srebrny kolor alu oryginalne ale po renowacji 17" i wygląda ślicznie. Bez szaleństwa, tylko spokojne duze auto mające charakter :)
4,0
~Karol, DailyB4&D2
Audi A8 D2
Sedan 2.8 30V 193KM 142kW
Im większe wyposażenie tym więcej się zepsuje jak ktos szuka auta na dłużej. Na palcach jednej ręki mogę wyliczyć bez głębszego zastanowienia co mi teraz z drobnostek nie działa. Plus jest taki ze zawsze dociera dodo celu i nie mam strachu zrobić nią 2000km w jeden dzień, a zdarzało się tak nie raz.
3,0
~Bodybuilder
Audi A8 D2
S8 Sedan 4.2 V8 340KM 250kW
Psujące się drobiazgi czasem denerwują, ale nie są strasznie drogie. ja wymieniałem dotąd uszczelke w przekładni quatro (100zł), pompe paliwa ( w serwisie 3500zł, w Inter Carsie 500zł...) klocki (300 zł) żarówke xenon (250z) czujnik ciśnienia oleju i kabel od ABS - to typowe dla A8
5,0
~A8
Audi A8 D2
Sedan 4.2 quattro 300KM 221kW
W każdym samochodzie mogą sie one zdarzać, nawet nowym z salony i to jest normalne. W moim zepsuł się kabelek od oświetlenia schowka i było kilka nieuchronnych po przebiegu 280 000 km niewielkich przecieków na simeringach, poza tym wszystko pracuje jak prosto z fabryki.
Dziennik kosztów dla Audi A8 D2
Średni koszt przejechania 100 km
83,50 zł
12,5
l/100km
16,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~MICRI
Audi A8 D2
Sedan 4.2 quattro 300KM 221kW
Jak na razie mam go pól roku i wymieniłem 2 wahacze które kupiłem nowe z internetu po 75zł. za sztukę,klocki hamulcowe przód 265zł. tył 80zł. rozrząd 1500zł. + skrzynia biegów była naprawiana 4000zł. ale padła bo nie było oleju.Poza tym wszystko chodzi jak zegarek oby tak dalej
Audi A8 D2