Szukaj

Lista ocen Audi A8 D2 (80) - Ergonomia

Na liście zabraknie 108 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Mariusz Gdańsk
Audi A8 D2
S8 Sedan 4.2 V8 340KM 250kW
o ergonomii moge powiedziec tylko jedno_ idealna.! wszystko znajduje sie pod reka i p[o wszystko siega sie instynktownie. mam tylko jedno ale: umiejscowienie przyciskow do sterowania fotelami. bardzo podoba mi sie patent stosowany w mercedesach. w mercu przyciski do sterowania umiecszczone sa na drzwiach na wysokosci lusterek w audi znajduja sie one w dole fotela. moim zdaniem utrudnia to precyzje sterowania, zas zakres regolacji fotela po...
5,0
~info@studiomastering.net
Audi A8 D2
Sedan 4.2 quattro 300KM 221kW
Jest bardzo dobrze, Audi słynie z deski rozdzielczej, wygodna obsługa przycisków, radia i klimatyzacji, wszystko jest na miejscu, kierownica idealnie leży w dłoniach, pozycję i poduszki fotela można sobie dowolnie nastawić, pamięta to zresztą komputer dla 4 ustawień łącznie z lusterkami. Kierownica sama się unosi po wyjęciu kluczyka i sama się ustawia na powrót przy uruchamianiu auta. Nie ma się właściwie do czego przyczepić. Bardzo ładne...
3,0
~MorgothV8 (GG: 4728811)
Audi A8 D2
Sedan 4.2 quattro 300KM 221kW
No cóz 4,2 wiadomo trochę spali, gazu nie zakładam bo gaz jest do zapalniczek i kuchenek gazowych. Silnik bardzo oszczędny jak na swoje parametry, masę auta, automat i napęd quattro. Jednak ogólnie pali jak smok, używam tylko Pb98 9która w polsce może jest jak Pb95 a może nawet nie)(dlatego ocena 3) Rekordy: trasa (4bieg w trybie manualnym, 70 km/h) - 10.1 l/100 km trasa (max kox, kick-down, redline itp) - 16.25 l/100 km trasa normalnie:...
4,0
~pulpit87
Audi A8 D2
Sedan 2.8 30V quattro 193KM 142kW
VAG, auto niemieckie, z założenia musi być dobrze, ale... Ja cały czas nie mogę się przyzwyczaić do lewego panela odpowiedzialnehgo za opuszczanie szyb, jest nie pod ręką, najprościej mówiąc, podłokietnik w wersji przedliftowej w połączeniu ze skrzynią manualną też jest nie do końca 10/10. Gdyby skok gałki zmiany biegów był mniejszy mogło by się to odbywać bez odrywania łokcia z pozycji spoczynkowej, a tym czasem, nie. 2, 4, tak, ale górne...
5,0
~A8
Audi A8 D2
Sedan 4.2 quattro 300KM 221kW
Wygoda jest wewnątrz na bardzo wysokim poziomie, wskaźniki czytelne, przełączniki pod ręką, pedały właściwej wielkości i w dobrej odległości od siebie. Fotele dadzą się regulować elektrycznie wraz z zagłówkami. Kierownica regulowana w pionie i poziomie elektrycznie. Pamięć 4 położeń foteli wraz z kierownicą i zewnętrznymi lusterkami. Na tylnych fotelach również pełna regulacja elektryczna, nawet zagłówków. Podgrzewania elektryczne wszystkich...
4,0
~giecex
Audi A8 D2
Sedan 2.5 TDI quattro 150KM 110kW
jeśli chodzi o ergonomie - siedzenia i kierownice mam elektrycznie regulowane w każdej płaszczyźnie z pamięcią to jest + dla tych co lubią dopasować swoje miejsce w którym spędzają dużo czasu / kierownica i przełączniki jak dla mnie są w znakomitej odległości co poprawiają komfort/ zegary przejrzyste i czytelne / jedyny minus to komputer i navi po niemiecku
4,0
~Michał
Audi A8 D2
Sedan 2.5 TDI quattro 150KM 110kW
Tutaj przyczepilbym się do regulacji oparcia fotela. U mnie jest elektryczna i wajcha która się podnosi bądź wciska jest w takim miejscu że wysiadajac z auta często się zdarza że wciska ja podudziem co w efekcie składa mi oparcie. Jest to dość irytujące. Brakuje mi też cupholdera z przodu. Jest natomiast w podłokietniku na tylnym siedzeniu.
5,0
~karwafak
Audi A8 D2
Sedan 4.2 40V quattro 310KM 228kW
Hmmmmmm, też powiem że jest bardzo dobrze, wszystko jest tam gdzie w niemieckim aucie powinno być. Jest tyle opcji ustawień fotela, kierownicy że każdy znajdzie coś dla siebie. Jazda na Chorwację w 20 godzin to żaden problem, siadasz, kratka redbula i jedziesz a po 20 godzinach wysiadasz jakby nigdy nic tak więc jest chyba OKI,
5,0
~Corvax178
Audi A8 D2
Sedan 4.2 300KM 221kW
To stara dobra szkoła Audi, wszystko tam gdzie trzeba tej wielkości co trzeba i w miejscu gdzie potrzebne. Jedyne co dla mnie na minus to brak miejsca na kubek, chyba żadne a8 d2 nie posiada fabrycznie stojaka na kubek, chyba że wersja po lifcie ja posiadam pre fl.
Dziennik kosztów dla Audi A8 D2
Średni koszt przejechania 100 km
83,50 zł
12,5
l/100km
16,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~pankruger
Audi A8 D2
Long 4.2 310KM 228kW
W aucie wszystko jest jasne i czytelne. Nawet ktoś kto pierwszy raz wsiada do niego, raczej bez problemu ogarnia co, gdzie i jak. Problem może stworzyć jedynie obsługa w języku niemieckim, ale są na internecie instrukcje po Polsku, więc nie widzę w tym problemu.
Audi A8 D2