Szukaj

Lista ocen Audi Q3 (45) - Skrzynia biegów

Pokaż filtry
2,0
~Sonikoseus
Audi Q3 II
Sportback 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
To jest chyba pięta achillesowa tego auta od momentu wciśnięcia pedału gazu do ruszenia pojawia się zwłoka czasowa która może niektórym dynamicznie jeżdżącym się nie spodobać. W czasie jazdy płynnie zmienia biegi bo w niektórych ocenach był z tym problem. Podczas zatrzymywania auta na światłach skrzynia redukując biegi do zera po zatrzymaniu potrafi dziwnie chrupnąć i zwiększyć obroty-na obrotomierzu wskazówka podskakuje wtedy w pole gotowość...
3,0
~Eryk
Audi Q3 II
SUV 2.0 40 TFSI 190KM 140kW
Przyspiesza ok, szybko zmienia biegu jest ok. Ale, w trybie D jest czasem takie opóźnienie w reakcji ze wręcz jest to niebezpiezpieczne , chce szybko włączyć się do ruchu lub wyprzedzić i dupa;-) zanim skrzynia zareaguje można centralnie wyjechać komuś przed maskę wiec zalecam uwagę . Opóźnienie naprawdę czasem, bo nie zawsze nawet 2 może więcej sekund. No tak to chyba być nie powinno. W trasie ok. CZasem tez robi przegazowke i szarpnie ,...
2,0
~Mariusz
Audi Q3 II
SUV 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
jedyny plus to przyspiesza ok, chociaz szarpnie przy zmianie na 2. w trasie ok , nie mam uwag. ale jazda w miescie to bardzo slabo, czuć szarpnięcia, a mega słabo to opoźnienia , to wręcz niezbezpieczne jak chcesz wlaczyc sie do ruchu wciskasz gaz a tu nic ;-( po 3 sek dopiero rusza. podobno wszytskie tak mają. słabo. po za tym, na jeżdzinie bez gazu, po deikatnych wybojach w skrzyni slychac brżeczenie, jakby nakrętki w puszcce. moze ja mam...
3,0
~RAFAŁ
Audi Q3 II
SUV 2.0 40 TFSI 190KM 140kW
szybko zmienia biegi, czasem nawet nie zauważalnie. ale to jedyna zaleta wg mnie. w korku, lub wolnej jeździe hamując i ruszając, niestety zdarza sie ze szarpnie, zrobi tzw kangura. przy zrzucaniu biegów tez słychać przekladanie zębatek ;-) reakcja na gaz w trybie D z duuużym opóźnieniem, a w trybie S szybciej, ale za to glosno z uwagi na wieksze obroty silnika. to moje pierwsze dsg, i nie przypadlo mi do gustu, więc pierwsze i chyba ostatnie.
2,0
~Bartłomiej
Audi Q3 II
SUV 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
- za krótka jedynka, przecież to nie diesel - tragiczne przełożenie przy wbijaniu z 1 na 2, jeździłem maluchami, uno, seicento, focusami, touranami, passatami, A4 - takiego fakapu jeszcze nie doznałem. to się kwalifikuje do przeprojektowania. samochód klasy premium, a ruszanie i zmiana z najniższego biegu jak w ursusie. auto do miasta ? frustracja
2,0
~Tomasz
Audi Q3 II
SUV 2.0 45 TFSI 230KM 169kW
Stronic. Dojeżdżam do świateł wciskam gaz i czekam 3 sekundy na reakcje !!! Przy wyprzedzaniu podobnie , to nawet niebezpieczne jest. Słychać zapinanie biegów przy redukcji jak starym samochodzie . Prydpuszczeniu gazu słychać stuk jakby luzy na przekładni. Biegi przy przyspieszaniu faktycznie zmienia szybko. Ale to jedyny plus.
4,0
~Piotr
Audi Q3 II
SUV 2.0 45 TFSI 230KM 169kW
Nie jest źle (najgorzej przy starcie), jeździłem różnymi markami premium i innymi, stąd mam porównanie. Wg mnie obecna 8-biegowa jest lepsza od poprzedniej 6-biegowej, ktora mialem w starszm Q3 lub Superb TDI, ale dla mnie najlepsze są automaty Pegueota - tam zmiany biegów są praktycznie nieodczuwalne.
3,0
~Grzechu
Audi Q3 II
SUV 2.0 40 TFSI 190KM 140kW
Jak już jedzie to jest ok, ale e mięcie pomiędzy światłami ciągłym hamowaniem i przyspieszaniem , no to niestety mi nie odpowiada. Co 3-4 manewr szarpie . To podobno taki urok dsg czy stronić. Przed zakupem polecam to sprawdzić jeśli ktoś nie zna dsg bo to później może odebrać radość z użytkowania .
3,0
~Jacek
Audi Q3 I
SUV Facelifting 1.4 TFSI 150KM 110kW
Wina i nastawiona na niskie spalanie. Bez sensu bo mimo to samochód pali dużo a jeździ się gorzej niż przeciętnym kilkuletnim hydrokinetycznym automatem. Tryb sport nie pomaga bo trzyma cały czas bardzo wysokie obroty minimum 3000 i jest głośno więc odpada jazda cały czas w ten sposób.
Dziennik kosztów dla Audi Q3
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
6,0
l/100km
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~4xobciach - nie do końca
Audi Q3 I
SUV 2.0 TFSI 211KM 155kW
powyżej pewnej prędkości jak dołączają się obie tarcze s-tronika, auto "przysiada" i jak langusta "wije" się przylepiona do asfaltu do celu (michałki też swoje robią) zimówki powoduję znoszenie tyłu auta w pokonywaniu zakrętów o 180 stopni w prędkościach powyżej 90 km/h
Audi Q3