Szukaj

Lista ocen Audi Q7 II (57) - Silnik

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~dr
Audi Q7 II
SUV 3.0 45 TDI 231KM 170kW
silnik po zmianach na 231 KM niestety stacił na elastyczności, pedał gazu nie reaguje już tak szybko jak w przypadku poprzedniej wersji oprogramowania i mocy 218 :-((( Ponadto aut dość dużo pali, po mieście 13 litrów, na trasie przy prędkości do 140km/h ok. 10,5 litra. Ponadto Audi upiera się, że jest to hybryda (tzw. mild hibrid) :-) Jej działania polega jedynie na wyłączaniu silnika nie tylko na postoju (słynne start/stop) ale także silnik...
5,0
~K
Audi Q7 II
SUV 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Dynamiczny i oszczędny. 45TDI dysponuje wystarczającym momentem obrotowym żeby nie było kłopotów z wyprzedzaniem. 231KM wystarczy, żeby 80% aut zostało z tyłu po starcie ze skrzyżowania. Na prawdę zaskakuje mimo tego, że to najsłabsza jednostka. W testach raczej pomijana ... u Nas nie moda na ekologię i oszczędzanie szczególnie, że to auto klasy premium i jego cena to drugorzędna sprawa! :) Chyba, że jak ja wybierasz pomiędzy Passatem a Q7......
5,0
~Jarek Wrocław
Audi Q7 II
SQ7 4.0 TDI 435KM 320kW
Rewelacja. Nadwyżka mocy przy seryjnych 435KM jest mocno odczuwalna. No i to , że "ciągnie" bez wahania do 5tys/obr jest niesamowite. Wgniata w fotel od zera aż do 250km/h, gdzie łapie go ogranicznik. Zmierzyłem swój seryjny model i Niemiec nie kłamał w ulotce, do setki 4,8-4,9sek, przy masie własnej 2400kg. To wszystko przy spalaniu, które bardzo zależy od Ciebie i jest zawsze ekonomiczne. Jeździsz delikatnie to spalisz 9,5-10l w mieście!...
5,0
~PawelR
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 50 TDI 286KM 210kW
niezła kultura pracy jak na diesla. w wersji poliftowej silnik chodzi jeszcze ciszej. oba które mialem to 3.0 TDI. Przyzwoite przyspieszenie. wesję 272 chipowałem do 314 KM i 715Nm więc pięknie chodziła. obecny, czyli nowy (2023) ze względu na gwarancję nie dotykam. ale wg mnie ma lepsze przyspieszenie niż przedlift zanim go przeprogramowałem. ewidentnie do ok 60km/h leci szybciej. chyba wynik dodatkowego mild hybrid.
5,0
~Venn
Audi Q7 II
Q7-e 3.0 60 TFSI e 462KM 340kW
Napęd elektryczny ma ok. 135KM i w jeździe miejskiej w pełni wystarcza. Benzynowe V6 ma 340KM i brzmi rasowo - w tandemie działają świetnie. Przełączanie napędów niewyczuwalne i szybkie. Elastyczność silników wzorcowa (w sumie 700 Nm) - wyprzedzanie to przyjemność. To co mnie najbardziej zaskoczyło to dynamika przy ruszaniu - moment obrotowy i specyfika elektryka bardzo pomaga.
4,0
~Paweł
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 272KM 200kW
Cichy i dynamiczny, potężny moment obrotowy i spora moc dają sobie radę nawet przy pełnym załadunku i komplecie 7 pasażerów. Oczywiście jak zawsze pozostaje mały niedosyt i koników mogłoby być więcej, bo jednak 273KM napędzające 2.5 tonowe auto to nie to samo co taki sam silnik w 1.5 tonowym sedanie. Klasa wyżej niż 2 litrowe jednostki z Volvo XC90 - głośne i sporo słabsze.
4,0
~micko
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 272KM 200kW
Cichy, dynamiczny, oszczędny....ale, już pojawia się kontrolka czujnika poziomu adblue - wymienić trzeba bodajże cały zbiornik z czujnikiem bo inaczej auto stanie....koszt części podobno 10tys zł wedle luźnej rozmów z ASO....póki co napinacze rozrządu są ok, ale słyszałem, ze też już na gwarancji były wiele razy wymieniane - ciekawe jaki koszt jest po gwarancji...
5,0
~Bartek
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 218KM 160kW
Silnik 218km brałem w ciemno. Wcześniej jeździłem mocniejszymi jednostkami. Od razu bardzo zaskoczyła mnie dynamika - różnica 0,8s w stosunku do wersji 272km jest praktycznie nieodczuwalna - schody zaczynają się przy prędkościach powyżej 150km/h - silnik 272km radzi sobie wówczas znacznie lepiej, niemniej elastyczność 218'stki i tak pozwala czuć się królem szosy.
4,0
~Marcin
Audi Q7 II
SUV 3.0 TFSI 333KM 245kW
silnik 3.0 TFSi pcha auto do przodu przy każdej prędkości, jego moc sprawia że nie ma się wrażenia poruszania ciężkim SUV-em. Silnik daje dużą frajdę przy wciśnięciu pedału gazu w podłogę (ładnie burczy),wciska w fotel. Turbo dziura nie jest tak wyczuwalna jak w silniku 3.0 TDI 245km, ale moment zbierania się samochodu jest bez wątpienia wyczuwalny (drobne opóźnienie).
4,0
~leon sport
Audi Q7 II
SUV 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Silnik musi pójść na lekkie chipowanie i strojenie indywidualne w celu zerwania z nadmierną ekologią, bo z elastycznością na niskich obrotach bywa dziwnie. Mocy jest dużo tylko nie jest dostarczana równomiernie od dołu. Jest to denerwujące ale można sobie chyba z tym poradzić u speców od mapowania. Ja na pewno to zrobię mimo gwarancji.
Audi Q7 II