Szukaj

Lista ocen BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87 (85) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 92 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~moltobene@op.pl
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Niedomykające się okno dachowe. Nagle szyberdach zaszwankował. Otwierał się bez problemów, był natomiast problem z jego domknięciem. Serwis nie był w stanie natychmiast się z tym rozprawić. Zaproponowano pozostawienie auta w ASO - a to wiadomo wiąże się ze sporymi kosztami. A wystarczyło przeprowadzić doraźne programowanie okna dachowego. Taki zabieg przeprowadza się na poczekaniu przy pomocy przycisku do sterowania szyberdachem (określona...
4,0
~Darek
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 115KM 85kW
Generalnie nic się nie dzieje, ale, wymieniane było jedno światło postojowe (oring) cena 150pln, a także jeden ksenon - koszt 250pln - trochę boli. Dodatkowo czujniki klocków hamulcowych - ich działanie opiera się nie na zwieraniu do masy a na przerwaniu obwodu czujnika w efekcie czujnik ulega nieodwracalnemu zniszczeniu a tym samym naraża na dodatkowy koszt ok.60pln, aby unikać wymiany czujnika należy dokonywać profilaktycznych wymian...
3,0
~eRni
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 115KM 85kW
Nie doszło nigdy do unieruchomienia pojazdu z powodu usterki. Miały jednak miejsce drobne wycieki oleju oraz usterki elektryczne. Dobrze jest weryfikować komunikaty podawane przez komputer, awarie czujników i wszelkie świecące się kontrolki. Niekiedy wskazuje to na usterkę, a najczęściej to bezzasadne błędy. Mając uczciwego mechanika, można jeździć z uśmiechem. Trafiając źle, trzeba liczyć się z częstymi wydatkami na zakup rzekomo wadliwych...
1,0
~BMW 116i 2010r.
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 122KM 90kW
Pompka spryskiwaczy przód (spalona), spryski tył - wyleciał wężyk z pompki - rozkręcanie klapy, skrzypi okrutnie na "pijanych policjantach" zawieszenie, skrzypi deska rozdzielcza i uszczelki w drzwiach, wlatuje woda przez drzwi kierowcy i pasażera - podobno odkleiła się jakaś pianka i podobno BMW tak ma, raz odpala super raz kręci jak stary grat (non stop te samo paliwo), nie działa start&stop,
4,0
~BMW E87 118d N47D20A
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Skrzypi deska rozdzielcza, co jest bardzo irytujące kiedy tylko mamy wyłączone radio. Wybrane egzemplarze na to cierpią nie wiedzieć dlaczego. Częstą drobną usterką jest klapka wlewu paliwa. Jest niestabilna na zakrętach - jej mocowanie się luzuje i nie dociska klapki do nadwozia. Można to niewielkim kosztem usunąć.
2,0
~KvM
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
to najgorsze auto pod tym względem. Popsuło się lub było popsute tyle rzeczy, że nawet nie chce mi się wymieniać. Część problemów nie została rozwiązana przez ASO w ramach gwarancji. Na szczęście chodzi o drobiazgi, które poza psuciem humoru nie mają większego znaczenia. Może miałem pecha.
3,0
~Karol uk
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 120i 170KM 125kW
zalany moduł pdc , w prawej stronie bagaznika pojawila sie woda , trzeba pamietać o stawianiu samochodu na prostych kolach blokada kierownicy jest elektroniczna i czasami lubi sie przywiesic wtedy pojawia sie kontrolka " żółta kierownica z kłódką "
5,0
~jerrymaguire111
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118i 143KM 105kW
czasami się zawiesił szyberdach ale wyczytałem na amerykańskich forum jak go zrestartować. czasem światła dzienne nie zaświeciły się po otwarciu auta z kluczyka ale to skromne pierdoły, które następnym razem już działały. Wymagały jedynie restartu...
3,0
~pete32
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 122KM 90kW
wskaźniki (tzw. błędy) wyskakują dość często, niedawno naprawiałem je u elektryka i kasowałem błędy (za całość dałem razem 160zł) , w BMW w Poznaniu zaproponowali mi 430zł za jeden błąd .... 1/napinacz pasa bezp, 2/DTC i ABS ....... dla mnie: ocena: 3
5,0
~Michał
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Jak na razie brak jakichkolwiek usterek poza częściami eksploatacyjnymi. Wymieniony rozrząd i koło pasowe jak dotąd nie wymagały ingerencji i były w formie zapobiegania a nie leczenia. Indywidualna sprawa każdego użytkownika.
BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87