Szukaj

Lista ocen BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87 (67) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 110 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~moltobene@op.pl
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
No właśnie. Do zakupu skłoniła mnie bardzo wysoka pozycja tego modelu w rankingach niezawodności. Nie bez znaczenia był też test długodystansowy bmw serii 1 opublikowany w tygodniku Auto Świat. Po raz kolejny okazało się niestety, że rankingi rankingami, a życie pisze swoje scenariusze. Wstyd się przyznać, ale auto czterokrotnie lądowało w serwisie z powodu tej samej usterki, którą jest wstępujące losowo szarpanie podczas ruszania na biegu...
1,0
~Artur
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 115KM 85kW
poniej podalem usterki, wsyzsktie dotycza silnika, fatalnie to wyglada, zerowa reklama dla bmw, właściwie antyteza bmw. ciągle psuł się silnik a zatem coś co rzekomo w bmw jest najtrwalsze. wady były istotne bo nie moglem jechać autem. jednocześnie były to usterki kosztochłonne. zakres usterek nie do przyjęcia. nigdy tez bmw nawet nie przeprosił za to ze powstały. w mojej ocenie - kompletne olanie klienta. byle by płacił za auto, reszta bez...
4,0
~Marcin
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 122KM 90kW
Jak ma się coś zepsuć to na 99% wtryskiwacze które wytrzymują niecałe 80 tys kilometrów. Znam nawet przypadki że po 40 tys od nowości auta stawały bo się zawieszały a wszystko przez bezpośredni wtrysk który powoduje nagary. Wtryskiwacze te są takiej samej budowy jak wtryskiwacze diesla ale nie można ich regenerować, używki też nie polecam, a nowy 1000zł/sztuka
5,0
~Macko40
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 120d 163KM 120kW
Mam zadbany egzemplarz, więc to pewnie nie jest reguła, ale jedyną poważną usterka, była tania w naprawie regeneracja turbiny. Samochód nie stanął w miejscu, tylko stracił dużo mocy, ale turbina zdiagnozowana szybko, regeneracja wyszła ok 600-800zl i poza tym jedynie zmieniam olej i raz opony ;)
5,0
~Radek
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 115KM 85kW
Co prawda E87 z silnikiem miały jakieś problemy z napinaczem łańcucha rozrządu, ale BMW przeprowadziło akcje naprawczą, wymieniło wadliwe napinacze i samochody, które zostały poddane tej akcji nie mają tego problemu. Bynajmniej mój nie ma tego problemu :) Śmiga aż miło.
3,0
~Darek
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 115KM 85kW
Niestety tutaj trochę się zawiodłem, auto podobno przy 30tys. przeszło kontrolę rozrządu jednak już przy 46tys.km napinacz się rozleciał, łańcuszek przeskoczył o jedno oczko na szczęście silnik nie uległ zniszczeniu ale koszt naprawy w srwisie BMW przekroczył 3tys.pln
5,0
~Adrian
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 122KM 90kW
Na razie nic. Nie mam uwag pod tym kątem. Rozrząd mógłby być trwalszy bo 130 tyś i konieczność wymiany, a to łańcuch więc powinien być trwalszy. Dzisiaj tak produkują auta więc BMW w tej kwestii nie odstaje od reszty. To nie łańcuch tylko łańcuszek.
4,0
~eRni
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 115KM 85kW
Brak było poważnych usterek w przypadku mojego egzemplarza. Nie są to jednak auta wolne od poważnych wad, a uniknąć ich można reagując w porę i mając przy tym nieco szczęścia. Mnie uchroniła nauka na błędach innych użytkowników - polecam to samo.
1,0
~Karol uk
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 120i 170KM 125kW
silnik to kosmiczny wynalazek w przeciągu roku użytkowania padł termostat , przepływomierz , 2 cewki , sonda lambda , teraz pojawił się problem z falującymi obrotami i brak mocy serwis BMW w UK po diagnostyce rozłożył ręce i proponował wymianę silnika ...
5,0
~Adrian
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 115KM 85kW
Samochód przeszedł akcję serwisową polegającą na wymianie paska rozrządu. Jedną z poważniejszych usterek była awaria przekładni kierowniczej, jednak po regeneracji wszystko działa jak powinno
BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87