Szukaj

Lista ocen BMW Seria 1 F20-F21 Hatchback 5d (19) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~~BMW fan
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 5d 116i 136KM 100kW
Auto zostalo kupione z pakietem M (pakiet optyczny), ma obnizone zawieszenie o 10mm, i chyba lekko usztywnione (ale tego nie jestem pewien). Felgi 17", opony 225 z przodu i 245mm z tylu. Auto trzyma sie drogi bardzo dobrze, szczegolnie widac to przy pokonywaniu szykan. Auto jest tez bardzo stabilne przy wyzszych predkosciach na autostradzie, np. 180kmh. Przy przelaczaniu biegow nie ma zadnych szarpniec, wszystko odbywa sie plynnie....
5,0
~Michał
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 5d 118d 143KM 105kW
Rozkład masy jest 50%:50%, do tego tylny napęd, do pełni szczęścia brakuje tylko 4x4. Niektórzy może się boją RWD ale spokojnie, ESP i inne systemy czuwają, ciężko jest zrobić coś głupiego chyba, że... włączysz tryb sport co ogranicza nieco pracę systemów bezpieczeństwa a jeśli jest Ci mało to, śmiało wyłącz ESP. Jest to możliwe! I tu kolejna niespodzianka, bardzo łatwo jest operować lekkim poślizgiem. Ewidentna zasługa rozkładu masy!...
5,0
~Vincent_Vega
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 5d 116i 136KM 100kW
10/10 - nie ma drugiego kompakta, który by się tak prowadził. Spory rozstaw osi, rozkład masy 50/50,napęd na tył, precyzyjny i wolny od napędu układ kierowniczy. Bardzo fajnie i sprężyście zestrojone zawieszenie, sztywne ale nie twarde - działa lepiej niż inne samochody w tej klasie wyposażone nawet w adaptacyjne amortyzatory. Nie ma się do czego przyczepić - mimo nie najmocniejszego silnika nawet taka 116 dostarcza mi przyjemność z jazdy...
5,0
~Smart
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 5d 114d 95KM 70kW
No co tu dużo mówić, kto jeździł BMW ten wie :) Układ kierowniczy jest precyzyjny, a zawieszenie bardzo dobrze tłumi wszelkie nierówności. W zimie tylny naped dostarcza dużo frajdy przy wyłączeniu systemów. Mała moc ale naprwde można sie pobawić. Bezawaryjny , przy 180 k przebiegu wymienione tylko tarcze i kloocki.
5,0
~Wojtek
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 5d 116i 136KM 100kW
Chociaż to klasyczny samochód z tylnym napędem, to podczas normalnej pracy nie daje się tego odczuć. Aby poznać walory tylnego napędu proponuję szybszą jazdę i wybór trybu sport. Klasycznego driftowania nie zapewni, ale namiastka przyjemnego "zarzucanie tyłem" pojawi się dość szybko.
5,0
~Wojtek
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 5d 116i 136KM 100kW
Chociaż to klasyczny samochód z tylnym napędem, to podczas normalnej pracy nie daje się tego odczuć. Aby poznać walory tylnego napędu proponuję szybszą jazdę i wybór trybu sport. Klasycznego driftowania nie zapewni, ale namiastka przyjemnego "zarzucanie tyłem" pojawi się dość szybko.
3,0
~rafal
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 5d 118i 170KM 125kW
Układ kierowniczy z Variable steering jest świetny i ciężko przesiąść się do innego auta kiedy człowiek przywyknie do tego jak pracuje. Zawieszenie jest poniżej oczekiwań. Z oponami Runflat, tłucze na każdej nierówności a na zwykłych pływa jak bez powietrza. Do poprawy!
5,0
~Sebastian.
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 5d 120d 184KM 135kW
Zakupiłem z systemem Servotronic,przy każdej prędkości działa tak jak powinien.Zawieszenie i trzymanie się drogi na 5 plus.Zima mu niestraszna mimo napędu na tył.Przejazd ,jeśli ktoś zna,przez drogę od Inowłodzia do Spały,najlepiej nocą ;-) niczym małe Monte Carlo...
5,0
~bkack&whiteBMW
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 5d 125d 218KM 160kW
Przed zakupem vw passat, nie ma porownania, autko naprawde dobrze trzyma sie drogi, najpoerw pojawia sie strach o dopiero duzo pozniej traci trakcje. Wysmienicie, porownujac a3 fwd focusa, golfa 7, mazde3, volvo v40 wedle mojej oceny bomba:) sportowe zawieszenie m
5,0
~Jakub
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 5d 120d 184KM 135kW
na suchym bardzo dobrze trzyma sie drogi wręcz rewelacyjnie na mokrym należny uważać i to bardzo najlepsza storna tego auta to zawieszenie jest miękko ale i nie bujamy sie na zakrętach taki super kompromis no i poślizgi z wyłączonym ESP to rewelacja :)
BMW Seria 1 F20-F21 Hatchback 5d