Szukaj

Lista ocen BMW Seria 1 F20-F21 (39) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~~BMW fan
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 5d 116i 136KM 100kW
Auto zostalo kupione z pakietem M (pakiet optyczny), ma obnizone zawieszenie o 10mm, i chyba lekko usztywnione (ale tego nie jestem pewien). Felgi 17", opony 225 z przodu i 245mm z tylu. Auto trzyma sie drogi bardzo dobrze, szczegolnie widac to przy pokonywaniu szykan. Auto jest tez bardzo stabilne przy wyzszych predkosciach na autostradzie, np. 180kmh. Przy przelaczaniu biegow nie ma zadnych szarpniec, wszystko odbywa sie plynnie....
5,0
~Michał
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 5d 118d 143KM 105kW
Rozkład masy jest 50%:50%, do tego tylny napęd, do pełni szczęścia brakuje tylko 4x4. Niektórzy może się boją RWD ale spokojnie, ESP i inne systemy czuwają, ciężko jest zrobić coś głupiego chyba, że... włączysz tryb sport co ogranicza nieco pracę systemów bezpieczeństwa a jeśli jest Ci mało to, śmiało wyłącz ESP. Jest to możliwe! I tu kolejna niespodzianka, bardzo łatwo jest operować lekkim poślizgiem. Ewidentna zasługa rozkładu masy!...
5,0
~Vincent_Vega
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 5d 116i 136KM 100kW
10/10 - nie ma drugiego kompakta, który by się tak prowadził. Spory rozstaw osi, rozkład masy 50/50,napęd na tył, precyzyjny i wolny od napędu układ kierowniczy. Bardzo fajnie i sprężyście zestrojone zawieszenie, sztywne ale nie twarde - działa lepiej niż inne samochody w tej klasie wyposażone nawet w adaptacyjne amortyzatory. Nie ma się do czego przyczepić - mimo nie najmocniejszego silnika nawet taka 116 dostarcza mi przyjemność z jazdy...
5,0
~Piotr
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 3d M 135i 320KM 235kW
Posiadam adaptacyjne zawieszenie jest rewelacyjne , ale musialem zmienic ogumienie , bylo pirelli 225/40ZR18 niestety runflat , zmienilem na Michelin 225/40ZR18 Pilot Super Sport , duza poprawa . Wszystkie BMW serii "M" wychodza" seryjnie nie na runflat i dlatego prowadzenie jest bardziej precyzyjne , ale jest ryzyko złapania kapcia większe , dlatego nawet nie myslę o zmianie kół na 19" .
5,0
~Dawid
BMW Seria 1 F20-F21
M-Hatchback 5d Facelifting 2017 M140i 340KM 250kW
Rozkład masy w połączeniu z adaptacyjnym zawieszeniem i zestawem B58+8HP daje idealne połączenie do bezpiecznej zabawy. Ilość trakcji jest bardzo duża, samochód jest przewidywalny, czuć kiedy napęd pracuje np. podczas uślizgu kiedy wchodzimy na gaz w zakręcie za chwilę czuć pracę przednich kół które pomagają nam wyciągnąć nas na prostą.
3,0
~Mariusz
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 5d Facelifting 2017 118i 136KM 100kW
Zawieszenie jest przyjemnie sprężyste i przewidywalne w zachowaniu. Nie daje jednak rady przy obciążeniu samochodu. Sztywność skrętna karoserii jest niska. Układ kierowniczy jest elektryczny, szybko reaguje ale jest przeciętnie precyzyjny. Przekładnia jest do tego awaryjna i zużywa się po około 70000km. Hamulce są raczej słabe i szybko się przegrzewają.
5,0
~Smart
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 5d 114d 95KM 70kW
No co tu dużo mówić, kto jeździł BMW ten wie :) Układ kierowniczy jest precyzyjny, a zawieszenie bardzo dobrze tłumi wszelkie nierówności. W zimie tylny naped dostarcza dużo frajdy przy wyłączeniu systemów. Mała moc ale naprwde można sie pobawić. Bezawaryjny , przy 180 k przebiegu wymienione tylko tarcze i kloocki.
5,0
~Maciek
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 5d Facelifting 2017 120i 184KM 135kW
Trzymanie drogi bardzo dobre. Trzyma się zakrętów. Lekko zarzuci tyłem. Trzeba być fanem tylnego napędu ja jeszcze nie jestem:( może poduczę się. Zimą raczej nie rzucił mnie na kolana. Wolę 4x4 lub na przód. Plusem jest, że przy starcie nie boksują koła jak w przypadku przedniego napędu.
5,0
~Wojtek
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 5d 116i 136KM 100kW
Chociaż to klasyczny samochód z tylnym napędem, to podczas normalnej pracy nie daje się tego odczuć. Aby poznać walory tylnego napędu proponuję szybszą jazdę i wybór trybu sport. Klasycznego driftowania nie zapewni, ale namiastka przyjemnego "zarzucanie tyłem" pojawi się dość szybko.

BMW Seria 1 F20-F21 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Wojtek
BMW Seria 1 F20-F21
Hatchback 5d 116i 136KM 100kW
Chociaż to klasyczny samochód z tylnym napędem, to podczas normalnej pracy nie daje się tego odczuć. Aby poznać walory tylnego napędu proponuję szybszą jazdę i wybór trybu sport. Klasycznego driftowania nie zapewni, ale namiastka przyjemnego "zarzucanie tyłem" pojawi się dość szybko.
BMW Seria 1 F20-F21