Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E30 (123) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 183 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~StePHaN ( stef23@tlen.pl )
BMW Seria 3 E30
Coupe 318 is 136KM 100kW
Kupiłem moje autko jak sądziłem w całkiem niezłym stanie. Okazało się jednak że poprzedni właściciel wogóle o nie nie dbał. Niczego nie naprawiał, dokładał tylko jakieś zbędne pierdoły takie jak stroboskopy !!!!!?????? zamiast przyinwetować w poduszki pod skrzynia, albo uszczelniacze. Doprowadzenie autka do stanu pełnej używalności, kosztowało mnie nie małych nakładów finansowych, ale było to związane z lenistwem poprzedniego właściciela...
5,0
~the100per@tlen.pl
BMW Seria 3 E30
Touring 324 td 115KM 85kW
Poważnych usterek nie posiadałem,prócz wymiany kpl sprzęgła które uniemożliwiło dalszą jazdę,wynika to z \"olania\" tego tematu przez poprzednich użytkowników.Nadmienię iż te elementy zużywają się w każdym samochodzie a wszyscy z uporem maniaka ich nie wymieniają-sprzegło posiada żywotność 200 000km i trzeba je zmieniać bo wówczas mogą nas spotkać awarie w stylu wyrwanie okładziny która sie zblokuje i już nie zmienimy biegu czy chociażby...
4,0
~karol
BMW Seria 3 E30
Touring 318 i 113KM 83kW
pękł rozrzad , z mojej winy ,nie zdażyłem zmienić po kupnie jezdziłem miesiąc i trach.głowica do remontu.sam naprawiłem ,nie było tragedii z kosztami. jeszcze od razu po kupnie wymiana regul.ciśnienia paliwa i sondy lambda,poza tym ciekła chłodnica ,nasypałem spec. opiłków metalu i spokój, na pierwszych przymrozkach posypał sie wysprzeglik,wymieniłem na nowy od tego czasu latam rok i nic ,tylko wymiana oleju,świec normalne sprawy .to trwałe...
4,0
~pilujski@interia.eu
BMW Seria 3 E30
Touring 318 i 113KM 83kW
przez 4 lata eksplatacji, 4 razy byłem holowany. 3 przypadkach były to duperele. \"nieszczelny wężyk bezyny, nieszczelny wężyk z chłodzeniem\" itd. Wszystko działo się w jeden tydzień więc może to był po prostu pechowy tydzień. Generalnie jest to auto wytrzymałe. Zawieszenie w miarę dobrze znosi nasze drogi. ja przez 4 lata nic nie robiłem w zawieszeniu i dopiero teraz odzywają się drobne rzeczy. Tak więc nie zawodnością przewyższa wiele...
2,0
~lord@gsi.pl
BMW Seria 3 E30
Coupe 318 i 115KM 85kW
Po kupieniu wymiana : drązków ,amortyzatrów przód, wlaka z obrotami bezskuteczna. Po pół roku, wymiana wydechu (dwa tłumiki),dalsza wlaka z obrotami bezskuteczna. No i jeszce kapetki tez musiałem wymienić bo gosć je strasznie styrał oraz normalna eksplatacja wymiana olejów. Nistety to wszystko zmusza mnie do sprzedaży tego auta jakby co : lord@gsi.pl Myśle ze za 1500 zł sprzedam.
3,0
~Paweł-Kalisz
BMW Seria 3 E30
Coupe 318 i 102KM 75kW
Niestety poprzedni właściciel mojego samochodu nie dbał o niego więc teraz wychodzą wszelkie niedociągnięcia i ciągle muszę coś poprawiać: rozrząd, łożysko wiskotyczne, reduktor gazu,bębny hamulcowe, most, belka tylna nośna, regulacja zaworów, regulacja gaźnika, linka hamulca ręcznego, poza tym oczywiście filtry, oleje itp. Myślę że w zadbanych modelach takich problemów nie będzie.
3,0
~pikomo
BMW Seria 3 E30
Coupe 316 i 100KM 74kW
ten samochód przy 110 km /godz bez przyczyny(?) wyskoczył z trasy.W efekcie złamany kregosłup i cudem uratowane życie. Samochód zawodny w kontrekscie bezpieczeństwa, mimo zachwytów ze strony obsługi ASO. Przestrzegam przed zakupem. To niebezpieczny szrot. Przedtem przejechałem 1.5 mln km na różnych autach. To jedyne mnie zawiodło.
4,0
~cj007@vp.pl
BMW Seria 3 E30
Coupe 318 is 136KM 100kW
Poprzedni wlasciel (dziadek ktory bardzo o niego dbal) z zawieszenia wymienil tylko wachacz pradni i galki i tłumik. Pozatym był tylko regularnie serwisowany. Za ok 20tyś km podobno wypadalo by wymienic tylne amortyzatory ale ja nie wiem czemu (tak powiedziali na przegladzie). Cena takich za komplet to ok 200zł więć majątek to to nie jest.
5,0
~Filip
BMW Seria 3 E30
Touring 318 i 113KM 83kW
Wiadomo, BMW z lat 70., 80. i 90. nie grzeszą dobrym zabezpieczeniem antykorozyjnym. W Touringach szczególnie lubią gnić tylne pasy oraz klapy, a we wszystkich E30 - doły progów. U mnie tego problemu w zasadzie nie ma. Rzekomo awaryjne silniki M40 - sprawdza się stare przysłowie "jak dbasz, tak masz".
3,0
~GabrielC
BMW Seria 3 E30
Touring 318 i 113KM 83kW
Poważne usterki występują gdy auto o czymś daje znać już z 10 tyś km wcześniej a my nadal je katujemy i nie naprawiamy. Potem nie ma się co dziwić że zamiast wymienić jedną tulejkę w zawiasie robimy cały wahacz albo kiepskie wisco wentylatora doprowadza do wypalenia uszczelki pod głowicą z przegrzania silnika.
BMW Seria 3 E30