Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E36 Sedan 320 i 150KM 110kW 1990-1998 (48) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 77 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bq, mazurbq@poczta.onet.pl
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
Nie ma się do czego przyczepić. Idealny rozkład masy i wielowahaczowe zawieszenie z tyłu nie pozwalają wyprowadzić autka z równowagi nawet w bardzo szybkich łukach. Po zerwaniu przyczepności samochód jest delikatnie nadsterowny, ale bardzo łatwy w opanowaniu - czysta przyjemność. Na śliskiej nawierzchni szybka jazda wymaga trochę doświadczenia - wiadomo tylny napęd. Układ kierowniczy jest bardzo precyzyjny i pracuje z przyjemnym oporem nawet...
5,0
~Mis_Uszatek
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
225/45 i 17 cali - to mówi samo za siebie - nigdy nie miałem problemu z wejściem czy wyjściem z zakrętu - dodatkowo parę bajerów od BMW (jestem kierowcą, który tylko benzynę umie dolewać, więc nie będę świecił fachowością), które sprawiają, że nawet jak już się wydaje, że auto nie wyjdzie z zakrętu, to i tak wszystko jest ok, bo samochód nam pomoże.
4,0
~kodir
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
Bardzo fajnie się jeździ, zgodzę się z opinią że e36 ma mały promień skrętu co bardzo czasami ułatwia życie w mieście, mój ojciec ma volvo v40 i promień skrętu jest dużo większy, natomiast trzeba uważać na koleiny bo auto lubi sobie troszkę pohasać po nich :) ale w zakrętach itp. jest dobrze.
5,0
~juristi@interia.pl
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
Bardzo mały promień skrętu jak na ten rozmiar auta. Z uwagi na szerokie opony 205/65/15- auto trochę myszkuje prowadzone przez koleiny, ale na równej drodze- jak bolid formuły 1 przywiera do asfaltu i posłusznie wykonyje wszystkie polecenia kierowcy, dając w gratisie jeszcze to "coś"- sportową duszę.
4,0
~whoockash@tlen.pl
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
Wymieniłem amortyzatory, końcówki, Silentblock´i jest bardzo dobrze prowadzi się jak po sznurku. Zawieszenie zestrojone jest na komfortowo - sportowe wydaje mis ię zę jest to optimum na polskie drogi chcociaż poszczególne elementy sądosyć słabe i nei wytrzymują zbyt długo polskich dróg
5,0
~cielak89@wp.pl
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
Wzorowy!!! Można odnieść wrażenie że auto samo dobrze wie co ma robić :) zakrety to przyjemność, zwłaszcza ciasne i szybkie. Nie bać sie tylnego napedu - jak ktoś ma olej w głowie to będzie bezpieczny... Nie zabije sie na 1. zakręcie, jak to wiekszość mówi o BMW.
5,0
~domin
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
Świetny. Auto prowadzi się pewnie przy każdej prędkości. Promień skrętu jest zadowalający. Nie ma co oszczędzać na częściach, mam sworznie Meyle HD a stosunkowo szybko się wytłukły mimo, że nie szaleję po dziurach, lepiej dołożyć trochę do Lemfordera
5,0
~Łukasz P.
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
Jak na BMW przystało układ jezdny jest rewelacyjny. Trzeba jednak stosowac markowe=drogie zamienniki na nasze polskie dziury. W moim egzemplarzu wymieniłem amortyzatory przednie, sworznie wahacza zewnętrzne oraz pełne tuleje wahacza (m3). Prowadzi się pewnie.
4,0
~markoaza
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
Układ dobry, ładnie się trzyma drogi, idealnie skręca i zawraca (dzięki napędowi na tył promień skrętu jest większy niż w autach mniejszych). Zdecydowanie jednak nie na polskie drogi - średnio co 5 tyś musiałem coś wymieniać - najczęściej końcówki drążków
4,0
~Lucas160310984
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
Auto dobrze trzyma się drogi ale na koleinach ''ciąga'' opony lato 225/45/17 zawieszenie przednie niestety jak na rejony podlasia zbyt delikatne nastawiaj się na coroczną wymianę końcówek i sworzni wahaczy
BMW Seria 3 E36 Sedan