Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E36 Touring (29) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Dawid
BMW Seria 3 E36
Touring 320 i 150KM 110kW
Uklad chłodzenia - nie przegrzana bmka jest jak yeti, podobno gdzieś jest ale nikt jej jeszcze nie widział, każdy znajomy bez wyjątku który jest lub był posiadaczem jakiegokolwiek BMW miał problemy z przegrzewającym się silnikiem, do pewnego czasu myślałem że moje BMW jest właśnie tym yeti, niestety na pewnej imprezie pewnego zimowego wieczoru okazało się że tak nie jest;) Wyrwawszy panne na imprezie postanowiłem ją zabrać do swojego wozu,...
5,0
~piotrek1979@poczta.onet.pl
BMW Seria 3 E36
Touring 328 i 193KM 142kW
Auto oceniam jako bezawaryjne. Moje kupiłem jako dwunastoletnie z przebiegiem 165 tys, do końca serwisowane w ASO, bezwypadkowe. Sprowadziłem z Niemiec i wybrałem się po nie osobiście i taką formę zakupu polecam. Szukając auta natknąłem się na wiele wyeksploatowanych egzemplarzy. Za swój zapłaciłem więcej niż średnia rynkowa, ale warto zapłacić więcej, aby później zoszczędzić na naprawach. Po roku eksploatacji i przejechaniu 35 tys km...
5,0
~G.e
BMW Seria 3 E36
Touring 323 i 170KM 125kW
Mimo wieku, zadbane bmw e36 pojedzie na drugi koniec Polski i wróci bez problemu. Rzadko zdarzają się usterki uniemożliwiające dalszą jazdę. Jak występują to zazwyczaj przez zaniedbania: nie wymieniany od wielu lat płyn chłodniczy oraz termostat i pompa wody: auto może się przegrzewać. Zbyt rzadka wymiana oleju i nieodpowiednie traktowanie auta również może prowadzić do poważnych usterek. Auto nie jest wadliwe, jeżeli odpowiednio się je...
3,0
~tyber.pz@wp.pl
BMW Seria 3 E36
Touring 318 tds 90KM 66kW
Przez 4 lata przejechałem nim 146 tys, km.Padła skrzynia, wiskoza, pompa wodna, maglownica, co roku robie przód zawieszenia, co dwa lata tuleje na tylnich wachaczach, co roku wymieniam świece żarowe... kupiłem auto od 62 letniego \"Hansa\" z przebiegiem 175 tys. km( orginalny przebieg !!! )za 22 tys. zł . W ciągu 4 lat eksploatacji ( wymina oleju, klocków itd. )dołożyłem 19 tys. zł. Nie wiem czy to dobry biznes, czy porażka. Jak ktoś wie niech...
4,0
~grzesu0
BMW Seria 3 E36
Touring 318 tds 90KM 66kW
Poważnym dla mnie problemem jest rdzewiejący próg trzeba go wymienic przed zimą bo już dziura jest spora. Trochę to kosztuję. Tuleje i sworznie w zawieszeniu, drążki itd. poprzedni właściciel trochę to zaniedbał i się wszystko teraz nakłada ale cały przód to ok 600zł. Niektórzy wsadzają wahacze z e30 do e36 bo do tych pierwszych są tańsze sworznie i nie ma w nich tych gum które się wytłukują. Podobno wszystko pasuje i zbierznosc można ustawic.
5,0
~AdamDMI
BMW Seria 3 E36
Touring 325 tds 143KM 105kW
brak. jeszcze nigdy nie zdarzyło się , aby auto zawiodło w trasie. zawsze bezpiecznie dowiozło do celu. Raz miałem taką historię, że pomimo jednego niesprawnego wtryskiwacza ( pracowało na 5 garach), cieknącego przelewu...skapowałem się o tym pod domem Teścia po 600 km trasie z Gdyni. :)Wtryskiwacz i przelew wymieniłem następnego dnia sam. poważnych usterek brak. jak dbasz tak masz.
4,0
~MatiBMW
BMW Seria 3 E36
Touring 325 tds 143KM 105kW
z faktur które otrzymałem od poprzedniego właściciela wynika że silnik miał regenerowany nastawnik, uszczelnianą pompę wtryskową i nowy wtrysk sterujący ,takie zabaweczki kosztują nieco ponad 2500zł, elemetów zawieszenia, hamulców ,filtrów płynów i olejów nie licze ponieważ jak wszystko stworzone przez człowieka zuzywa się, to jest maszyna, o którą jeżeli dbamy to nas przezyje:)
4,0
~Damcyk
BMW Seria 3 E36
Touring 323 i 170KM 125kW
jak na \"starego trupa\" jest dobrze. nie bylo zadnych wiekszych problemow. jedyna naprawa do tej pory, to dorobienie kilku przewodow hamulcowych -przerdzewialy. no i probuje/zaczyna mi rdzewiec na rantach przednich drzwi, nadkole z tylu i klapa bagaznika
4,0
~kyni3k
BMW Seria 3 E36
Touring 318 tds 90KM 66kW
Ceny czesci nie sa kosmiczne, owszem - drozsze, ale i trwalsze. ASO omijac szerokim lukiem, najlepiej mies swojego zaufanego mechanika. Prostota konstrukcji sprawia, ze srednio znajacy sie na mechanice facet poradzi sobie z wymiana wiekszosci czesci.
4,0
~gubic@op.pl
BMW Seria 3 E36
Touring 318 tds 90KM 66kW
jeżdżę nim 3 miesiące zrobiłem 12tys.Wymieniłem tuleje wahacza(ok150zł),pasek klinowy+napinacz+rolki(350zł), wisco (280zł) wisco jeszcze by polatało-ale przed upałami lepjej nie ryzykować. Nic się jeszcze nie posypało,ale lepjej zapobiegać i pilnować
BMW Seria 3 E36 Touring