Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E36 Touring (34) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~piotrek1979@poczta.onet.pl
BMW Seria 3 E36
Touring 328 i 193KM 142kW
Zawieszenie w 100% oryginalne i moim zdaniem nie ma co poprawiać. Samochód prowadzi się bardzo dobrze, przewidywalny i łatwy do wyczucia, ma tendencję do nadsterowości, ale wcześniej daje o tym znać, więc można odpowiednio wcześnie zareagować. Jeżeli przesadzisz z gazem w zakręcie i w porę nie zareagujesz, może być już za późno. Dla początkujących kierowców zdecydowanie polecam słabsze modele. Kontrola trakcji przydaje się na śliskiej...
5,0
~MatiBMW
BMW Seria 3 E36
Touring 325 tds 143KM 105kW
Zawieszenie oryginalny m-technik nie wytłuczony w świetnym stanie , niski(uwaga na koleiny po ciężarówkach), bardzo duża przyczepność na zakrętach dosłownie na trasie zaczynamy doceniać możliwości tego bądz co bądz starego samochodu dosłownie pożeramy zakrety i wyprzedamy cięzarówki bez zbędnych niepotrzebnych manewrów ciągle mamy ochote na więcej, po dziurach przelatujemy, komfort bardzo duży, hamulce brzytwy. Założona rozpórka na kielichy,...
5,0
~G.e
BMW Seria 3 E36
Touring 323 i 170KM 125kW
Auto jest bardzo zwrotne, a układ kierowniczy jest bardzo precyzyjny. Mimo, że nie jest to najmniejsze auto to manewrowanie w mieście nie sprawia, żadnego problemu. Częstą usterką jest zła praca pompy wspomagania - warto wymieniać w niej olej. Zawieszenie bardzo dobrze tłumi nierówności i jest całkiem wytrzymałe. Warto kupować zamienniki takich firm jak Bilstein/Sachs, które nie kosztują majątku, a są dobrej jakości. Jeśli chodzi o gumy...
5,0
~AdamDMI
BMW Seria 3 E36
Touring 325 tds 143KM 105kW
Niektórzy narzekają na zbyt twarde zawieszenie. ok, auto jest twardo zawieszone, ale bez przesady. natomiast podczas szybkiej jazdy, czy to z kompletem pasażerów i bagażem, czy ''na pusto'' auto prowadzi się jak po szynach, niezależnie czy mamy śniegu po parapet, czy też 30 C w cieniu. Zawieszenie podobnie jak silnik i przeniesienie napędu to mocny atut tego auta. Dobrze znosi Polskie drogi.
5,0
~Damcyk
BMW Seria 3 E36
Touring 323 i 170KM 125kW
ma swoje kilometry najechane, ale nadal wszystko prawidlowo. bardzo pewnie sie prowadzi. zacheca do szybszej jazdy, zabawy. pare razy probowalo zarzucic, z zaskoczenia, ale asc (nadal dziala -odpowiednik kontroli trakcji) uratowlo mi tylek. oczywiscie mozna tez asc wylaczyc, i zaczna sie zabawa. szybkie kontrowanie kierownica w cenie :)
5,0
~grzesu0
BMW Seria 3 E36
Touring 318 tds 90KM 66kW
Dla mnie idealny. Jest bardzo precyzyjny wsiadającego pierwszy raz do e36 może naprawdę zaskoczyc. Czuc jak by był częscią prowadzącego, a nie tylko urządzeniem wykonującym jego polecenia. Zawieszenie sztywne i proste w naprawie w miarę tanie. Całosc szybok i pewnie pokonuje zakręty nawet ze słabym silnikiem robi na nich przewagę nad oplami itd.
4,0
~kyni3k
BMW Seria 3 E36
Touring 318 tds 90KM 66kW
Tyl naped ma swoje wady i zalety, ale dla mnie jednak jest najlepszy, zwlaszcza przy nadwoziu touring - z napedem na przod i wyladowanym bagarznikiem nie raz mialbym problemy z ruszeniem, a tu na spokojnie rusza nawet pod stroma gorke.
5,0
~bazylfox
BMW Seria 3 E36
Touring 323 i 170KM 125kW
Co tu dużo pisać - jeśli tylko amortyzatory, sworznie i łączniki na wahaczach są w normie - jeździ się DOSKONALE. Moje auto ma fabrycznie obniżone zawieszenie, trzyma się drogi jak przyklejone, do tego pozwalające na troszkę fantazji ESP - poezja :)
5,0
~Pawel vel Czub
BMW Seria 3 E36
Touring 320 i 150KM 110kW
Uklad jezdny to prawdziwe BMW (choc to juz nie najnowszy model) prowadzi sie wysmienicie. Nieco twardszy, ale komfortowy. Jezdzilem wieloma autami, ale tylko BMW zapewnia takie prowadzenie. Niestety maglownica wrazliwa i moga zdarzyc sie delikatne luzy.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E36 Touring
Średni koszt przejechania 100 km
25,67 zł
11,5
l/100km
10,5
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~bezy74@o2.pl
BMW Seria 3 E36
Touring 318 tds 90KM 66kW
Super ,zawieszenie bardzo dobre,ani twarde ani miękkie po prostu w sam raz.Silnik jest ustawiony wzdłuż i jest troszkę cofnięty, przez co obniża środek ciężkości.Auto fajnie trzyma się w zakrętach, chociaż trzeba pamiętać że to tylny napęd.
BMW Seria 3 E36 Touring