Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 (70) - Karoseria

Na liście zabraknie 961 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Cezary C
BMW Seria 3 E46
Touring 318 d 115KM 85kW
Chyba najsłabszy punkt tego samochodu. Przednie błotniki rdzewieją chyba z reguły i jak nie zabezpieczy się tego za w czasu to będzie trzeba wymieniać całe, tak jak ja to zrobiłem. Koszt na stronie na A 560zł za dwa malowane pod kolor i po kłopocie. Niestety klapa bagażnika też łatwo ulega rudej i to w taki sposób ze użytkownik może tego nie spostrzec za w czasu (pod blendą z oświetleniem tablicy rejestracyjnej oraz przycisku otwierania...
3,0
~mysza1231
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Auto jest ładne. Jednak jeżeli zaczynamy temat karoserii to musimy być uczciwi: posiadacze E46 dzielą się na tych którzy już robili rdzę na nadkolach i tych, którzy będą ją robić. Naprawdę, walka z rudą przypomina wyjście amatora z Tysonem do ringu w szczycie formy Mike'a. Jeżeli śmiejesz się z posiadaczy Mazdy lub Opla mając to BMW, to tak jakbyś śmiał się z ludzi z wadami nie mając nóg. Jeżeli osoba, od której kupujesz auto odpowiednio...
4,0
~BędzieMocWrażeń
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Ponadczasowa i z charakterem. Mimo upływu lat nadal może się podobać. Pojawiają się jednak oznaki korozji - głównie przednich błotników w okolicy progów oraz w rogach nad tylnym zderzakiem. Użytecznym elementem jest za to uchylana tylna szyba - pozwala na szybkie umieszczenie przedmiotów w bagażniku. Dobrze świecą za to reflektory, ale tylko pod warunkiem, że ich szybki zostaną wymienione na nowe, a żarówki pochodzą od renomowanych producentów.
5,0
~Mkoijn
BMW Seria 3 E46
Compact 320 td 150KM 110kW
Oczywiście dorwać autko z nadkolami to rzadkość bo wystarczy jeden większy krawężnik i zostawia się nadkole na ulicy. Pomijając to, karoseria ma się dobrze jak pukniesz zderzak odegnię się i pojedziesz dalej. Rdza no stety nie stety w kilkunastuletnim aucie zawsze gdzieś wejdzie. U mnie niestety progi się poddały ale z winy poprzedniego właściciela. Co do reszty blach trzymają się dobrze. Delikatna blacharka i będzie dobrze.
5,0
~Szalej
BMW Seria 3 E46
Compact 316 ti 116KM 85kW
Ciężko znaleźć zgnitego Compact;a. Jedyne zalążki rdzy jakie występują w moim egzemplarzu to ruda kropka na nadkolu oraz dwie na dolnej części drzwi pasażera (brak uszczelki dolnej). Nadkole w przeszłości było z pewnością lekko stuknięte. Poza elementami mechanicznie usuniętymi lakier rewelacja. Po dobrym myciu wygląda jak wersja prosto z salonu. Nie mam absolutnie nic do zarzucenia
4,0
~Jacek
BMW Seria 3 E46
Cabrio 320 i 170KM 125kW
oznaki korozji... jedynie w miejscu gdzie doszło do uszkodzeń, raczej dobrze się trzyma, mówią o przednich nadkolach... coś w tym jest u znajomego tam jest sporo rudej. Podwozie jak zakonserwujesz to będzie się trzymać, na pewno nie jest tak jak w niektórych autach gdzie stojąc obok słychać jak ruda go zjada.
4,0
~Przemek63133
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
Gdyby nie korozja to byłoby naprawdę ok. Jednak i z korozją jest loteria. Można znaleźć auto z 1998 roku praktycznie bez rdzy ze zdrową podłogą, a można znaleźć powiedzmy 2003 rok cały w rdzy i z dziurami w progach i nadkolach. Ogólnie, przed zakupem warto sprawdzić dokładnie karoserię pod kątem korozji.
4,0
~daniel_węgorek
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Całościowo jest w porządku, natomiast E46 ma swoje "miejsca podwyższonego ryzyka" m.in. błotniki, drzwi, klapa bagażnika, no i progi gdzie korozja faktycznie wychodzi. Aczkolwiek rozumiem, że jest to też kwestia zaniedbania przez poprzednich właścicieli. Do lakieru nie mam zastrzeżeń, nadal wygląda dobrze.
5,0
~Patryk
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 318i 143KM 105kW
Samochód pomimo swojego wieku może się podobać, piękna linia nadwozia, samochód naprawdę dobrze się prezentuje. Do czego mogę się natomiast przyczepić to pojawiające się pierwsze ogniska korozji na przednim nadkolu od strony kierowcy, poza tym żadnych oznak korozji.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46
Średni koszt przejechania 100 km
45,33 zł
8,3
l/100km
10,9
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Piotrek
BMW Seria 3 E46
Touring 330 i X 231KM 170kW
Wielkość pojazdu jest optymalna nawet na dłuższe podróże. Wiadomo - limuzyna to nie jest. Do codziennego użytku wystarczy w zupełności. Jedyny duży minus to korozja, która jest widoczna po 20 latach i trzeba z nią walczyć. A to przecież marka Premium...
BMW Seria 3 E46