Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 Sedan (273) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 283 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~wo
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330i 231KM 170kW
I doskonale, i nie. Auto mimo seryjnego zawieszenia i dużej masy jest twarde, co dodatkowo przy niskim profilu seryjnych opon daje dyskomfort w jeździe po dziurawych miastach. Komfort w porównaniu do e36 328i jest słabszy. Co jest wadą, jest i zaletą. Auto przy każdej prędkości jest stabilne i jedzie jak po szelkach, nawet w łukach na autostradzie przy prędkościach pow.200. Generalnie sprawia wrażenie - im szybciej jedziesz tym lepiej się...
4,0
~W111
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330i 231KM 170kW
Mimo seryjnego zawieszenia (nie M-pakiet) i wysokiej masy (1.5t) auto nie jest jakoś bardzo komfortowe i za to daję jedną gwiazdkę mniej. E34 które miało też 1,5 tony płynęło jak aksamit. Natomiast sztywniejsze zawieszenie pomaga wtedy, gdy wykorzysta się potencjał samochodu. Auto bardzo przewidywalne. W zimie trakcja jest bardzo dobra, trzeba tylko pamiętać o dobrych zimówkach. Pod górki wyjeżdża niegorzej niż przednionapędówki, a jak jest...
5,0
~HvacWojtek
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.2 320i 170KM 125kW
Napisze tylko, że jeździłem już alfa 156,166, audi a3, a4, skórą fabia, octavia, vw polo, golf3-5, Passat b5-b6, Mazda 323 i pewnie jeszcze kilkoma innymi. Prowadzenie tego auta jest zbliżone do Alfy Romeo czyli genialne, ale ma tą przewagę że mamy tu napęd na tył i poprawny rozkład masy. Pewnie nie bez znaczenia są opony w rozmiarze 245/40/r17. Auto trzyma się drogi jak przyklejone. Układ stabilizacji ESP robi świetna robotę. I włącza się...
5,0
~Boniek1993
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 318i 143KM 105kW
Dałem 5 tylko dlatego że kupiłem to auto ze względu na wspaniały przecież tylny napęd. I tak jest. Można poszaleć bokiem , w zakręcie czuje auto dobrze, natomiast ogólna przyczepność jest słabsza od Focusa II. Poza tym , być może to problem mojego egzemplarza , chociaż sprawdzałem na stacji diagn. i wszystko OK - przejeżdżejąc przez niewielkie podłużne nierówności polskich dróg (koleiny) przy prędkości powyżej 100km/h aut lata na boki jak...
5,0
~robi151 Białystok
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
Poprzednio miałem Almerkę HB z 2003 roku i wydawało mi się że super się prowadzi i trzyma drogi. Pomimo że w pracy jeźdzę Oplem Astrą a także Fiatem Bravo z 2008 wydawało mi się że Nissan to super autko i które według mnie biło na głowę te które mam w pracy. Jednak gdy wsiadłem do BMW to nie chciałem z niego wysiadać. Już samam pozycja za kierownicą była bliska ideału. Jak tylko pokonałem pierwsze zakręty nie mogłem się nadzwić że można zrobić...
5,0
~Andi
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330iX 231KM 170kW
Wyczuwanie prowadzenia auta jak to w Bmw genialnie , za to naped x - staly naped na 4 kola tak swietnie prowadzi auto na kazdej nawierzchni i szczegolnie w zakretach ,ze az nie do opowiedzenia. Na letnich auto jezdzi lepiej niz inne na zimowkach , podjazd pod nachyl 10% z zatrzymania automatem delikatnie normalnie bajka ,nawet kolem nie przezuci , nie mowiac juz ze trakcja nie mam robic jak sie gazu doda no widomo opona letnia+ snieg+...
5,0
~lukass
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330d 204KM 150kW
Auto prowadzi się znakomicie, ale trzeba pamiętać, że napędzane są tylne koła, a w 3-litrowym dieslu przód jest dość ciężki i rozkład masy odbiega od ideału. Na mokrej nawierzchni oczywiście trzeba uważać, ale w zimie to już porażka (parkowanie w mieście - istotny problem, a wyjazd w góry... bez komentarza) - dociążenie bagażnika powinno dużo poprawić, ale jeszcze nie sprawdzałem to się nie wypowiadam, ale to właśnie urok tylnego napędu....
5,0
~Tomo
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330i 231KM 170kW
Zawieszenie sztywne ale bez przesady. Odczuwa się wyboje i każdą zmianę nawierzchni. Trzeba uważać na dziury jeżeli nie chcesz zniszczyć felg. Jazda po krawęznikach odpada. Mimo to zawieszenie jest bardzo trwałe - pierwsza wymiana silentblocków z przodu po 100tys km na polskich drogach. Ciągle pierwszy zestaw amortyzatorów (121tys) i wszystko gra i buczy. Wspaniałe zachowanie w zakrętach. Genaralnie - im szybciej jedziesz tym bardziej mu się...
5,0
~adi
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Jeśli wszystko jest w należytym stanie to na najwyższym poziomie.Jeśli się źle prowadzi to tylko i wyłącznie musi być wina opon. Doskonale wyczuwalny układ kierowniczy-wszystko czuć co dzieje się z przednimi kołami w każdych warunkach.Reaguje wyśmienicie na każde polecenie.Auto ma bardzo duże rezerwy bezpieczeństwa w tym zakresie/wiadomo że ze wszystkim można przesadzić/.Żadnej podsterowności.Nadsterowność jest/każdy wie czemu/,ale w pełni...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46 Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
41,33 zł
7,6
l/100km
10,2
l/100km
12,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Dawid
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330i 231KM 170kW
Świetne prowadzenie, fajnie wybiera nierówności, wiadomo, że nie jest to ponton jak stary mercedes ani też jakaś żyletka jak w sportowym aucie, aczkolwiek jest przyjemnie zestrojone i pozwala cieszyć się możliwościami tego auta. Wato pochwalić hamulce które są dość duże bo 325mm z przodu i 320mm z tyłu, wszystkie wentylowane. Przy różnych wybrykach tym autem i kilku mocniejszych hamowaniach z wysokich prędkości (200+) hamulce ani nie mrugnęły.
BMW Seria 3 E46 Sedan